MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Niski komfort w Mercedesie
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=27771
Strona 1 z 2

Autor:  Grzesiek87 [ czw sie 09, 2007 7:57 pm ]
Tytuł:  Niski komfort w Mercedesie

Witam.Jaka może być przyczyna tego,że odczuwam w aucie prawie każdy dołek jadąc z przodu,jeśli mogę porównać to komfort jest praktycznie taki,jak w moim passacie b3 z tym,że w nim mam opony o profilu 55.

Gdy przejechałem się z tyłu sytuacja wyglądała już inaczej i komfort jest powiedzwy do przyjęcia.

Z forum wyczytałem,że w124 powinnien mieć lepszy komfort od w202,którym miałem okazję jeździć,powiem szczerze,że gdyby było tak jak w c klasie to byłbym zadowolony.

Proszę o jakieś propozycje,jakie części wymienić,co zrobić aby było ok(opony mam prawidłowe)

Autor:  VALENTINE123 [ czw sie 09, 2007 9:34 pm ]
Tytuł: 

Jakie rozmiar felgi?
Jaki profil opony?
Czy spręzyny są oryginalne ,czy twarde?

Autor:  Grzesiek87 [ czw sie 09, 2007 9:37 pm ]
Tytuł: 

195/65/15 wszystko powinno byc oryginalne,amortyzatory trzymaja dobrze,może sprężyny są już stare?

Autor:  TReneR [ czw sie 09, 2007 10:00 pm ]
Tytuł: 

ja bym raczej stawial na amortyzatory. Ostatnio wymienilem u siebie na tanie podroby i komfort stanowczo sie pogorszyl (ale zato lepiej sie trzyma na zakretach)

Autor:  Miki01 [ pt sie 10, 2007 2:30 pm ]
Tytuł: 

Witaj,
wjedź na kanał, pod spodem masz taki poziomy amortyzator drgań, nie znaleźć go jest nie możliwe. Odkręć dwie sróby podajże 14 i wyjmij go. Jeśli zachowuje się jak puzon to masz przyczynę. Pzdr

Autor:  Janfocus [ pt sie 10, 2007 3:48 pm ]
Tytuł: 

A nie siedzi on przodem na sprężynach?

Autor:  kruszyn [ pt sie 10, 2007 4:55 pm ]
Tytuł: 

dokladnie posprawdzaj sprezyny i amorki ... ja mam u siebie na przodzie 225/45 na 17 do tego obnizony przod i naprawde nie narzekam na komfort, czy jakies bole plecow :P ( pomijajac oczywiscie noszenie po koleinach bo to norma przy tej szerokosci.) ... z tym ze mam nowe amorki , sprezyny i wszystkie gumy (juz tez ok )

Autor:  Grzesiek87 [ pt sie 10, 2007 7:45 pm ]
Tytuł: 

Dzieki za zainteresowanie chłopaki


Miki01 pisze:
taki poziomy amortyzator drgań, nie znaleźć go jest nie możliwe. Odkręć dwie sróby podajże 14 i wyjmij go. Jeśli zachowuje się jak puzon to masz przyczynę


Czyli jak go odkęce,mam wykonać jazdę próbną i jeśli będę dalej odczuwał każdą nierówność nawierzchni to będzie to oznaczać,że mam wymienić to ustrojstwo?

Autor:  Grzesiek87 [ ndz sie 12, 2007 2:42 pm ]
Tytuł: 

Macie jeszcze jakieś pomysły? Nie chciałbym zapaść się ze wstydu,gdy przewiozę właściciela jakiegoś nowego,plastikowego autka i powie mi ,że u niego jest wyższy komfort ;)

Autor:  kielbik [ pn sie 13, 2007 12:23 am ]
Tytuł: 

kulturysta33 pisze:
Czyli jak go odkęce,mam wykonać jazdę próbną
Nie masz nigdzie jezdzic bez tego tlumika drgan tylko wyjac go i sprawdzic czy dziala (jezeli tlumi to bedziesz sie musial pomeczyc zeby go wsunac i wysunac (kulturysta jestes to dasz rade :)), jezeli natomiast bedzie chodzil jak puzon (bez zadnych oporow) to znaczy, ze jest uszkodzony i nie spelnia swojego zadania). Chociaz czy on jest odpowiedzialny za zle tlumienie nierownosci to nie jestem pewien...

Autor:  TReneR [ pn sie 13, 2007 10:23 am ]
Tytuł: 

Albo mi sie wydaje albo piszecie tu a amortyzatorze skretu? Nie bardzo rozumiem jak on sie ma do komfotu zawieszenia?

Schyl sie troche i popatrz jakie masz amortyzatory i sprezyny z przodu, moze jeszcze widac kolorowe paski na sprezynach (chociaz ja bardziej stawialbym na twarde amortyzatory)

Autor:  kielbik [ pn sie 13, 2007 11:50 am ]
Tytuł: 

TReneR pisze:
Albo mi sie wydaje albo piszecie tu a amortyzatorze skretu?
kielbik pisze:
Chociaz czy on jest odpowiedzialny za zle tlumienie nierownosci to nie jestem pewien...
TReneR pisze:
Nie bardzo rozumiem jak on sie ma do komfotu zawieszenia?
:)

Autor:  Grzesiek87 [ wt sty 08, 2008 3:21 pm ]
Tytuł: 

Witam.Sprawdziłem u siebie sprężyny...mają niebieski kolor-czy to ma jakiś związek z poziomem twardości?Przejechałem się jeszcze w124 taxi i tam zawieszenie było bardziej miekkie.

kolega jadący za moim w124 oznajmił,że tył mojego auta podskakuje na nierównościach.Chciałem ostatnio sprawdzić amorki i stanełem na haku żeby go pokołysać,a tu lipa auto tylko nieznacznie się uginało,czyżby jednak sprężyny???

Autor:  skmh [ wt sty 08, 2008 3:38 pm ]
Tytuł: 

Grzesiek87 pisze:
Witam.Sprawdziłem u siebie sprężyny...mają niebieski kolor-czy to ma jakiś związek z poziomem twardości?


Jak najbardziej kolor ma wpływ na twardość .Coprawda nie wiem jaka twardość mają niebieskie ,ale najtwardsze są czerwone następnie żółte i chyba niebieskie ale pewności co do tych ostatnich na 100% nie wiem . [zlosniki]

Autor:  TReneR [ wt sty 08, 2008 5:22 pm ]
Tytuł: 

Ale sprezyny nalezy tez dobierac do silnika - o ile pamietam jest to zakodowane na 4 kolorowych paskach?

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/