MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 22, 2025 11:51 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw sie 09, 2007 5:50 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lip 16, 2007 6:08 pm
Posty: 190
Witam serdecznie wszystkich!!!
Mam zapytanko. W moim Mercusiu 124 cały czas z kratki wlotu powietrza, ktora jest pośrodku na górze kokpitu leci zimne powietrze. Pomimo regulacji i skręcenia pokrętła-ustawienie w pozycji zamkniętej, cały czas leci zimne powietrze... Oczywiście teraz to nie problem ale nie wiem jak to bedzie wyglądać jak przyjdzie zima.. :(((
Bardzo proszę o radę co tam mogło się zepsuć, co się nie domyka i jak ewentualnie mam się zabrać do tego żeby to naprawić..?
Bardzo dziękuję i pozdrawiam!!!!


Na górę
Post: czw sie 09, 2007 6:13 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt maja 23, 2006 8:21 pm
Posty: 25
Lokalizacja: Warszawa
superbzorr pisze:
Witam serdecznie wszystkich!!!
Mam zapytanko. W moim Mercusiu 124 cały czas z kratki wlotu powietrza, ktora jest pośrodku na górze kokpitu leci zimne powietrze. Pomimo regulacji i skręcenia pokrętła-ustawienie w pozycji zamkniętej, cały czas leci zimne powietrze... Oczywiście teraz to nie problem ale nie wiem jak to bedzie wyglądać jak przyjdzie zima.. :(((
Bardzo proszę o radę co tam mogło się zepsuć, co się nie domyka i jak ewentualnie mam się zabrać do tego żeby to naprawić..?
Bardzo dziękuję i pozdrawiam!!!!


Ten typ chyba tak ma. Mój W201 ma tak samo i z tego co mi przekazał poprzedni właściciel Niemiaszki tak go zaprojektowali.

Pozdrawiam.

_________________
Jarod
(201/91/2.0E + LPG)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 09, 2007 6:22 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
poszukaj, bylo juz kilka razy o tym

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 09, 2007 7:49 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lip 16, 2007 6:08 pm
Posty: 190
Wlasnie szukam i nie mogę znaleść... Może ktoś podał by mi linka do stronki z tym problemem... ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 09, 2007 8:21 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
Tak ma byc (oczywiscie jesli masz pokretlo miedzy kratkami ustawione na otwarte) - jest to normalne zarowno w W124 jak i W123 (innych nie mialem nie wypowiadam sie [zlosnik] ).

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 09, 2007 8:38 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lip 16, 2007 6:08 pm
Posty: 190
OK! Jak mam pokrętełko między kratkami ustawione na otwarte to fes dmucha zimne powietrze jak jade, ale jak zakręce topokrętło w pozycje zamkniętą to też leci.., mniej silniej ale leci... Nie wiem czy tak powinno byc??? nie powinno być całkowicie zamknięte, żeby nic nie leciało..?


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 09, 2007 8:44 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Cytuj:
zamkniętą to też leci.., mniej silniej ale leci.

Regulacja jest na imbus 4mm o ile dobrze pamietam . znajdziesz ja jak zajrzysz wglab nawiewu.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 09, 2007 8:50 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lip 16, 2007 6:08 pm
Posty: 190
Acha, ale jak mam zajrzeć w głąb nawiewu..??? Czy trzeba zdjąć kratki nawiewu od środka..? Je się jakoś podwadza, śą tam jakieś zaczepy..?
Pytam się tak o wszystko bo nie chciałbym czegoś sobie urwać..,ma się wtedy kiepskie samopoczucie..a parę rzeczy juz zepsulem :roll:


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 09, 2007 9:01 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
superbzorr pisze:
ale jak mam zajrzeć w głąb nawiewu..???


Poprostu zrob to....

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 09, 2007 9:05 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lip 16, 2007 6:08 pm
Posty: 190
ok jak uda mi sie cos zmajstrować w weekend dam znać!
Bardzo dziękuję i pozdrawiam!
Miłej nocki.... [cool]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 09, 2007 9:19 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Śruba imbusowa jest w prawej kratce, tuż poniżej poziomu pokrętła. Nie sposób nie zauważyć.
Włączasz dmuchawę na max, pokrętło wlotu ustawiasz na "zamknięte", i dokręcasz śrubkę imbusową tak długo, aż przestanie dmuchać.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 09, 2007 9:25 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lip 16, 2007 6:08 pm
Posty: 190
O teraz to już mi się rozjaśniło...
Bardzo dziękuję Panu Gerri...


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 09, 2007 10:09 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 15, 2006 10:06 am
Posty: 523
Lokalizacja: PRA
pozycja tego pokrętła jako całkowicie zamknięta, jest dopiero po takim lekkim oporze. Coś w stylu zintegrowanego VOLUME i ON OFF w pokrętle jakiegoś radyjka. Jak zamkniesz nawiew, paznokietek wbij w te ryflowaną fakture kręciołka i naduś do dołu w kierunku dźwigni zmiany biegów którą masz między przednimi fotelami.

Jeśli to nie pomoże, walcz z tym imbusem....

_________________
ex MB W201 200D '85 automat w stanie agonalnym. Panie, świeć nad jego gwiazdą...
ex MB W124 250D '85 manual w stanie dobrym plus plus (astral silver metalic)


W210 E220D 97 budyń do sprzedania

Oo==oO


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 10, 2007 6:55 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lip 16, 2007 6:08 pm
Posty: 190
Ok jak posprawdzam w sobote co i jak to dam znać...
Pozdrawiam i życczę wszystkim udanedo weekendu i zimnego piwka w te upały.. [smiech]


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 10, 2007 8:54 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Upaly?! 15 stopni i leje!!

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl