| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Naprawa /wymiana stacyjki ,Kable zapłonowe-auto weWrocławiu https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=26508 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | sebo [ sob cze 09, 2007 9:17 pm ] |
| Tytuł: | Naprawa /wymiana stacyjki ,Kable zapłonowe-auto weWrocławiu |
Witam. Czy moge poprosić kolegów o pomoc i poradę ? Wylicytowałem takie autko. MB 126 http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=201127590 Czy jest duży problem z wymianą / naprawą stacyjki po włamaniu? Właściciel mówi że można kluczyk włożyć ,ale nie można przekręcić. Czy można tanio załatwić gdziś przewody zapłonowe- Właściciel mówi że na benzynie jedzie ale nie wolno na gazie bo mają Przebicie i jest niebezpieczeństwo wybuchu gazu! Tak mówi. Prosze o poradę . Czy gdybym pojawil sie we Wrocławiu pomoże mi ktoś z Kolegów ? Dziękuję Sebastian |
|
| Autor: | Loco [ sob cze 09, 2007 9:25 pm ] |
| Tytuł: | Re: Naprawa /wymiana stacyjki ,Kable zapłonowe-auto weWrocła |
sebo pisze: Czy można tanio załatwić gdziś przewody zapłonowe- Właściciel mówi że na benzynie jedzie ale nie wolno na gazie bo mają Przebicie i jest niebezpieczeństwo wybuchu gazu! Tak mówi.
Przewody takiego producenta: www.janmor.pl - dobra relacja cena/jakość. |
|
| Autor: | stanleym126 [ sob cze 09, 2007 9:30 pm ] |
| Tytuł: | |
Jak nie można przekręcić kluczyka to wkładu stacyjki nie wyjmiesz.Ponieważ bardzo utrudniony jest dostęp od spodu deski do blokady stacyjki to rzeba odkręcić kolumnę kierownicy i rozłączyć sprzęgiełko i całość wyjąć.Po tym łatwo będzie wyjąć całą stacyjkę z kolumny po naciśnięciu guziczka.Jeżeli też sie nie da to trzeba nacinać ,itd.Najlepiej oddać całóść specowi od stacyjek. |
|
| Autor: | sebo [ sob cze 09, 2007 10:49 pm ] |
| Tytuł: | stacyjka |
A można podłączyć jakoś inną stacyjkę- aby dojechać z Wrocł. do Szczecina ?? Musiałbym kupić inną stacyjkę (używkę ) i z nią pojechać po auto. |
|
| Autor: | Croolick [ sob cze 09, 2007 11:00 pm ] |
| Tytuł: | |
Musisz zdjąć t.zw. niebo czyli tapicerke nad kolanami kierowcy, potem rozłączyc kolumnę kierownicy, zdjąć kierownicę i wyjąć stacyjke razem z kolumną. Potem raczej jusz tylko szlifiera i cięcie by oswobodzić kolumne od stacyjki. Kupujesz stacyjke uzywana i wykonujesz proces odwrotny. Po wszystkim ewentualnie wymieniasz wkładkę w stacyjce. Do lepszego dojścia musisz wyjąć zegary (wypychasz od dołu/ciagniesz do siebie). Ja osobiście przetestowałem Janmory i mam z nimi złe doświadczenia. wielu innych użytkowników tesz. Ale to najmniejszy problem, ważne by autko jeździło bez zarzutu i dobrze sie sprawowało.
Kable przy M103 i wtrysku mechanicznym to najmniejszy problem. |
|
| Autor: | roadrunner [ ndz cze 10, 2007 9:46 am ] |
| Tytuł: | |
Croolick pisze: Potem raczej jusz tylko szlifiera i cięcie by oswobodzić kolumne od stacyjki. Kupujesz stacyjke uzywana i wykonujesz proces odwrotny
Tzn. szluifierka przyspawuje stacyjke do kolumny??
|
|
| Autor: | Croolick [ ndz cze 10, 2007 1:27 pm ] |
| Tytuł: | |
roadrunner pisze: Tzn. szluifierka przyspawuje stacyjke do kolumny??
Nie, nie.. źle mnie zrozumiałeś! Stacyjką przyspawujesz kolumnę do szlifierki i wszystko gra.
|
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|