MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Jak macie obroty przy zalaczonym napedzie ?? -automat... https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=26706 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Cremek [ pn cze 18, 2007 4:17 pm ] |
Tytuł: | Jak macie obroty przy zalaczonym napedzie ?? -automat... |
Witam, Chcialem zapytac szanownych kolegow jak to u Was wyglada, wczesniej mialem W123 300D z ASB i szczerze mowiac nie zwracalem na to uwagi, gdyz nie bylo obrotomierza a poza tym nei odczuwalo sie spadku obrotow ponizej normy. Teraz przy 200E widze ze zazwyczaj przy zalaczeniu D z wcisnietym pedalem hamulca oscyluja w granicy 700 - 750 rpm choc czasem podczas dluzszego postoju w korku zdarza sie ze czuc lekkie drgania i obroty wahaja sie od powiedzmy 750 do 650. Kilka razy mialem sytuacje gdy po zwolnieniu hamulca i wcisnieciu gazu auto przez moment nie chcialo sie wkrecic powyzej 700 rpm i dalo sie slyszec pewne tarcie a za chwile wszystko bylo OK. W kazdym razie zawsze wydawalo mi sie ze wolne obroty w benzynie powinny byc nieco wyzsze niz w dieslu a tutaj jakos specjalnie nie widze roznicy - i czym moze byc spowodowane wystepujace czasem falowanie ?? Pozdrawiam. |
Autor: | zebda [ pn cze 18, 2007 4:19 pm ] |
Tytuł: | |
Jesli chodzi o obroty to z tego co ja wiem to masz dobre (650-700 obrotow jest ok)... ...a drzenie? Jak jezdzisz na LPG to moze po strzale lekko trafilo klapke??? |
Autor: | Cremek [ pn cze 18, 2007 4:28 pm ] |
Tytuł: | |
zebda pisze: ...a drzenie? Jak jezdzisz na LPG to moze po strzale lekko trafilo klapke???
W zadnym wypadku nie posiadam instalacji LPG i nie mam zamiaru (to inny temat) - wiec to nie to. A falowanie obrotow ?? |
Autor: | zegarek [ pn cze 18, 2007 6:42 pm ] |
Tytuł: | |
O falowaniu obrotow w ke-jecie mozna ksiazke napisac ![]() Ale ogolnie nalezy zaczac od szukania lewego powietrza, sprawdzeniu ukladu zaplonowego i ustawieniu mieszanki na analizatorze. |
Autor: | Cremek [ pn cze 18, 2007 6:49 pm ] |
Tytuł: | |
OK dzieki za nakierowanie ![]() |
Autor: | TReneR [ wt cze 19, 2007 9:21 am ] |
Tytuł: | |
Ja bym na poczatek wzial miernik do reki i sprawdzil poszczegolne czujniki i przelaczniki wtrysku, regulator powietrza dodatkowego... , puzniej bral sie za analizator |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |