MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 21, 2025 4:47 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz cze 24, 2007 11:55 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 01, 2006 7:49 am
Posty: 53
Lokalizacja: Buk k.poznania
witam ! co moze powodowac najmocniej slyszalne stuki podobne do zawieszajacego sie wtryskiwacza jednak zostal wykluczony poniewaz wtrysk zostal wymieniony i dzieje sie to samo

a dokladnie na 4 cylindrze ! gdy polozuje nakretke przewodu wtryskiwacza pukanie ustepuje paliwko ladnie tryska
jedak zaraz po dokreceniu znow puka!
silnik ma nierowne obroty czuc paliwskiem nei spalonym !
silnik najbrdziej puka na zimnym po rozgrzaniu klekot ten ustepuje w 90 % jednak silniczkiem nadal kolysze i przy dobrej przygazowce potrafi sie zachlysnąć po czym falistym przyspieszeniem dochodzi do predkosci zaleznej od wciscniecia pedalu gazu

i chcarakterystyczny odglos z wlasnei gdzies w okoliach tego wtrysku slychac takie cykanie czasami !! czestotliwosc rozniasta

czyzby czeka mnie duze zmartwienie ! ??? co o tym sadzicie Majstry w poniedzialek prowadze auto do czarodzieja mechanika i niech sie glowi puki co chcialbym sie dowiedziec opinie od was na ten temat
silnik
OM601 200D zwykly osiolek

_________________
c w202 95 200d


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 24, 2007 12:55 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 29, 2007 10:47 pm
Posty: 395
Lokalizacja: Łańcut
może panewka? a jak z luzem na zaworach?

_________________
W124 300D TURBO 1988r automat
W140 600SEL 1991r automat
W163 ML320 1999r automat


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 24, 2007 2:13 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
mercedes124_1987 pisze:
może panewka? a jak z luzem na zaworach?


A dlaczego po odkręceniu wtrysku ustępuje?? Mi sie wydaje ze to coś z wtryskiem. Może przełóż 4 wtrysk np zamiast 1 i zobacz gdzie bedzie stukało. Roboty malutko a bedzie wiadomo czy wtryski są całe.

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 24, 2007 3:13 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 29, 2007 10:47 pm
Posty: 395
Lokalizacja: Łańcut
dlaczego panewka albo zawory bo jak wpyla paliwo to robi bum i odziaływuje na dłok panewki i reszte i jak jest na tym luz to stuka a jak niema roby to niema bum [zlosnik] i tłok jest bardziej bezwładny ale wtrysku tez nie wykluczam mi tez sie wiesza ale jak dodam gazu to sie uspokoi a co do zamiany wtrysków to popieram

_________________
W124 300D TURBO 1988r automat
W140 600SEL 1991r automat
W163 ML320 1999r automat


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 24, 2007 3:56 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 01, 2006 7:49 am
Posty: 53
Lokalizacja: Buk k.poznania
drodzy koledzy! juz tak bylo zrobione:)) przelozylem wtrysk z 1 na 4 i to samo nadal wali 4 cylinder nawet sie przejechalem tak z kopyta co aby sie paliwko z tego cylindra wszystkie wypalilo co moglo sie nazbierac z niby uszkodzonego wtryskiwacza !
i nic zadnych zmian !

! cos czuje ze bedzie piec zobaczymy co mechanik powie pewnie gore bedzie musial rozbierac!!!!!!!!!1 :((((((((((

_________________
c w202 95 200d


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 24, 2007 4:58 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
Kurde dziwne ze po odkręceniu przewodu ustaje [szalone] Może regulator luzów zaworowych trzepoce?? Dziwna sprawa.

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 24, 2007 5:10 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
wiadoma sprawa-jesli wtryski zamieniane i cos nie tak to trzeba szukac w głowicy-tłok ,cylinder,głowica,peknieta sprezyna zaworowa itp

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 24, 2007 10:55 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 01, 2006 7:49 am
Posty: 53
Lokalizacja: Buk k.poznania
co powiecie na pompe wtryskowa wstepne podejrzenia na jakies lozysko na 4 sekcji ! hehe szczerze mowiac nie znam sie na pompach wcale dla mnei czarna magia ale takie sa diagnozy na dzisiaj !!

_________________
c w202 95 200d


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 24, 2007 11:21 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
Tak bardzo możliwe ze bez obciążenia jest spokój bo loto jak żyd po sklepie i jakoś sie ucisza. Pod obciążeniem nie daje rady wytworzyć takiego cisnienia bo sie ukosuje albo poprostu tłoczek do końca nie podchodzi i wtrysk leje co powoduje kopcenie i "zalewanie sie" Takie moje zdanie.

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 25, 2007 3:04 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr lis 01, 2006 7:49 am
Posty: 53
Lokalizacja: Buk k.poznania
czy wymiana tego lozyska to powazna i droga sprawa? czy lepiej nowa pompa??
dzisiaj odstawiam auto ! dam znac co i jak i czy rzeczywiscie to jest przyczyna !!!

jesli to bedzie przyczyna to mamy nowe doswiadczenie bo szczerze nei spotkalem sie jeszcze z taki mzjawiskiem w tych pompach :)

_________________
c w202 95 200d


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl