MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Glosne stukanie Nie wtryski silnik 200D
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=26819
Strona 1 z 1

Autor:  Dembol [ ndz cze 24, 2007 11:55 am ]
Tytuł:  Glosne stukanie Nie wtryski silnik 200D

witam ! co moze powodowac najmocniej slyszalne stuki podobne do zawieszajacego sie wtryskiwacza jednak zostal wykluczony poniewaz wtrysk zostal wymieniony i dzieje sie to samo

a dokladnie na 4 cylindrze ! gdy polozuje nakretke przewodu wtryskiwacza pukanie ustepuje paliwko ladnie tryska
jedak zaraz po dokreceniu znow puka!
silnik ma nierowne obroty czuc paliwskiem nei spalonym !
silnik najbrdziej puka na zimnym po rozgrzaniu klekot ten ustepuje w 90 % jednak silniczkiem nadal kolysze i przy dobrej przygazowce potrafi sie zachlysnąć po czym falistym przyspieszeniem dochodzi do predkosci zaleznej od wciscniecia pedalu gazu

i chcarakterystyczny odglos z wlasnei gdzies w okoliach tego wtrysku slychac takie cykanie czasami !! czestotliwosc rozniasta

czyzby czeka mnie duze zmartwienie ! ??? co o tym sadzicie Majstry w poniedzialek prowadze auto do czarodzieja mechanika i niech sie glowi puki co chcialbym sie dowiedziec opinie od was na ten temat
silnik
OM601 200D zwykly osiolek

Autor:  mercedes124_1987 [ ndz cze 24, 2007 12:55 pm ]
Tytuł: 

może panewka? a jak z luzem na zaworach?

Autor:  MercSwir [ ndz cze 24, 2007 2:13 pm ]
Tytuł: 

mercedes124_1987 pisze:
może panewka? a jak z luzem na zaworach?


A dlaczego po odkręceniu wtrysku ustępuje?? Mi sie wydaje ze to coś z wtryskiem. Może przełóż 4 wtrysk np zamiast 1 i zobacz gdzie bedzie stukało. Roboty malutko a bedzie wiadomo czy wtryski są całe.

Autor:  mercedes124_1987 [ ndz cze 24, 2007 3:13 pm ]
Tytuł: 

dlaczego panewka albo zawory bo jak wpyla paliwo to robi bum i odziaływuje na dłok panewki i reszte i jak jest na tym luz to stuka a jak niema roby to niema bum [zlosnik] i tłok jest bardziej bezwładny ale wtrysku tez nie wykluczam mi tez sie wiesza ale jak dodam gazu to sie uspokoi a co do zamiany wtrysków to popieram

Autor:  Dembol [ ndz cze 24, 2007 3:56 pm ]
Tytuł: 

drodzy koledzy! juz tak bylo zrobione:)) przelozylem wtrysk z 1 na 4 i to samo nadal wali 4 cylinder nawet sie przejechalem tak z kopyta co aby sie paliwko z tego cylindra wszystkie wypalilo co moglo sie nazbierac z niby uszkodzonego wtryskiwacza !
i nic zadnych zmian !

! cos czuje ze bedzie piec zobaczymy co mechanik powie pewnie gore bedzie musial rozbierac!!!!!!!!!1 :((((((((((

Autor:  MercSwir [ ndz cze 24, 2007 4:58 pm ]
Tytuł: 

Kurde dziwne ze po odkręceniu przewodu ustaje [szalone] Może regulator luzów zaworowych trzepoce?? Dziwna sprawa.

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ ndz cze 24, 2007 5:10 pm ]
Tytuł: 

wiadoma sprawa-jesli wtryski zamieniane i cos nie tak to trzeba szukac w głowicy-tłok ,cylinder,głowica,peknieta sprezyna zaworowa itp

Autor:  Dembol [ ndz cze 24, 2007 10:55 pm ]
Tytuł: 

co powiecie na pompe wtryskowa wstepne podejrzenia na jakies lozysko na 4 sekcji ! hehe szczerze mowiac nie znam sie na pompach wcale dla mnei czarna magia ale takie sa diagnozy na dzisiaj !!

Autor:  MercSwir [ ndz cze 24, 2007 11:21 pm ]
Tytuł: 

Tak bardzo możliwe ze bez obciążenia jest spokój bo loto jak żyd po sklepie i jakoś sie ucisza. Pod obciążeniem nie daje rady wytworzyć takiego cisnienia bo sie ukosuje albo poprostu tłoczek do końca nie podchodzi i wtrysk leje co powoduje kopcenie i "zalewanie sie" Takie moje zdanie.

Autor:  Dembol [ pn cze 25, 2007 3:04 pm ]
Tytuł: 

czy wymiana tego lozyska to powazna i droga sprawa? czy lepiej nowa pompa??
dzisiaj odstawiam auto ! dam znac co i jak i czy rzeczywiscie to jest przyczyna !!!

jesli to bedzie przyczyna to mamy nowe doswiadczenie bo szczerze nei spotkalem sie jeszcze z taki mzjawiskiem w tych pompach :)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/