MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 15, 2025 3:47 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn paź 23, 2006 6:38 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 15, 2006 10:06 am
Posty: 523
Lokalizacja: PRA
Problem mam z centralnym zamkiem. Jest sprawny, reaguje na napięcia i pompka działą, ale na stole przy zasilaczu i 12V. W aucie na przewodach zasilających pod kanapą do sterownika centralem mam 5, czasem 6 a innym razem 4Volt! Ta centralka przy tak niskim napięciu nie rusza zamkami. Nie chce ciągnąć jakiegoś kabla po wieśniacku tylko chce zrobić tak żeby było oryginalnie. Macie może jakiś schemat elektryki do 124 250D z 85 roku? Od razu wspomne że szyber też napięcia nie dostaje odpowiedniego...

Zanim dam zarobić elektrykowi to może sam naprawie :)

_________________
ex MB W201 200D '85 automat w stanie agonalnym. Panie, świeć nad jego gwiazdą...
ex MB W124 250D '85 manual w stanie dobrym plus plus (astral silver metalic)


W210 E220D 97 budyń do sprzedania

Oo==oO


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 23, 2006 8:12 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Gdzieś o tym pisałęm, ale ponieważ nie chce mi się szukać, to muszę napisać jeszcze raz:
Musisz podnieść dywan pod nogami tylnego, prawego pasażera. Jakieś 15-20 cm przed krawędzią siedzenia (w korytku kablowym, którym podążają przewody po podłodze w kierunku ku przodowi pojazdu) będzie miejsce łączenia kilku sztuk przewodów czerwonych z białym paskiem, zabezpieczone takim plastikowym kondonikiem. Tam będzie zielono, i tam trzeba reanimować. Przy okazji, jak na podłodze jest wilgoć, to sprawdź, czy od dołu masz w progach wszystkie korki do podnośnika warsztatowego (takie gumowe odboje) gdyż najczęściej przez otwory po zgubionych korkach leje się do środka woda.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 26, 2006 11:39 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 15, 2006 10:06 am
Posty: 523
Lokalizacja: PRA
rozebrałem wszystko, podłoge tył i podłoge przód. Było wilgotno, wysuszyłem. Wtyczek nie ma żadnych po drodze, przewodu lecą w prawe przednie nadmkole i później.... no właśnie nie wiem gdzie dalej? I nie moge dojść do tego, który bezpiecznik jest odpowiedzialny za central. Nie ukrywam że przydała by mi się specyfikacja elektryki do W124 i może nawet elementów konstrukcyjnych tegoż pojazdu.

Może ktoś ma książke typu "Jeżdzę MB W124" w PDFie to bym był zobowiązany :)

_________________
ex MB W201 200D '85 automat w stanie agonalnym. Panie, świeć nad jego gwiazdą...

ex MB W124 250D '85 manual w stanie dobrym plus plus (astral silver metalic)





W210 E220D 97 budyń do sprzedania



Oo==oO


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 26, 2006 12:49 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Martini pisze:

Może ktoś ma książke typu "Jeżdzę MB W124" w PDFie to bym był zobowiązany :)


Chyba bardziej WIS/EPC by Ci sie przydaly?

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 26, 2006 12:55 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 15, 2006 10:06 am
Posty: 523
Lokalizacja: PRA
może być i to. Cokolwiek co ma rozrysowane puszczenie wiązek przewodów, oznaczenia kolorystyki i tego typu dane

_________________
ex MB W201 200D '85 automat w stanie agonalnym. Panie, świeć nad jego gwiazdą...

ex MB W124 250D '85 manual w stanie dobrym plus plus (astral silver metalic)





W210 E220D 97 budyń do sprzedania



Oo==oO


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 26, 2006 8:29 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
BO TO NIE JEST WTYCZKA!!
Napisałem: łączenie przewodów.
Jest to zlutowane. Trzeba rozpruć izolację wiązki w tej okolicy, którą podałem.
TO JEST POD IZOLACJĄ.
Za działanie centralnego zamka odpowiada bezpiecznik "C"

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 27, 2006 6:47 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 15, 2006 10:06 am
Posty: 523
Lokalizacja: PRA
noooo, a jest tam takie zlutowanie, przynajmniej duże zgrubienie na i tak już grubej izolacji :) No to bede tam ciął te przewody i zrobie połączenie na nowo. Jak mi się uda to dam znać <br>Dodano po 10 godzinach. 45 minutach.:<br>
Gerri pisze:
Gdzieś o tym pisałęm, ale ponieważ nie chce mi się szukać, to muszę napisać jeszcze raz:
Musisz podnieść dywan pod nogami tylnego, prawego pasażera. Jakieś 15-20 cm przed krawędzią siedzenia (w korytku kablowym, którym podążają przewody po podłodze w kierunku ku przodowi pojazdu) będzie miejsce łączenia kilku sztuk przewodów czerwonych z białym paskiem, zabezpieczone takim plastikowym kondonikiem. Tam będzie zielono, i tam trzeba reanimować. Przy okazji, jak na podłodze jest wilgoć, to sprawdź, czy od dołu masz w progach wszystkie korki do podnośnika warsztatowego (takie gumowe odboje) gdyż najczęściej przez otwory po zgubionych korkach leje się do środka woda.


no wszystko tak jak napisałeś :) zielono. Zrobiłem zupełnie nowe połączenie, poizolowałem to wszystko i DZIAŁA :) :) :) DZIĘKI

_________________
ex MB W201 200D '85 automat w stanie agonalnym. Panie, świeć nad jego gwiazdą...

ex MB W124 250D '85 manual w stanie dobrym plus plus (astral silver metalic)





W210 E220D 97 budyń do sprzedania



Oo==oO


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 28, 2006 12:17 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 pm
Posty: 428
Lokalizacja: Lidzbark warminski
Gerri jest wielki :D

_________________
zycie jest piekne
124 300D 1991


Na górę
Post: pn cze 21, 2010 7:50 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 26, 2006 12:10 pm
Posty: 161
Numer GG: 6700700
Lokalizacja: Lublin
Żeby nie tworzyć nowego wątku, podłącze się do tego.

Mam problem z centralnym zamkiem w W124. A mianowicie, jak przekręcam kluczyk w drzwiach kierowcy to jest 0 reakcji, ani nie otwiera, ani nie zamyka się centralny, przy wciskaniu od środka też 0 reakcji. Natomiast jak wcisnę w drzwiach pasażera to działa tak jak trzeba i zamyka cały samochód.
Jak naprawić tą usterkę?




Już naprawione [zlosnik]

_________________
Taty przygoda z MB:
EX: MB W123 200D '76
EX: MB S123 300TD '79
EX: MB S123 280TE '82

Moja przygoda z MB:
EX: S123 300TD '77 - Biała Bestia
EX: W124 230E '87 - Złoty Smok
MB S124 320E '92 - Karawan
EX: W210 220CDI '98 - Okular
MB S210 270CDI '00 - Ela


Na górę
Post: wt cze 22, 2010 11:53 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz paź 28, 2007 1:39 am
Posty: 792
Lokalizacja: Jarosław, Podkarpackie
To może napisz jak naprawiłeś dla innych szukających rozwiązania podobnej usterki.

_________________
MB 115 200 (benzyna+LPG) rocznik 1976 - służył dzielnie ponad 10 lat - oddałem w dobre ręce
MB 126 260SE rocznik 1989 automat (benzyna+LPG) po 3 latach przegrał z młodszym
MB 126 300SEL rocznik 1991 automat (benzyna+LPG) To jest to !!! (jak na razie :P)


Na górę
Post: wt cze 22, 2010 7:29 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 26, 2006 12:10 pm
Posty: 161
Numer GG: 6700700
Lokalizacja: Lublin
Demontowałem ''komputer'' od alarmu (który nie działał od kiedy kupiłem samochód) bo było mi potrzebne miejsce pod maską, ale jak się okazało po ponownym zamontowaniu tego urządzenia od alarmu, centralny zaczął normalnie działać. Więc w sumie to nie usterka tylko niewiedza po mojej stronie.

_________________
Taty przygoda z MB:
EX: MB W123 200D '76
EX: MB S123 300TD '79
EX: MB S123 280TE '82

Moja przygoda z MB:
EX: S123 300TD '77 - Biała Bestia
EX: W124 230E '87 - Złoty Smok
MB S124 320E '92 - Karawan
EX: W210 220CDI '98 - Okular
MB S210 270CDI '00 - Ela


Na górę
Post: pn sie 02, 2010 10:12 pm 
Offline

Rejestracja: pn sie 02, 2010 9:38 pm
Posty: 0
Witam Serdecznie.
Posiadam Mercedesa 124 300 CE
Mam problem z : Przestał działać centralny zamek (z pilota i z klucza), na wciąż miga mi kontrolka zapięcia pasów, nie wysuwają się pasy :cry: .
Cały czas wywala bezpiecznik C, pod ten bezpiecznik są przykręcone trzy kable: dwa grube (czerwony i czerwono - biały) oraz cienki kabelek koloru czerwono - żółty i to ten kabelek powoduje zwarcie ale nie mogę się zorientować gdzie on idzie. Proszę o pomoc i wyrozumiałość.


Na górę
Post: wt sie 03, 2010 10:13 am 
Offline

Rejestracja: pn sie 02, 2010 9:38 pm
Posty: 0
Witam Serdecznie.
Posiadam Mercedesa 124 300CE.
Mam podobny problem omawiany w tym i podobnych do tego wątku.
Cały czas przepala mi bezpiecznik C 16 A, przestał działać centralny zamek, podajnik pasów, na wciąż pali się kontrolka zapięcia pasów. Do tego bezpiecznika dochodzą trzy kabelki : dwa grube (czerwony i czerwono - biały) i jeden cienki czerwono-żółty i to właśnie on ma zwarcie. Czy Ktoś wie od czego ten kabelek jest i gdzie on dalej idzie ??? ( wchodzi do grubej wiązki z kablami i nie mogę go dalej zlokalizować) [wscieklosc]


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl