konkrety
Ad3. Jezeli przerazi Cie cena a szybe masz porysowana albo zmatowiona

mozna ja polerowac samemu tu podpowie Ci cos kolega ADLER ktory robil to u siebie i naprawde ladnie to wygladalo
Ad4. Musisz wyciagac zegary .. odkrecic linke najlepiej wytargac licznik i wtedy bedziesz mial wszystko jasne i nic nie bedzie trzeba tlumaczyc ( problem mozesz miec z wyjeciem bo mozna to zrobic od dolu ( nie polecam kupa odkrecania oslon i w przypadku moich grubych raczek ciezko tam dotrzec

)
inny sposob to znalez cos ala sledzie (plaskie blaszki zagiete na koncach) delikatnie wsadzic miedzy licznik a obicie deski, zachaczyc i powoli wyciagnac zegary ( nie potrzeba odkrecac kierownicy) fotki chyba gdzies sa w moim temacie ,,kijek rozpierducha.....,,
ABS ... czujniki ..sternik....zalezy jakie objawy .. czesto padaja czujniki.. ale tu juz musisz do fachowca
Klima... temat rzeka .. ogolnie trzeba by sprawdzic czy nabita, szczelnosc instalacji i wogoel ogolny przeglad a do tego musisz jechac do warsztatu gdzie beda kazali Ci na dzien dobry przerabiac ja tak zeby mozna bylo wpuscic tam oddczynnik obecnie uzywany ( nie pamietam jaki symbol) przerobka kolo 1200zl ( dowiadywalem sie u siebie) no chyba ze masz nowszy typ instalacji niz ja mialem w kijku ( nie wiem jak jest w 260)
Jest opcja .... zakladu naprawiajacego lodowki

( chodz sluchy ze bawia sie w nabijanie starych klim ale nie polecam bo to tylko plotki)
Przycisk miedzy wlacznikami szyb jak ja to mowie zabezpieczenie antydzieciowe

tak zeby dzieci nie mogly z tylu otwierac okien i sobie przez nie wypadac albo pluc na plastkiki stojace obok na swiatlach

:P:P
Ad5. znaczek znacznie zmienia areodynamike auta i bez niego masz przynajmniej 100koni wiecej

ZART
Pisze co sam sie nauczylem i co sam doswiadczylem moze jest inaczej i moze ktos Ci cos jeszcze podpowie
Ogolnie pogratulowac S-ki

nie bedziesz zalowal

o ile porobisz wszystko co trzeba
