MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
dakąd to prowadzi ? KE Jetronik https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=27720 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kali [ wt sie 07, 2007 9:14 am ] |
Tytuł: | dakąd to prowadzi ? KE Jetronik |
Tak sobie oglądam to moje autko i oglądam i znajduje różne ciekawe patenty. Wystarczył rok w Polsce, aby pourywane masy zostały na krótko spięte z innymi gdzieś w środku instalacji. ![]() Ostatnio znalazłem taki gumowy króciec wychodzący z bańki zamontowanej przy KE i nie mogę znaleźć miejsca z którym ten króciec powinien być połączony, bo w to, że ma nie być z niczym połączony to nie chce mi się wierzyć ![]() Poniżej zdjęcia gdzie zaznaczyłem o co mi chodzi. ![]() ![]() |
Autor: | TReneR [ wt sie 07, 2007 9:19 am ] |
Tytuł: | |
To powinno isc do kolektora dolotowego (podcisnienie). A ta banka to wlasnie regulator cisnienia na powrocie paliwa |
Autor: | Wojkek [ wt sie 07, 2007 9:24 am ] |
Tytuł: | |
To wyobraź sobie co było w moim jeżdżącym po Polsce od 1995 roku... ![]() |
Autor: | Jurand [ wt sie 07, 2007 9:40 am ] |
Tytuł: | |
kali pisze: Ostatnio znalazłem taki gumowy króciec wychodzący z bańki zamontowanej przy KE
i połączony jest z odma w tym miejscu, brakuje Ci tylko kawałka rurki ![]() ![]() |
Autor: | kali [ wt sie 07, 2007 9:50 am ] |
Tytuł: | |
Jurand pisze: i połączony jest z odma w tym miejscu, brakuje Ci tylko kawałka rurki
tak właśnie myślałem, gdyż na odmie znalazłem także miejsce do podłączenia rurki, ale wolałem się upewnić. Teraz tylko muszę znaleźć gdzieś taki kawałek rureczki, a może ktoś w Warszawie ma coś takiego na zbyciu ? ![]() Dziękuję bardzo ![]() |
Autor: | TReneR [ wt sie 07, 2007 10:10 am ] |
Tytuł: | |
Widac zalezy od rocznika - u mnie jest inna obudowa filtra i nie ma tej odmy od gory a jest od dolu. Sam zas regulator jest podlaczony do kolektora o ile pamietam pod klapa przeplywomierza. Dziwne jest to podlaczenie do odmy - tam przeciez panuje praktycznie cisnienie atmosferyczne?? |
Autor: | kali [ wt sie 07, 2007 10:29 am ] |
Tytuł: | |
TReneR pisze: Widac zalezy od rocznika - u mnie jest inna obudowa filtra i nie ma tej odmy od gory a jest od dolu.
U mnie także jest od dołu, ale jedyne miejsce jakie znalazłem jest właśnie w wężyku odmy. Wygląda ono nieco inaczej niż na zdjęciu Juranda, ale chodzi o zasadeę działania. Na kolektorze dolotowym nie znalazłem żadnej dziurki. Mnie także wydawało się, ze ten wężyk powinien być podłączony gdzieś do podciśnienia, ale jak widać konstruktorzy MB zaskakują nas na każdym kroku ![]() |
Autor: | roadrunner [ wt sie 07, 2007 5:32 pm ] |
Tytuł: | |
kali pisze: Wygląda ono nieco inaczej niż na zdjęciu Juranda,
Bo kupiles ubozsza wersje - u Jurka zamontowano 2 dodkowe cylindry ![]() |
Autor: | TReneR [ wt sie 07, 2007 5:34 pm ] |
Tytuł: | |
roadrunner pisze: kali pisze: Wygląda ono nieco inaczej niż na zdjęciu Juranda, Bo kupiles ubozsza wersje - u Jurka zamontowano 2 dodkowe cylindry ![]() Albo ktos nam ukradl te cylindry !! Ludzie teraz to wszystko ukradna!! |
Autor: | Jurand [ wt sie 07, 2007 9:32 pm ] |
Tytuł: | |
KALI ~ robić normalne foto M102 ?? ![]() ![]() ![]() ![]() Jak sie zamiesza w poscie najpierw gore od M103 - 6 garów, później jakis wtrysk od 8 garów .. a teraz patrze w podpis ... a .. tam 230CE ![]() ![]() Pozdrawiam |
Autor: | kali [ śr sie 08, 2007 8:10 am ] |
Tytuł: | |
Jurand pisze: KALI ~ robić normalne foto M102 ?? zn life nie bardzo miałem czas, a te zamieszczone znalazłem w necie ![]() Jurand pisze: Jak sie zamiesza w poscie najpierw gore od M103 - 6 garów, później jakis wtrysk od 8 garów .. a teraz patrze w podpis ... a .. tam 230CE to sorry - mozna sie pogubić i bardzo dobrze, bo zabrałeś głos w dyskusji i pomogłeś mi w rozwiązaniu problemu za co dostałeś +1 pkt ![]() ![]() TReneR pisze: To powinno isc do kolektora dolotowego (podcisnienie). A ta banka to wlasnie regulator cisnienia na powrocie paliwa
Jeszcze raz dziękuję |
Autor: | TReneR [ śr sie 08, 2007 12:26 pm ] |
Tytuł: | |
Tak sie przyglanalem na zdjeciu i ten waz odmy jest podlaczony do kolektora dolotowego przez ten sam przepust co regulator biegu jalowego ( z drugiej strony); ![]() Z EPC ![]() |
Autor: | kali [ śr sie 08, 2007 11:37 pm ] |
Tytuł: | |
TReneR pisze: Tak sie przyglanalem na zdjeciu i ten waz odmy jest podlaczony do kolektora dolotowego przez ten sam przepust co regulator biegu jalowego ( z drugiej strony
TReneR, dzieki za EPC, już wiem, że mogę jechać do ASO i kupić oryginalne części. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |