MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn lip 21, 2025 4:15 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lip 09, 2007 1:15 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 09, 2007 12:58 pm
Posty: 23
Lokalizacja: Wrocław/Brzeg
Witam wszystkich pasjonatów aut z gwiazdą na masce.

Mam problem, moja Mercedes (200D) coś znowu dziwnie za długo gaśnie (długo to może trochę przesadziłem ale to nie jest to).
Moje pytanie to czy jest jakaś regulacja siły podciśnienia działającego na komorę podciśnienia(gaszek, mieszek gaszenia). Z tego co zauważyłem to do prawidłowego zgaśnięcia silnika brakuje jakieś 5 mm ruchu dźwigni. Czyli gdyby podciśnienie było trochę mocniejsze było by wszystko dobrze. Dodam, że mieszek gaszenia ma jakieś 3 miesiące i wydaje sie być dobry szczelny itd.

Pozdrowienia


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 09, 2007 11:27 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Witam

Na "zdychawkę" kierowane jest podcisnienie o maksymalnej wartości, jakie daje pompa - czyli ok. 700 mbar. Co nie przeszkadza, że silnik powinien już zgasnąć przy około 300-400 mbarach podciśnienia. Trzeba wpiąć wakuometr i sprawdzić, ile podcisnienia dochodzi do siłownika gaszenia. Przedłużone gaszenie może być również spowodowane silnym zdławieniem przepływu. Podciśnienie jest wtedy dobre, ale wskutek "zwężek" zbyt wolno narasta. Zlokalizuj gruby przewó podcisnieniowy idący od pompy serwa (od przodu silnika) do serwa hamulcowego. Być może w środku jego długości jest trójnik, do którego jest wpięty cienki przewód koloru brązowego. Jeżeli tak jest, to zdejmij ten brązowy przewód, i w odkryty króciec trójnika wbij długą igłę i go przetkaj (mogą być potrzebne kombinerki). Potem nasadź brązowy przewód, odpal i przegazuj silnik i sprawdź jak gaśnie.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 10, 2007 12:00 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Pewnie siada Ci gaszak. Odepnij z trojnika rurke do niego i sprawdz plucami [zlosnik]

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 10, 2007 11:59 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 09, 2007 12:58 pm
Posty: 23
Lokalizacja: Wrocław/Brzeg
Wiedziałem o trójniku nawet go przetykałem igłą ale ruszyło mnie jak napisałeś, że "mogą być potrzebne kombinerki". Większa naprawdę duża igła, (nawet nie wiedziałem że są takie produkowane) załatwiły sprawę, silnik gaśnie super. Byłem po prostu zbyt delikatny. Igłę trzeba naprawdę wcisnąć kombinerkami a nie tylko nią pogrzebać.

Wielkie dzięki za pomoc

Pozdrawiam i dodam zdjęcie dla potomności.
Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl