MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
KLOCKI HAMULCOWE - POMOCY!! https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=26709 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | omell [ pn cze 18, 2007 8:40 pm ] |
Tytuł: | KLOCKI HAMULCOWE - POMOCY!! |
Witam. Jestem nowy na forum i na początku chciałbym pozdrowić wszystkich. Mam do Was prośbe. Podpowiedzcie mi jak mam zmienić klocki hamulcowe w modelu 300CE na tylnej osi ( chcę to zrobić sam ![]() Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi Pozdrawiam |
Autor: | mercedes124_1987 [ pn cze 18, 2007 9:08 pm ] |
Tytuł: | |
hej jak jest tak samo jak umnie to wybijasz 2 bolce z zacisków i wyciągasz klocki później wciskasz tłoczki żeby sie schowały wsuwasz nowe klocki zabijasz te 2 bolce zakręcasz koło i to chyba na tyle a potrzebne narzędzia to klucz do kół młotek i punktak lub jakis inny bolec do wybicia tych z zacisków |
Autor: | omell [ pn cze 18, 2007 9:14 pm ] |
Tytuł: | |
Właśnie nie wiem czy jest tak samo jak u Ciebie, bo mój merc to coupe, i nie wiem czy nie różni się trochę jego budowa hamulców, ale sprawdze. Dzięki za odpowiedż ![]() |
Autor: | WSR [ pn cze 18, 2007 9:17 pm ] |
Tytuł: | |
Tylko pod gumową osłonę na tłoczkach wstrzyknij trochę specjalnego żelu, zapobiegnie to późniejszemu zapiekaniu się tłoczków. Dodatkowo pamiętaj, że wszystko trzeba wyczyścić z pyłu, a części pracujące na styku posmarować delikatnie pastą miedzianą. |
Autor: | roadrunner [ pn cze 18, 2007 9:17 pm ] |
Tytuł: | |
mercedes124_1987 pisze: wybijasz 2 bolce z zacisków i wyciągasz klocki później wciskasz tłoczki żeby sie schowały wsuwasz nowe klocki zabijasz te 2 bolce zakręcasz koło i to chyba na tyle
hmmm a gdzie wyczyszczenie tarczy, bolcow i zacisku z rdzy. Nasmarowanie tam gdzie trzeba i czym trzeba. Sprawdzenie przeciekow pod gumka?? Ehhh domorosli mechanicy, a potem czytamy post pt. RATUNKU!!!! ![]() ![]() |
Autor: | mercedes124_1987 [ pn cze 18, 2007 9:26 pm ] |
Tytuł: | |
i już mi sie dostało ![]() ![]() |
Autor: | gekonos [ pn cze 18, 2007 9:42 pm ] |
Tytuł: | |
roadrunner pisze: Ehhh domorosli mechanicy no nie wszyscy mają możliwość chowania się w warsztacie ![]() roadrunner pisze: wyczyszczenie tarczy
a tak na serio, to jakie będą ujemne skutki założenia nowych klocków i nie wyczyszczenie starej tarczy? |
Autor: | omell [ pn cze 18, 2007 9:44 pm ] |
Tytuł: | |
czmiel pisze: Tylko pod gumową osłonę na tłoczkach wstrzyknij trochę specjalnego żelu co to za żel?? roadrunner pisze: Nasmarowanie tam gdzie trzeba i czym trzeba
Czyli czym i gdzie?? Dopiero się uczę, stąd tyle pytań ![]() Dziękuje wszystkim za odpowiedzi |
Autor: | roadrunner [ pn cze 18, 2007 10:16 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: a tak na serio, to jakie będą ujemne skutki założenia nowych klocków i nie wyczyszczenie starej tarczy? po pewneym czasie rdza odpadajaca z przegu tarczy bedzie chalasowac. omell pisze: co to za żel?? np. cos takiego http://allegro.pl/item203938885_wurth_p ... ulcow.html omell pisze: Czyli czym i gdzie?? czmiel pisze: pod gumową osłonę na tłoczkach wstrzyknij trochę specjalnego żelu czmiel pisze: a części pracujące na styku posmarować delikatnie pastą miedzianą.
czyli miedzia smarujesz miejsca gdzie klocek styka sie z zaciskiem i tloczkiem, mozesz tez posmarowac bolce zeby nie bylo problemu z ich wybiciem nastepnym razem. |
Autor: | WSR [ pn cze 18, 2007 10:36 pm ] |
Tytuł: | |
Tylko za bardzo też z pastą nie przesadzaj, bo będzie łapać kurz i pył. Duży ten wurth, na dłuuugo by starczył, są też takie małe tubki wielkości super glue, ale jak się nazywa nie pamiętam , w motoryzacyjnym powinni wiedzieć. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |