| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| wersje CE potrzebuje porownanie modeli 200 230 300 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=27251 |
Strona 1 z 7 |
| Autor: | kruszyn [ sob lip 14, 2007 11:15 am ] |
| Tytuł: | wersje CE potrzebuje porownanie modeli 200 230 300 |
no wlasnie bardzo ladnie prosze o pomoc ... poszukuje jakiegos porownania modeli z wersjami 200 230 300CE spalanie, eksploatacja i odczucia wlascicieli za i przeciw dla podanych wersji silnikowych i w koncu na ktora wersje silnikowa zdecydowac sie ... ( prosil bym konkrety zeby nie robic znowu gawedziarstwa) pozdrawiam |
|
| Autor: | _me: how_ [ sob lip 14, 2007 11:37 am ] |
| Tytuł: | |
Ej, jak to tak bez gawędziarstwa?? Zapamiętaj, że to MY wiemy, co jest dla Ciebie lepsze! Mam porównanie tych modeli po polsku, z dużymi, kolorowymi zdjęciami i raportem serwisu po 100 tys na polskich drogach. Chcesz na @, czy wydrukować? Wujek, moim skromnym zdaniem najbardziej urządzałaby Cię 220tka na krótko przed drugim liftem, ale z racji rocznika, jak sądzę Cię nie interesuje. Chcesz w konću jeździć? Bierz M102, obojętne który. Ważniejszy jest stan całości. Ten silnik ma 4 garnki, jest prostszy, tańszy, ekonomiczniejszy i dasz radę nawet bez LPG. Przy M103 będziesz miał powtórkę z rozrywki, czyli R6 da Ci nieporównywalną frajdę z osiagów, ale znowu do pierwszych kłopotów, nie mówiąc o tym, że bez gazowni umrzesz z głodu. |
|
| Autor: | MajsterGarage [ sob lip 14, 2007 11:56 am ] |
| Tytuł: | |
kruszyn jesli chcesz jezdzić dynamicznie i szybko to kup 300CE... |
|
| Autor: | kali [ sob lip 14, 2007 12:00 pm ] |
| Tytuł: | |
(me: how) pisze: Mam porównanie tych modeli po polsku, z dużymi, kolorowymi zdjęciami i raportem serwisu po 100 tys na polskich drogach. Chcesz na @, czy wydrukować? to ja też poproszę Me: how a Ty ster na wymianę znalazłeś , że się tak rozpisujesz kruszyn pisze: gawedziarstwa
A tak w ogóle, porównania nie mam, bo przejechałem 100 km swoją 124 230 CE, ale jeśli chodzi o przyspieszenie to myślę, że specjalnie nie ma się czego czepiać, prosty 4 cylindrowy silnik to także brałem pod uwagę kupując auto. Przy CE300 masz już 180 kucy i to musi boleć przy tankowaniu, a jeszcze jak ma kobitka jeździć i jej się pedały pomylą .... to nawet nie chcę myśleć co się może stać |
|
| Autor: | gelanda [ sob lip 14, 2007 12:19 pm ] |
| Tytuł: | |
Moim zdanie 4cylindrowy silnik jest sporo mniej kulturalny niz 6 cyl, a nie oszukujmy sie ale roznice spalania nie sa tak gigantyczne, 300CE pali ok 14l po miescie, 9-10 w trasie, mysle ze 230 ok 2l mniej. Nie wieze tym co mowie ze 2300 pali im 10l po Warszawie. |
|
| Autor: | kruszyn [ sob lip 14, 2007 12:28 pm ] |
| Tytuł: | |
(me: how) pisze: Ej, jak to tak bez gawędziarstwa?? Zapamiętaj, że to MY wiemy, co jest dla Ciebie lepsze!
Mam porównanie tych modeli po polsku, z dużymi, kolorowymi zdjęciami i raportem serwisu po 100 tys na polskich drogach. Chcesz na @, czy wydrukować? Wujek, moim skromnym zdaniem najbardziej urządzałaby Cię 220tka na krótko przed drugim liftem, ale z racji rocznika, jak sądzę Cię nie interesuje. Chcesz w konću jeździć? Bierz M102, obojętne który. Ważniejszy jest stan całości. Ten silnik ma 4 garnki, jest prostszy, tańszy, ekonomiczniejszy i dasz radę nawet bez LPG. Przy M103 będziesz miał powtórkę z rozrywki, czyli R6 da Ci nieporównywalną frajdę z osiagów, ale znowu do pierwszych kłopotów, nie mówiąc o tym, że bez gazowni umrzesz z głodu. jak zawsze mozna na Ciebie liczyc brachu ::) poprosze na @ kruszyn@pac.pl co do silnika glownie biore pod uwage 230 Auto ma jezdzic i nie chodzi mi o wyscigi ale zeby po trasie mozna bylo w miare znosnych warunkach te 120-130 pojechac no i fajnie gdyby spalanie nie wytrzasalo zoltych z portwela |
|
| Autor: | kuba124 [ sob lip 14, 2007 1:04 pm ] |
| Tytuł: | |
Witam. Mój kolega ma 300CE 180km a drugi 320. Spalanie podobne, a różnica w jeździe znaczna.W drugiej opcji tylko sekwencja, ale to juz pewnie wiesz.
Nie bierz 230 bo ci zaraz będzie brakowało mocy.
Polecam 320
A wogóle to kup SECa
Pzdr. |
|
| Autor: | kruszyn [ sob lip 14, 2007 1:19 pm ] |
| Tytuł: | |
Niestety tym razem sie nie napalam nie kupie nic bez przemyslenia i w ciemno ... SEC odpada ze wzlegow ekonomiczno gabarytowych ( chociaz nie powiem kusi) 300 lub 320 odpada ze wzgledow ekonomicznych ( auto na codzien jak pisalem) 230 lub 220 z naciskiem na 220 ... od jakich pieniedzy zaczynaja sie CE z tymi silnikami 14-16 ?? |
|
| Autor: | kuba124 [ sob lip 14, 2007 1:30 pm ] |
| Tytuł: | |
kruszyn pisze: 230 lub 220 z naciskiem na 220 ... od jakich pieniedzy zaczynaja sie CE z tymi silnikami 14-16 ??
To w takim razie kup 220. Przede wszystkim nowszy silnik i rocznik. No za 220 trzeba zapłacić te 16 i więcej. Nie mówimy o lumpie.
Niestety jak sam wiesz z mercedesami to jest tak, że z tego samego rocznika jeden kosztuje np.10 a drugi 20k. Szukaj czegoś w naprawdę dobrym stanie. Moim zdaniem lepiej zapłacić więcej niż jeździć zdyszańcem.
A SECa i tak kiedyś kupisz On jest jak narkotyk.
|
|
| Autor: | adam.ok [ sob lip 14, 2007 3:09 pm ] |
| Tytuł: | |
(me: how) pisze: Mam porównanie tych modeli po polsku, z dużymi, kolorowymi zdjęciami i raportem serwisu po 100 tys na polskich drogach. Chcesz na @, czy wydrukować?
zrób zdjęcie i wklej dla wszystkich... z ciekawości nawet sam zerkne... Pozdrawiam... Ps. Kruszyn kup SEC z zajechanym motorem i wstaw diesla i po problemie!!! |
|
| Autor: | kali [ sob lip 14, 2007 3:23 pm ] |
| Tytuł: | |
kruszyn pisze: Auto ma jezdzic i nie chodzi mi o wyscigi ale zeby po trasie mozna bylo w miare znosnych warunkach te 120-130 pojechac Kruszyn 230 CE 130 km/h daje radę. Ja swojego z ustawieniem skrzyni na E przydusiłem i po chwili z 90 zrobiło się 170 i żeby mi kółko prawe nie zaczęło trochę podskakiwać to ciągnąłbym dalej. Różnica w jeździe 90 a 160 (jeszcze nie podskakiwało koło) jest taka, że tylko tlen i drzewa na zewnątrz trochę szybciej przemykają A SECa w wersji czterodrzwiowej to chyba miałeś (masz) ![]() kruszyn pisze: jak zawsze mozna na Ciebie liczyc brachu : poprosze na @ kruszyn@pac.pl to jest niezły wątek
|
|
| Autor: | zebda [ sob lip 14, 2007 3:47 pm ] |
| Tytuł: | |
Kruszyn ja co prawda w TE ktore widziales, ale waga podobna: - za Chiny nie zszedlem na benzynie ponizej 11-11,5l/100 na trasie...I w miescie te 12 litrow trzeba liczyc... ...co do przyspieszenia to i w kombi nie jest zle...przelotowa 120-130 jest ok (choc przy automacie czuc i slychac ze nie ma V biegu)... ...gdybym byl na twoim miejscu to bral bym tylko 220 bo zawsze mozna gaz domontowac jak zaczyna cos w kieszen bic...i szukalbym 220 z poczatku 93 roku zeby byl jeszcze w starej budzie... |
|
| Autor: | kacperski [ sob lip 14, 2007 4:46 pm ] |
| Tytuł: | |
A co jest nie tak z "nową" budką po liftingu? Nie podoba się? Czy jakieś inne względy? Jeszcze pytanko czy cysetka z 92r z sekwencją daje radę? Trochę czytałem jedynym okiem że są problemy z gazem, bo diesla szukałem raczej, ale one złachane jeżdżą za małe pieniądze |
|
| Autor: | zegarek [ sob lip 14, 2007 5:05 pm ] |
| Tytuł: | |
> Jeszcze pytanko czy cysetka z 92r z sekwencją daje radę? Wszystkie 300 byly na ke-jetroniku. Najwyzej 3-generacja (wtrysk ciagly) podejdzie. |
|
| Autor: | dobrzan [ sob lip 14, 2007 5:13 pm ] |
| Tytuł: | |
(me: how) pisze: Zapamiętaj, że to MY wiemy, co jest dla Ciebie lepsze!
.... a auto kupisz takie jak MY Ci kazemy oraz zalozysz do niego to co sie nam bedzie podobalo a nie Tobie:P:P:P:P a wiec jak to prosiles bez gawedziarstwa - krotko i na temat:) oby sie w koncu udalo bo jak to mowia do 3 razy sztuka a i ja przynajmniej odpoczne psychicznie jak bede wiedzial ze Twoje lapki nie pchaja sie do rozbierania czegokolwiek ani ze ciagle Ci sie cos kaszani. Dobry pomysl, dobra decyzja - poszlo w miare gladko z tego co wyczytalem wiec obyu dalej tak samo szlo. A me:howa zabieraj wszedzie zeby jak pisales bylo na kogo wine zwalic jak bedzie kolejna wtopa bo w koncu przy zamianie siekierki na kijka to bylem ja |
|
| Strona 1 z 7 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|