MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
za wysokie obroty https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=27858 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | aegm [ pn sie 13, 2007 9:50 pm ] |
Tytuł: | za wysokie obroty |
witam, chodzi o W124 E 250D na automacie, ten nowszy motor 20V. i problem jest taki ze zaraz po zapaleniu go obroty samoczynnie skacza na 5000obr./min i tam juz zostaja. nic sie nie da zrobic tylko go wylaczyc by silnik nie wyskoczyl. co to moze byc? spotkaliscie sie z takim przypadkiem i czy droga to afera...? dzieki i pozdr. |
Autor: | leopold [ pn sie 13, 2007 10:04 pm ] |
Tytuł: | |
Witam, zacząłbym od kontroli regulatora wolnych obrotów (prawdopodobnie masz elektroniczny) i jego czujników - być może padł czujnik prędkości obrotowej silnika albo sam regulator. Pozdrawia Leopold |
Autor: | aegm [ wt sie 14, 2007 10:12 am ] |
Tytuł: | |
no dzieki za sugestie.a tak poza tym jeszcze jakies opcje...?! ![]() |
Autor: | szeryf [ wt sie 14, 2007 10:20 am ] |
Tytuł: | |
Na pewno jest elektroniczny. Ale nie sadze zeby to byla jego sprawka - on nie ma takiej regulacji. Zdejmij z niego wtyczke (to ten gorny silowniczek na pompie - taki okragly z wtyczka u gory) Sprawdz ciegna gazu, moze cos sie zacielo.. |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ wt sie 14, 2007 10:59 am ] |
Tytuł: | |
ja poisze szeryf -albo ciegło jakies jest zaciete lub pomp arozwalona w srodku -nie m ainnej opcji -to pompa mechaniczna jest |
Autor: | aegm [ wt sie 14, 2007 11:15 am ] |
Tytuł: | |
MERCEDES 4 EVER pisze: pomp arozwalona w srodku -nie m ainnej opcji -to pompa mechaniczna jest
chodzi wam o pompe wtryskowa czy jaka? ![]() ![]() bo przyznam ze sie z takim czyms jeszcze nie spotkalem. ![]() |
Autor: | szeryf [ wt sie 14, 2007 11:22 am ] |
Tytuł: | |
No jak masz diesla to sie musiales spotkac z pompa wtryskowa. Problem polega na tym ze sterowanie tym silnikiem odbywa sie mechanicznie poprzez odnóże kierowcy, pedal, linke, uklad ciegien do pompy wtryskowej. Wszystko jest cudownie proste i przejrzyste. Wiec albo sie cos zatarlo/zacielo i blokuje dzwignie pompy, albo sama pompa wewnatrz sie pokasznila. Proponuje bardzo dokladnie obejrzec uklad od pedalu gazu, az po pompe wtryskowa. |
Autor: | aegm [ wt sie 14, 2007 11:31 am ] |
Tytuł: | |
szeryf pisze: No jak masz diesla to sie musiales spotkac z pompa wtryskowa. Problem polega na tym ze sterowanie tym silnikiem odbywa sie mechanicznie poprzez odnóże kierowcy, pedal, linke, uklad ciegien do pompy wtryskowej. Wszystko jest cudownie proste i przejrzyste. Wiec albo sie cos zatarlo/zacielo i blokuje dzwignie pompy, albo sama pompa wewnatrz sie pokasznila. Proponuje bardzo dokladnie obejrzec uklad od pedalu gazu, az po pompe wtryskowa.
no tak jasne, ze popma wtryskowa tylko ze nie mialem doczynienie zbytnio z tym nowszym silnikiem to sie wole upewnic. chodzi o to, ze bylby taki do sprzedania tylko nie wiem na ile powazna to afera z tymi obrotami ![]() |
Autor: | szeryf [ wt sie 14, 2007 12:41 pm ] |
Tytuł: | |
Ten nowszy silnik to ten sam tylko ma glowice inna. Pompa jest taka sama i zasada dzialania tez. Wiec jesli jest do kupienia w rozsadnych pieniadzach to urwij z 1000-2000zl na pompe, wymiane i regulacje. |
Autor: | aegm [ śr sie 15, 2007 5:34 pm ] |
Tytuł: | |
szeryf pisze: en nowszy silnik to ten sam tylko ma glowice inna. Pompa jest taka sama i zasada dzialania tez.
serio pompa w tym nowym cztero-zaworowym silniku jest taka sama jak w dwu-zaworowym?! o tego to nie wiedzialem! czyli w tym nowszym E300D 24V bedzie taka sama pompa jak w 300D...? pozdr. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |