Mirmur pisze:
Poziom oleju w zbiorniczku Nivo powinien być ustalany wg. miarki znajdującej się w korku. Padnięte amortyzatory są zwykle wtedy gdy tracą szczelność i olej wylewa się na zewnątrz.
sa suche, najprawdopodobniej mechanik nie uzupelnil po wymianie gruszek, rozumiem ze zachowanie auta z mala iloscia oleju w ukladzie nivo jest takie jak auta z popsutymi amortyzatorami
Mirmur pisze:
Przekładnia kierownicza musi mieć trochę luzu.
mam tu ksiazke z serii "sam naprawiam" jest tam luz max. 25mm niestety nie wiem jak to sprawdzic, jak powinno sie przeprowadzic kasowanie luzu? na jakims podnosniku??
Mirmur pisze:
Jak Diesel dymi na czarno to wszystko ok. Trudno po Twoim opisie stwierdzić jak duże jest te dymienie. Często zależy to od paliwa, ale jeśli uważasz, że jest zbyt duże na początek jedź na sprawdzenie wtryskiwaczy.
Pozdrawiam.
dymu jest b. duzo, aut wyprzedzanych prawie nie widac:), paliwo mam raczej ok tankowane w danii, co prawda jakos inaczej smierdzi, co do wtryskiwaczy chyba do wymiany, czy te z allegro po 25PLN ktos juz sprawdzal?