MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

problem z silnikiem
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=27902
Strona 1 z 1

Autor:  piotrek1912 [ śr sie 15, 2007 9:39 pm ]
Tytuł:  problem z silnikiem

Witam, mam problem. Czy mógłby ktoś mi pomóc w rozszyfrowaniu kodu silnika, mianowicie chodzi o to czy seryjnie mial zamontowane turbo, na tylnej klapie widnieje napis TD, w dowodzie tez, a w silniku go nie ma. Kod silnika to 601912 10 026536. Dziekuje za pomoc.

Autor:  Cremek [ śr sie 15, 2007 9:40 pm ]
Tytuł: 

Jesli to jest kombi to oznaczenie jest jak najbardziej prawidlowe - TD oznacza w MB "kombi diesel" - wersja turbo ma oznaczenie TDT.

Autor:  piotrek1912 [ śr sie 15, 2007 9:42 pm ]
Tytuł: 

jest to zwykły sedan

Autor:  przemek_ [ śr sie 15, 2007 9:43 pm ]
Tytuł: 

silnik OM 601912 to wolnossący 2,0 diesel

Autor:  Cremek [ śr sie 15, 2007 9:44 pm ]
Tytuł: 

piotrek1912 pisze:
jest to zwykły sedan


W takim razie obstawiam opcje, ze ktos niebardzo znajacy sie na symbolice MB chcial w ten sposob poprawic sobie samopoczucie [zlosnik]

Autor:  piotrek1912 [ śr sie 15, 2007 9:50 pm ]
Tytuł: 

samochod, nie jest zwykly [zlosnikz] i nigdy taki nie bedzie [zlosnik] <br>Dodano po 4 minutach.:<br> ale tylko jedno mnie trapi, to jest mój 3 MB i pierwszy ktory ma napisane 200 TD w dowodzie, i nie spotkalem sie z tym zeby w '86 byly silniki 2,0 turbo, ale zapewne malo jeszcze wiem...

Autor:  roadrunner [ śr sie 15, 2007 9:55 pm ]
Tytuł: 

a zgodnosc z winem sprawdzales? Oznaczenie T mercedes stosowal do kombi i TD w tym przypadku oznacza Kombi z silnikiem diesla , natomiast turbodiesel jest oznaczany jako D TURBO. OM601 nie bylo nigdy z turbina.

Autor:  piotrek1912 [ śr sie 15, 2007 9:58 pm ]
Tytuł: 

To oznaczenie mam z tej rosyjskiej strony co podaje sie VIN. A po numerze silnika tez moge dojsc? I druga sprawa, posiadam w tym MB skrzynie V, ale wsteczny jest w prawo i do tylu, naprzeciw V. To tez normalne?

Autor:  leggio [ śr sie 15, 2007 10:18 pm ]
Tytuł: 

pytanko? ;) ;) ,czy prawy przedni błotnik ma poziome otwory(to chłodzenie turbiny..powietrzem)bo jesli nie to oznacza że to normalny diesel

Autor:  aegm [ śr sie 15, 2007 10:33 pm ]
Tytuł: 

leggio pisze:
zy prawy przedni błotnik ma poziome otwory


tak 200D i ma otwory! chyba ze se sam nozem wycial... :roll:

Autor:  roadrunner [ czw sie 16, 2007 7:40 pm ]
Tytuł: 

aegm pisze:
leggio pisze:
zy prawy przedni błotnik ma poziome otwory


tak 200D i ma otwory! chyba ze se sam nozem wycial... :roll:

albo kupil blotnik od turbo

Autor:  Janfocus [ pt sie 17, 2007 9:23 am ]
Tytuł: 

leggio pisze:
prawy przedni błotnik ma poziome otwory(to chłodzenie turbiny..powietrzem)


A to nie aby chwyt powietrza do silnika, nie zaś intercooler? <br>Dodano po 1 minutach.:<br>
Cytuj:
posiadam w tym MB skrzynie V, ale wsteczny jest w prawo i do tylu, naprzeciw V. To tez normalne?


w beczkach też tak było...

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/