MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Wyciek płynu chłodniczego https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=26855 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | agaj666 [ wt cze 26, 2007 10:02 am ] |
Tytuł: | Wyciek płynu chłodniczego |
W/wym wyciek nastąpił spod korka zbiorniczka jak stałem na stacji paliw.Gorąco nie było,a nawet jak jest to wiatraczki chodzą az miło. Tak sobie kapało i kapało.... Wie ktos o co chodzi? |
Autor: | Meeta [ wt cze 26, 2007 11:37 am ] |
Tytuł: | |
może masz źle dobrany korek i puszcza przy niższym ciśnieniu niż powinno?? U mnie to chyba 1,3 bara w silniku benzynowym 200E, ale jak u Ciebie jest nie wiem. Mógł się tez po prostu korek zepsuć ![]() ![]() |
Autor: | agaj666 [ pt cze 29, 2007 9:36 am ] |
Tytuł: | |
Jakos tej fali nie widać..... Nikt nic nie wie? |
Autor: | Debesciak [ pt cze 29, 2007 2:58 pm ] |
Tytuł: | |
agaj666 pisze: Jakos tej fali nie widać..... to jest układ ciśnieniowy jak korek nie trzyma albo uszczelka sparciała to i leci Nikt nic nie wie? ![]() |
Autor: | agaj666 [ pt cze 29, 2007 4:47 pm ] |
Tytuł: | |
a czemu nie:) |
Autor: | pabloxt [ pn lip 16, 2007 4:49 pm ] |
Tytuł: | |
No to odgrzeję troszkę wątek. Trasa Łódź - Solina - Łódź. 5 dorosłych osób na pokładzie + max load (żeby nie powiedzieć overload). Pierwsze 700 km, wszystko OK. W pewnym momencie zaczęła się palić kontrolka od poziomu płynu chłodzącego (cały czas teperatura 70-80 st. C) więc pierwsza stacja i PIT STOP. Dolałem 0,5 L płynu (chociaz na upartego był jeszcze w zakresie MIN-MAX z wskazaniem na to pierwsze), wszystkie węże ciepłe, po ściśnięciu każdego płyn w zbiorniczku zareagował więc układ drożny. Po ok. 2 km znowu świeci i znowu PIT STOP- płyn w normie. Olałem więc sprawę i pojechałem dalej. Po pierwszym zakrecie w prawo przestało świecić ale po kolejnych 2 km znowu zaczęło i tak do samej Łodzi. Prosta i zakręty w lewo kontrolka świeci, zakręt w prawo lub odpalenie ponowne silnika kontrolka gasnie- za jakiś czas znowu świeci. Płyn w normie, temperatura 70-80 st. C, olej czyściutki (drżącą ręką sprawdziłem bagnet i zajrzałem pod korek czy aby to nie uszczelka pod głowicą), nie dymi. Stawiam na czujnik, który może się zawiesił na stromych wjazdach i zjazdach górskich lub coś z "chloernymi prądzikami" ![]() Jak temu zaradzić ?? |
Autor: | Mor [ pn lip 16, 2007 9:04 pm ] |
Tytuł: | |
U mnie w W126 przestał w ogóle reagować na brak płynu... Chociaż przy odpalaniu kotrolka działała. Skończyło się na wymianie czujnika. Teraz już ok. |
Autor: | TReneR [ pn lip 16, 2007 10:33 pm ] |
Tytuł: | |
A tak wogole to gdzie ten czujnik sie znajduje?! |
Autor: | beet [ pn lip 16, 2007 10:44 pm ] |
Tytuł: | |
TReneR pisze: A tak wogole to gdzie ten czujnik sie znajduje?!
Chyba przy zbiorniku wyrownawczym ![]() |
Autor: | pabloxt [ pn lip 16, 2007 11:47 pm ] |
Tytuł: | |
Pójdę tym tropem. DZIĘKI ![]() |
Autor: | agaj666 [ wt lip 17, 2007 9:41 am ] |
Tytuł: | |
Uszczelka w korku skruszyła mi sie w paluszkach:) Znaczy,do wymiany korasek,bo mimo założenia azbestowej to troche kapie.Ale nie 2 litry w 10 minut:) Czy to normalny objaw,że na postoju wywala płyn?Jak korek będzie ok to nie będzie wywalało? |
Autor: | Debesciak [ śr lip 18, 2007 1:57 pm ] |
Tytuł: | |
pabloxt pisze: Może ktoś z Szanownych miał podobne doświadczenia ? Jak temu zaradzić ?? kiedys byl taki plyn do spryskiwaczy w ktorym nie plywał wskaznik poziomu tylko tonął ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |