MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
2 pytania dot. zakupu https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=27287 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | lysy2 [ pn lip 16, 2007 1:46 pm ] |
Tytuł: | 2 pytania dot. zakupu |
hej we wrzesniu jade do DE (Mannheim) na 3 mies., a ze planuje kupic sobie do jazdy W124, to moze mi sie uda tam cos dostac. interesuje mnie E220, E200, 230E (sedan z klima) oczywiscie auto idzie do gazu ![]() 1. wiem, ze 230E robi przebiegi prawie jak diesel ![]() jakiego rzędu przebiegi osiągają E220 i E200 bez koniecznosci remontu? (spodziewam sie ze 500k km powinna mechanika bez problemu dac rade, chyba ze sie myle) oraz jak z awaryjnoscia ich elektroniki? jak sie rozgladam, to ceny coupe i kombi sa nizsze od sedana ogolnie jest duzo kombiakow w nizszych cenach 2. z czego to wynika? czy to specyfika rynku DE, czy poprostu sa bardziej wyeksploatowane? |
Autor: | trocin [ pn lip 16, 2007 8:25 pm ] |
Tytuł: | Re: 2 pytania dot. zakupu |
lysy2 pisze: jak sie rozgladam, to ceny coupe i kombi sa nizsze od sedana
ogolnie jest duzo kombiakow w nizszych cenach ![]() |
Autor: | WojtekW [ pn lip 16, 2007 8:45 pm ] |
Tytuł: | Re: 2 pytania dot. zakupu |
Jak chcesz gaz IV gen zakładać to zostają ci silniki z elektronicznym wtryskiem paliwa: 2.0, 2.2, 3.2 24V (po 93 roku) i chyba jeszcze 2.8 (tego nie jestem pewien). Do 2,3 i innych na KE Jetronicu włożysz II gen - no i będziesz się cieszył do pierwszego wystrzału... a potem klops, płacz i zgrzytanie zębów. Najrozsądniejszym z nich wszystkich jest 2,2 16V 150 KM (M111.960). Przebiegi bez remontu przy odpowiednio dbałej eksploatacji to do około 500 000 km. |
Autor: | trocin [ pn lip 16, 2007 9:19 pm ] |
Tytuł: | Re: 2 pytania dot. zakupu |
WojtekW pisze: Do 2,3 i innych na KE Jetronicu włożysz II gen - no i będziesz się cieszył do pierwszego wystrzału... a potem klops, płacz i zgrzytanie zębów. Zapomniałeś o 3 gen (wtrysk ciągły) np. IGS Landi ![]() Ja taką mam i nie miałem jeszcze wystrzału ![]() |
Autor: | WojtekW [ pn lip 16, 2007 10:38 pm ] |
Tytuł: | Re: 2 pytania dot. zakupu |
trocin pisze: Zapomniałeś o 3 gen (wtrysk ciągły) np. IGS Landi
![]() Ja taką mam i nie miałem jeszcze wystrzału ![]() dobrze powiedziane ![]() ![]() |
Autor: | trocin [ pn lip 16, 2007 10:45 pm ] |
Tytuł: | |
Jeśli 90 tys. km to "jeszcze"... ![]() |
Autor: | lysy2 [ wt lip 17, 2007 7:50 am ] |
Tytuł: | Re: 2 pytania dot. zakupu |
trocin pisze: lysy2 pisze: jak sie rozgladam, to ceny coupe i kombi sa nizsze od sedana ogolnie jest duzo kombiakow w nizszych cenach ![]() przykład: http://www.autoscout24.de/List.aspx?vis=1&make=47&model=15690&fuel=B&fregfrom=01%2f01%2f1992+00%3a00%3a00&fregto=12%2f31%2f1996+00%3a00%3a00&pricefrom=1000&priceto=4000&cy=D&page=1&maxresults=500&results=20&ustate=N&ustate=U&um=True&sort=price&zipc=D co do LPG, to nie mam obiekcji, bo w mojej 230E ciesze sie nim od 150k km (I generacja) - 1x regenerowany parownik, 1x strzał (bo zle zalozylem kopolke i mi palec zniszczylo), silnik bdb. toleruje LPG i nie ma oznak zuzycia (1l oleju na 10k km-czyli od wymiany do wymiany, ale to kwestia raczej uszczelniaczy zaworowych, bo tez maja 150k km), filtr LPG zmieniam co 30k km, podobnie jak swiece. wszystko sprawa gazownika - jesli dobry to nie ma problemu ![]() ale faktycznie interesuje mnie glownie E220 te z DE sa w cenach PL lub drozsze i to mnie troche dziwi. stad moje pytanie. |
Autor: | roadrunner [ wt lip 17, 2007 7:55 am ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Do 2,3 i innych na KE Jetronicu włożysz II gen - no i będziesz się cieszył do pierwszego wystrzału. WojtekW pisze: Przebiegi bez remontu przy odpowiednio dbałej eksploatacji to do około 500 000 km.
Piszesz na podstawie swoich doswiadzczen czy opinii zaslyszanych? |
Autor: | WojtekW [ wt lip 17, 2007 9:23 am ] |
Tytuł: | |
roadrunner pisze: Piszesz na podstawie swoich doswiadzczen czy opinii zaslyszanych?
Moje E220 ma sporo mniej - ale widzialem dwa razy na sprzedaz auto w salonie, z papierami '95 rok z przebiegiem okolo 480 000 i z mozliwoscia pelnej diagnostyki przed sprzedaza oraz jakas symboliczna gwarancja (chyba 3 miesiace). |
Autor: | lysy2 [ wt lip 17, 2007 10:29 am ] |
Tytuł: | |
no dobra a co z cenami w DE? sedany na autoscout24.de itp. chodza od 4k euro wzwyz C i T od 3k euro - kto mi to wyjasni? |
Autor: | WojtekW [ wt lip 17, 2007 12:57 pm ] |
Tytuł: | |
Może są bardziej zadbane ? taki C to być może zajeżdżony przez Młodych gniewnych, a T używane jako towarowe ? Generalnie wszystko zależy od stanu/przebiegu/serwisowania - ja bym kupił nawet w cenie takiej jak w PL i dopłacił opłaty. Auta w niemcowie są jednak trochę lepiej eksploatowane. |
Autor: | aegm [ wt lip 17, 2007 1:09 pm ] |
Tytuł: | |
lysy2 pisze: ogolnie jest duzo kombiakow w nizszych cenach
zgadza sie bo T sa zazwzczaj bardziej wyeksploatwoane. ale normalnie to T i CE jest drozsze od limo. |
Autor: | kali [ wt lip 17, 2007 2:29 pm ] |
Tytuł: | |
lysy2 pisze: sedany na autoscout24.de itp. chodza od 4k euro wzwyz
C i T od 3k euro - kto mi to wyjasni? Proszę bardzo ![]() Z podanej przez Ciebie strony wziąłem samochody tylko z 1993 roku, nie można porównywać qp z 1992 z sedanem z 1993. Dlatego wszytkie samochody do porównania pochodzą z jednego rocznika, a poniżej wynik Model--średnia cena----średni przebieg TE ---------3531------------247329 E-----------4905------------132668 CE---------5015-------------176868 Wynik mówi sam za siebie TE średnio 250 kkm czyli lekko przelatane i przy każdym zapewne hak nieźle przeszlifowany E mniej używane niż TE i tak naprawdę 14 lat jazdy na działkę ![]() CE droższe w chwili kupna i w chwili sprzedaży także, może nie jest to, aż taka różnica, jak przy zakupie, ale także więcej jeżdżą niż sedany, wiadomo trzeba sie lansować ![]() Czy tajemnica rozwiązana ? |
Autor: | lysy2 [ wt lip 17, 2007 2:47 pm ] |
Tytuł: | |
no z tym lansem, to nie dociera do mnie ![]() ale idee zrozumiano ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |