MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
2.5D '88 Czyszczenie wtryskiwaczy https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=26955 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | rzepak [ sob cze 30, 2007 1:37 pm ] |
Tytuł: | 2.5D '88 Czyszczenie wtryskiwaczy |
Witam Wczoraj odkręciłem u siebie wtryskiwacze,gdyż od jakiegoś czasu coraz dłużej musiałem kręcić przy odpalaniu. Jeździłem trochę na OR głównie na mieszankach z ON, i jak odkręciłem te wtryski to były zawalone nagarem, nawet podładka która normalnie ma ok. 0.5cm dziurę w środku,miała tylko malutką dziurkę gdzie wydostawało się paliwo. Nowe podkładki już kupiłem (2.5zł/szt) ale chciałbym też przeczyścić sobie porządnie wtryski, głównie igłę. Więc mam pytanie do kogoś kto to już robił: - czym dobrze czyścić igłę i rozpylacz? robiłem trochę już drewienkiem ale może są jakieś lepsze sposoby, może coś plastikowego? wiem że nie mogę stosować metalu ani papieru ściernego. - jak wazne jest dokręcenie nakrętki rozpylacza odpowiednim momentem? ![]() coś czuję że jeśli nie dokręcę dobrze(zbyt małym momentem) nakrętki rozpylacza to będę miał zbyt małe ciśnienie otwarcia, czy wogóle warto się zabierać za to bez klucza dynamometrycznego? p.s. wtrysk chcę głównie rozebrać po to żeby dokładnie oczyścić rozpylacz, igłę a także sprawdzić czy igła dobrze opada, posprawdzać wszystko,przeczyścić . z góry dzięki za pomoc pozdrawiam |
Autor: | Debesciak [ sob cze 30, 2007 2:08 pm ] |
Tytuł: | |
a moze po prostu wymien końcówki wtrysku na nowe ![]() |
Autor: | rzepak [ sob cze 30, 2007 4:24 pm ] |
Tytuł: | |
Witam Właśnie jestem po dokładnym czyszczeniu dwóch wtrysków. Poradziłem sobie bez klucza dyn. , zrobiłem to w ten sposób że zaznaczyłem sobie ryskami gdzie mam ponownie dokręcić ![]() Dokładnie wyczyściłem igłę (jej końcówkę wypolerowałem drewienkiem) a także rozpylacz. Na moje oko (patrząc przez lupę 7x) rozpylacz wygląda na dobry, nie ma jakichś uszkodzonych krawędzi czy coś takiego, wiem że najlepiej całość sprawdzić na maszynie ale dla mnie lepsze to niż zostawienie tego nagaru. Jedno co by mnie jeszcze interesowało to ustawienie ciśnienia ale samemu już tego nie zrobię, nawet jakbym chciał to nie mam takich podkładek ![]() Jak zmontuję już całość na gotowo do auta to znam znać czy jest jakaś różnica ![]() Cytuj: a moze po prostu wymien końcówki wtrysku na nowe
tylko że jedna kosztuje jakieś 50zł ( 5x50 =250zł), a narazie nie mam przeznaczonej kasy na to:) |
Autor: | adamo64 [ sob cze 30, 2007 4:56 pm ] |
Tytuł: | |
Takie właśnie są oszczędności (myślę o OR),jak widzę jak OR potrafi zastygnąć i jaki jest klejący to myślę że nigdy bym go nie wlał do baku nawet jako mieszankę ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |