MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

CERAMIZER...
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=27035
Strona 1 z 4

Autor:  sqrvi [ śr lip 04, 2007 7:05 pm ]
Tytuł:  CERAMIZER...

http://moto.allegro.pl/item208288815_ch ... mizer.html

Zastanawiam sie nad zakupem i zastosowaniem,co o tym sadzicie?Ktoś moze już używał?

Autor:  AndyS [ śr lip 04, 2007 7:46 pm ]
Tytuł:  Re: CERAMIZER...

sqrvi pisze:
http://moto.allegro.pl/item208288815_chcesz_uniknac_remontu_silnika_kup_ceramizer.html

Zastanawiam sie nad zakupem i zastosowaniem,co o tym sadzicie?Ktoś moze już używał?

Jakbyś tak jeszcze przejechał te 500km bez oleju (przecież gwarantują) :) i pokazał nam potem silnik na chodzie to z pewnościa umielibyśmy doradzić. [zlosnik] [zlosnik]
A tak poważnie - jest to jeden ze środków zaawansowanych technologicznnie które powodują uszlachetnienie oleju (jak czytam punkty 1-10 to jakbym czytał reklamówke oleju syntetycznego) i zmniejszenie tarcia (jest to podane w p. 14:) a są odporne na warunki pracy w silniku. "Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal". Z pewnościa zmniejszenie tarcia a także poprawienie szczelności daje wymierne bieżące efekty. Dla mnie jest to dodatek (w pewnym przybliżeniu i uproszczeniu) zamieniający przy pomocy "dawki uderzeniowej" słabszy olej mineralny na dużo lepszy pseudo-syntetyczny. Wolę po prostu używać oleju syntetycznego. Myślę że przy jego stosowaniu Ceramizer jest absolutnie zbędny.
Moim zdaniem początkiem tego typu specyfików było np. WD40. Stosuję je do wyeliminowania tarcia między guma a stalą nierdzewną przy obrotach do 5000 w miejscu gdzie nie mam "dojścia". Tu akurat sprawdza sie rewelacyjnie. Ale zapewne gdybym posmarował dobrym smarem efekt byłby podobny.

Autor:  IKon [ śr lip 04, 2007 8:13 pm ]
Tytuł:  Re: CERAMIZER...

sqrvi pisze:
http://moto.allegro.pl/item208288815_chcesz_uniknac_remontu_silnika_kup_ceramizer.html

Zastanawiam sie nad zakupem i zastosowaniem,co o tym sadzicie?Ktoś moze już używał?


Nie spodziewaj sie żadnej rewelacji,zalałem to kiedyś,jedynie co zauważyłem to że chyba silnik sie troche wyciszył chociaż i tak był cichy.Cena nie jest jakaś odstraszająca więc możesz spróbować na pewno sie nie pogorszy.
Tu masz link do strony więcej sie dowiesz o tym preparacie.

Autor:  adam.ok [ czw lip 05, 2007 9:33 am ]
Tytuł: 

przerabiałem ten temat na BMW 525 TDS, miała 470 000 i lekko przydymiała na wysokich obrotach, zamówiłem 4 ceramizery na allegro, najpierw poszedł jeden... i według instrukcji (nie pamiętam dokładnie) 4 godziny na wolnych chodził w ogródku, myślałem że sąsiedzi mnie zjedzą, potem trasa do Wrocławia lekko muskając pedał gazu, powrót i test, ostrzejsza przegazówka i niebieski dym... no nic wlałem pozostałe trzy strzykawki... od 9 rano do 20 chodził w ogródku na wolnych obrotach, nie było większego efektu, dymił i brał olej nadal, potem pojechałem do nordauto i kupiłem jakiś preparat STP za chyba 60zł (nie pamiętam nazwy - gęsta brązowa maź w puszce), dymienie ustąpiło i znikneły wycieki z miski, jedna trasa i silnik tak wysechł z zewnątrz że byłem w szoku (auto poszło na pierwszej giełdzie) i oleju brał o połowę mniej, kosztowny eksperyment... ale się opłaciło, a ceramizer raczej to ściema... BMka mocno nie dymiła a pomimo tego nie pomógł... to są oczywiście moje doświadczenia może ktoś miał inne chętnie posłucham...

Autor:  adamkatowice [ czw lip 05, 2007 9:49 am ]
Tytuł: 

a może to by było lepsze
Bilstein 2000

http://moto.allegro.pl/item211769132_bilstein_r_2000_et_dodatek_do_oleju_mineralnego.html

Może ktoś używał to coś napisze - czy warto?
Pozdrawiam
Adam

Autor:  TReneR [ czw lip 05, 2007 10:03 am ]
Tytuł: 

adam.ok pisze:
przerabiałem ten temat na BMW 525 TDS, miała 470 000 i lekko przydymiała na wysokich obrotach, zamówiłem 4 ceramizery na allegro, najpierw poszedł jeden... i według instrukcji (nie pamiętam dokładnie) 4 godziny na wolnych chodził w ogródku, myślałem że sąsiedzi mnie zjedzą, potem trasa do Wrocławia lekko muskając pedał gazu, powrót i test, ostrzejsza przegazówka i niebieski dym... no nic wlałem pozostałe trzy strzykawki... od 9 rano do 20 chodził w ogródku na wolnych obrotach, nie było większego efektu, dymił i brał olej nadal, potem pojechałem do nordauto i kupiłem jakiś preparat STP za chyba 60zł (nie pamiętam nazwy - gęsta brązowa maź w puszce), dymienie ustąpiło i znikneły wycieki z miski, jedna trasa i silnik tak wysechł z zewnątrz że byłem w szoku (auto poszło na pierwszej giełdzie) i oleju brał o połowę mniej, kosztowny eksperyment... ale się opłaciło, a ceramizer raczej to ściema... BMka mocno nie dymiła a pomimo tego nie pomógł... to są oczywiście moje doświadczenia może ktoś miał inne chętnie posłucham...


A co Ty chlopie - chcesz dziury ceramizerem latac? Mam nadzieje, ze sprzedajac samochod na gieldzie poinformowales kupujacego o stanie technicznym silnika i uzyciu preparatu STP??!! :evil:


Odnosnie Bilstein 2000 - nie usywalem ale czytalem niezbyt pochlebne opinie.

Autor:  IKon [ czw lip 05, 2007 10:31 am ]
Tytuł: 

TReneR pisze:
Mam nadzieje, ze sprzedajac samochod na gieldzie poinformowales kupujacego o stanie technicznym silnika i uzyciu preparatu STP??!! :evil:


[zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

Autor:  adam.ok [ czw lip 05, 2007 10:10 pm ]
Tytuł: 

TReneR pisze:

A co Ty chlopie - chcesz dziury ceramizerem latac? Mam nadzieje, ze sprzedajac samochod na gieldzie poinformowales kupujacego o stanie technicznym silnika i uzyciu preparatu STP??!! :evil:


i może miałem mu powiedzieć że zrobiłem 20 000 na oleju z Lidla i biedronki, a na dokładkę że rozcieńczałem go naftą lotniczą żeby nie marzł jak robiło się zimno... lałem także rozpuszczalnik do farb bo kolega miał 2 beczki 200litrowe i nie wiedział jak to zutylizować...

Autor:  TReneR [ pt lip 06, 2007 12:23 am ]
Tytuł: 

A robiles tak?

Autor:  adamkatowice [ pt lip 06, 2007 7:19 am ]
Tytuł: 

TReneR pisze:
adam.ok pisze:
przerabiałem ten temat na BMW 525 TDS, miała 470 000 i lekko przydymiała na wysokich obrotach, zamówiłem 4 ceramizery na allegro, najpierw poszedł jeden... i według instrukcji (nie pamiętam dokładnie) 4 godziny na wolnych chodził w ogródku, myślałem że sąsiedzi mnie zjedzą, potem trasa do Wrocławia lekko muskając pedał gazu, powrót i test, ostrzejsza przegazówka i niebieski dym... no nic wlałem pozostałe trzy strzykawki... od 9 rano do 20 chodził w ogródku na wolnych obrotach, nie było większego efektu, dymił i brał olej nadal, potem pojechałem do nordauto i kupiłem jakiś preparat STP za chyba 60zł (nie pamiętam nazwy - gęsta brązowa maź w puszce), dymienie ustąpiło i znikneły wycieki z miski, jedna trasa i silnik tak wysechł z zewnątrz że byłem w szoku (auto poszło na pierwszej giełdzie) i oleju brał o połowę mniej, kosztowny eksperyment... ale się opłaciło, a ceramizer raczej to ściema... BMka mocno nie dymiła a pomimo tego nie pomógł... to są oczywiście moje doświadczenia może ktoś miał inne chętnie posłucham...


A co Ty chlopie - chcesz dziury ceramizerem latac? Mam nadzieje, ze sprzedajac samochod na gieldzie poinformowales kupujacego o stanie technicznym silnika i uzyciu preparatu STP??!! :evil:


Odnosnie Bilstein 2000 - nie usywalem ale czytalem niezbyt pochlebne opinie.


A możesz przytoczyć jakie opinie o Bilstein 2000 słyszałeś i czy to tylko zasłyszane czy sprawdzone opinie?

Pozdrawiam
Adam

Autor:  TReneR [ pt lip 06, 2007 9:55 am ]
Tytuł: 

Pierwszy z brzegu;

Autor:  Wojtyla [ pt lip 06, 2007 11:31 am ]
Tytuł: 

Witam
TReneR nie jestem za dolewaniem pierół do oliwy po akcji z motodoktorami z lat '90 kiedy szlifierz wy..ł wał na złom bo ścierała mu się tarcza zamiast czopy ale zwróć uwagę, że to ścierwo na fotkach coś dziwnie wygląda w filtrze odśrodkowym tego serca od malca, wygląda jakby motor nie był kręcony i specyfik osiadł na dno filtra a jakoś sobie nie przypominam abym podczas wymiany rozrządów/czyszczenia filtra odśrodkowego miał osad rozłożony jak na fotkach [szalone]
pozdro

Autor:  adam.ok [ pt lip 06, 2007 11:40 am ]
Tytuł: 

TReneR pisze:
A robiles tak?


jasne, potem miałem audi a6 1.9tdi 130KM 2001r i robiłem tak samo, tylko że zrobiłem 40 000 tyś i nic się nie wysrało...

Pozdrawiam

Autor:  Cremek [ pt lip 06, 2007 11:52 am ]
Tytuł: 

adam.ok pisze:
TReneR pisze:

A co Ty chlopie - chcesz dziury ceramizerem latac? Mam nadzieje, ze sprzedajac samochod na gieldzie poinformowales kupujacego o stanie technicznym silnika i uzyciu preparatu STP??!! :evil:


i może miałem mu powiedzieć że zrobiłem 20 000 na oleju z Lidla i biedronki, a na dokładkę że rozcieńczałem go naftą lotniczą żeby nie marzł jak robiło się zimno... lałem także rozpuszczalnik do farb bo kolega miał 2 beczki 200litrowe i nie wiedział jak to zutylizować...


Jesli to prawda to gdybym ja kupil takie auto i zorientowal sie co bylo robione to bym ci zrobil wjazd na chate i rozwalil ryj goracym zelazkiem. Tak sobie gdybam tylko... [zlosnik] :evil:

Autor:  TReneR [ pt lip 06, 2007 12:03 pm ]
Tytuł: 

adam.ok pisze:
TReneR pisze:
A robiles tak?


jasne, potem miałem audi a6 1.9tdi 130KM 2001r i robiłem tak samo, tylko że zrobiłem 40 000 tyś i nic się nie wysrało...

Pozdrawiam


Wiec jako uczciwy czlowiek powinienes poinformowac kupujacego o rzeczywistym stanie technicznym silnika. Chyba, ze sie nie uwazasz za uczciwego...


ps. jak Polska ma stac sie normalnym krajej jezeli ludzie takie rzeczy innym rabia; najwieksza cnota jest oszukac, wykombinowac, ukrasc... zygac mi sie chce!

Strona 1 z 4 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/