MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Naprawa /wymiana stacyjki ,Kable zapłonowe-auto weWrocławiu
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=26508
Strona 1 z 1

Autor:  sebo [ sob cze 09, 2007 9:17 pm ]
Tytuł:  Naprawa /wymiana stacyjki ,Kable zapłonowe-auto weWrocławiu

Witam.
Czy moge poprosić kolegów o pomoc i poradę ?
Wylicytowałem takie autko. MB 126
http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=201127590

Czy jest duży problem z wymianą / naprawą stacyjki po włamaniu?
Właściciel mówi że można kluczyk włożyć ,ale nie można przekręcić.
Czy można tanio załatwić gdziś przewody zapłonowe- Właściciel mówi że na benzynie jedzie ale nie wolno na gazie bo mają Przebicie i jest niebezpieczeństwo wybuchu gazu! Tak mówi.

Prosze o poradę .
Czy gdybym pojawil sie we Wrocławiu pomoże mi ktoś z Kolegów ?
Dziękuję
Sebastian

Autor:  Loco [ sob cze 09, 2007 9:25 pm ]
Tytuł:  Re: Naprawa /wymiana stacyjki ,Kable zapłonowe-auto weWrocła

sebo pisze:
Czy można tanio załatwić gdziś przewody zapłonowe- Właściciel mówi że na benzynie jedzie ale nie wolno na gazie bo mają Przebicie i jest niebezpieczeństwo wybuchu gazu! Tak mówi.


Przewody takiego producenta: www.janmor.pl - dobra relacja cena/jakość.

Autor:  stanleym126 [ sob cze 09, 2007 9:30 pm ]
Tytuł: 

Jak nie można przekręcić kluczyka to wkładu stacyjki nie wyjmiesz.Ponieważ bardzo utrudniony jest dostęp od spodu deski do blokady stacyjki to rzeba odkręcić kolumnę kierownicy i rozłączyć sprzęgiełko i całość wyjąć.Po tym łatwo będzie wyjąć całą stacyjkę z kolumny po naciśnięciu guziczka.Jeżeli też sie nie da to trzeba nacinać ,itd.Najlepiej oddać całóść specowi od stacyjek.

Autor:  sebo [ sob cze 09, 2007 10:49 pm ]
Tytuł:  stacyjka

A można podłączyć jakoś inną stacyjkę- aby dojechać z Wrocł. do Szczecina ??
Musiałbym kupić inną stacyjkę (używkę ) i z nią pojechać po auto.

Autor:  Croolick [ sob cze 09, 2007 11:00 pm ]
Tytuł: 

Musisz zdjąć t.zw. niebo czyli tapicerke nad kolanami kierowcy, potem rozłączyc kolumnę kierownicy, zdjąć kierownicę i wyjąć stacyjke razem z kolumną. Potem raczej jusz tylko szlifiera i cięcie by oswobodzić kolumne od stacyjki. Kupujesz stacyjke uzywana i wykonujesz proces odwrotny. Po wszystkim ewentualnie wymieniasz wkładkę w stacyjce.
Do lepszego dojścia musisz wyjąć zegary (wypychasz od dołu/ciagniesz do siebie).

Ja osobiście przetestowałem Janmory i mam z nimi złe doświadczenia. wielu innych użytkowników tesz. Ale to najmniejszy problem, ważne by autko jeździło bez zarzutu i dobrze sie sprawowało. [ok]
Kable przy M103 i wtrysku mechanicznym to najmniejszy problem. [zlosnikz]

Autor:  roadrunner [ ndz cze 10, 2007 9:46 am ]
Tytuł: 

Croolick pisze:
Potem raczej jusz tylko szlifiera i cięcie by oswobodzić kolumne od stacyjki. Kupujesz stacyjke uzywana i wykonujesz proces odwrotny


Tzn. szluifierka przyspawuje stacyjke do kolumny?? [zlosnik] [zlosnik]

Autor:  Croolick [ ndz cze 10, 2007 1:27 pm ]
Tytuł: 

roadrunner pisze:
Tzn. szluifierka przyspawuje stacyjke do kolumny??



Nie, nie.. źle mnie zrozumiałeś! Stacyjką przyspawujesz kolumnę do szlifierki i wszystko gra. [hehe]

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/