| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| problem z silnikiem https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=27902 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | piotrek1912 [ śr sie 15, 2007 9:39 pm ] |
| Tytuł: | problem z silnikiem |
Witam, mam problem. Czy mógłby ktoś mi pomóc w rozszyfrowaniu kodu silnika, mianowicie chodzi o to czy seryjnie mial zamontowane turbo, na tylnej klapie widnieje napis TD, w dowodzie tez, a w silniku go nie ma. Kod silnika to 601912 10 026536. Dziekuje za pomoc. |
|
| Autor: | Cremek [ śr sie 15, 2007 9:40 pm ] |
| Tytuł: | |
Jesli to jest kombi to oznaczenie jest jak najbardziej prawidlowe - TD oznacza w MB "kombi diesel" - wersja turbo ma oznaczenie TDT. |
|
| Autor: | piotrek1912 [ śr sie 15, 2007 9:42 pm ] |
| Tytuł: | |
jest to zwykły sedan |
|
| Autor: | przemek_ [ śr sie 15, 2007 9:43 pm ] |
| Tytuł: | |
silnik OM 601912 to wolnossący 2,0 diesel |
|
| Autor: | Cremek [ śr sie 15, 2007 9:44 pm ] |
| Tytuł: | |
piotrek1912 pisze: jest to zwykły sedan
W takim razie obstawiam opcje, ze ktos niebardzo znajacy sie na symbolice MB chcial w ten sposob poprawic sobie samopoczucie
|
|
| Autor: | piotrek1912 [ śr sie 15, 2007 9:50 pm ] |
| Tytuł: | |
samochod, nie jest zwykly <br>Dodano po 4 minutach.:<br> ale tylko jedno mnie trapi, to jest mój 3 MB i pierwszy ktory ma napisane 200 TD w dowodzie, i nie spotkalem sie z tym zeby w '86 byly silniki 2,0 turbo, ale zapewne malo jeszcze wiem...
|
|
| Autor: | roadrunner [ śr sie 15, 2007 9:55 pm ] |
| Tytuł: | |
a zgodnosc z winem sprawdzales? Oznaczenie T mercedes stosowal do kombi i TD w tym przypadku oznacza Kombi z silnikiem diesla , natomiast turbodiesel jest oznaczany jako D TURBO. OM601 nie bylo nigdy z turbina. |
|
| Autor: | piotrek1912 [ śr sie 15, 2007 9:58 pm ] |
| Tytuł: | |
To oznaczenie mam z tej rosyjskiej strony co podaje sie VIN. A po numerze silnika tez moge dojsc? I druga sprawa, posiadam w tym MB skrzynie V, ale wsteczny jest w prawo i do tylu, naprzeciw V. To tez normalne? |
|
| Autor: | leggio [ śr sie 15, 2007 10:18 pm ] |
| Tytuł: | |
pytanko? |
|
| Autor: | aegm [ śr sie 15, 2007 10:33 pm ] |
| Tytuł: | |
leggio pisze: zy prawy przedni błotnik ma poziome otwory
tak 200D i ma otwory! chyba ze se sam nozem wycial... |
|
| Autor: | roadrunner [ czw sie 16, 2007 7:40 pm ] |
| Tytuł: | |
aegm pisze: leggio pisze: zy prawy przedni błotnik ma poziome otwory tak 200D i ma otwory! chyba ze se sam nozem wycial... albo kupil blotnik od turbo |
|
| Autor: | Janfocus [ pt sie 17, 2007 9:23 am ] |
| Tytuł: | |
leggio pisze: prawy przedni błotnik ma poziome otwory(to chłodzenie turbiny..powietrzem) A to nie aby chwyt powietrza do silnika, nie zaś intercooler? <br>Dodano po 1 minutach.:<br> Cytuj: posiadam w tym MB skrzynie V, ale wsteczny jest w prawo i do tylu, naprzeciw V. To tez normalne?
w beczkach też tak było... |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|