MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Prosze o opinie ! https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=27914 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | crach [ czw sie 16, 2007 1:03 pm ] |
Tytuł: | Prosze o opinie ! |
Witam Wszystkich forumowiczów:) jestem nowym uzytkownikiem forum i mam maly dylemat.Otoż, chcielibysmy z zona kupic Mercedesa 124 ale jak wiemy wszyscy, jest bardzo ciezko o 124 w dobrym stanie a w trakcie poszukiwan napatoczyla sie rowniez 190...Napiszcie prosze , co sadzicie o tych dwoch ofertach... ![]() http://moto.gratka.pl/tresc/mercedes-12 ... d48aeb&s=1 http://moto.gratka.pl/tresc/mercedes-19 ... 495b60&s=1 |
Autor: | Cremek [ czw sie 16, 2007 1:35 pm ] |
Tytuł: | |
Moim zdaniem powinienes szukac czegos z silnikiem 2,5 D (przynajmniej w opcji dla 124) ale ogolnie te autka prezentuja sie bardzo zacnie ![]() |
Autor: | Żeluś [ czw sie 16, 2007 1:38 pm ] |
Tytuł: | |
witam nowego 1 samochód : no według mnie to ładnie wygląda, jak na licznik ![]() ![]() rdzy jakoś nie widac, bagażnik ładnie wygląda cena niezła, jeżeli faktycznie stan jest dobry, 2 samochód jak na 190 cena jest dużo, więc auto powinno byc w stanie prawie idealnym/idealnym coś mi nie gra z licznikiem bo kiera już trochę wytarta jak na 270 tys. km., tak jak już mówiłem cena ponad 10 tys. to już za idealny stan W201 życzę powodzenia w poszukiwaniu Gwiazdy |
Autor: | MajsterGarage [ czw sie 16, 2007 1:46 pm ] |
Tytuł: | |
Witam! A kolega myslał nad czyms z wiekszym silnikiem (np: 300D)? |
Autor: | crach [ czw sie 16, 2007 1:57 pm ] |
Tytuł: | |
Witam, Bardzo dziekuje za powyzsze opinie, ktore nieco rozjasnily sprawe i utwierdzily mnie w niektorych kwestiach...faktycznie te naklejki w 124 wygladaja tragicznie lecz gdyby doszlo co do czego , na pewno bysmy je zlikwidowali, heheh:) niepokoi mnie jednak troszke przebieg tego samochodu, choc moze przynajmniej jest on 'faktyczny' a nie krecony.O silniku 300D raczej nie myslelismy poniewaz zalezy nam na ekonomicznosci, w koncu przesiadziemy sie z seicento 1.1, hehheh:) |
Autor: | WojtekW [ czw sie 16, 2007 3:41 pm ] |
Tytuł: | |
Nie łódź się, że kupisz W124 w Dieselu za cenę w okolicach 10 000 zł, z przybliżonego rocznika, który będzie miał przebieg mniejszy niż 300 - 400 000km. Te auta nie mają przebegu - one mają jedynie stan licznika. A wersje diesel z tamtych lat mają przejechane średnio 500-700 000 km (i więcej). Lepiej kupić auto, które ma 400 000 km i na tyle wygląda, niż takie, które na liczniku ma 270 000 a wygląda na 3 razy więcej. Jak będziesz szukał - olej też książki serwisowe ... do kupienia na allegro za 80 zł. A jak już się zdarzy egzemplarz z książką, to dzwoń do serwisu, którego masz pieczątkę w książeczce i pytaj czy faktycznie było serwisowane. Swoją drogą widziałem w b.dobrym stanie 2,5 TD, z przebiegiem udokumentowanym (do sprawdzenia w serwisie) '94/'95 rok - na liczniku chyba 120 000 km, wyglądał jakby fabrykę opuścił ... cena: 25 000 zł. I to był jedyny mercedes w stanie "igła" z tamtych lat, który do tej pory oglądałem. Tak jak radzą koledzy - szukaj raczej 2,5 D/2,5 TD. silnik 2,0 ma chyba 75 KM - a auto jest ciężkie jak cholera. Wyprzedzanie czegoś większego w trasie to naprawdę nie lada przeżycie ![]() Z tych dwóch, to wybrałbym W124 i pościągał naklejki (popatrz szczególnie na kierownicę w tym 190D - jest w gorszym stanie niż ta w W124, a na liczniku jest o wiele mniej km ... - zakładając, że przebieg w W124 jest oryginalny, to zastanów się ile przejechała ta kierownica w 190D). A swoją drogą to ciekawie wyglądają przebiegi w Mercedesach oferowanych w Polsce ... tak mniej więcej 4-5 letnie diesele mają książki, są serwisowane ... i posiadają przebiegi w okolicach 150 000 - 200 000 km. Potem tak mniej więcej w okolicach 7-8 roku życia przebiegi się zatrzymują na granicy 200-220 000km. A w tych starszych (8-12 letnich) nierzadko przebiegi zaczynają maleć znowu do tych magicznych 150-180 000 km.... może do tyłu jeżdżą ? ![]() |
Autor: | crach [ czw sie 16, 2007 3:54 pm ] |
Tytuł: | |
No wlasnie.Wlasciciel 124 powiedzial ze w prawie wszystkich Mercach liczniki sa cofane.Jesli juz padnie na 124 z naklejkami:) to zabiore go do Zuranskiego ![]() http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3000435 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3196821 ale przebieg rownie zastanawiajacy jak w kazdym innym... |
Autor: | Żeluś [ czw sie 16, 2007 5:06 pm ] |
Tytuł: | |
crach pisze: niepokoi mnie jednak troszke przebieg tego samochodu
dla Mercedesa nie jest to " tragedia " taki przebieg wkońcu są to samochody przejeżdżające milion i więcej km. 200D w W124 może wydawac się " słaby ", ale bez szaleństw da się " płynąc ", jednak czasami może " braknąc " przy wyprzedzaniu czegoś większego, ale tak jak mówiłem da się przyzwyczaic 1 samochodzik folia na szybach, felgi, ochyda, cena " z górnej półki ", więc auto powinno byc w stanie adekwatnym do ceny ( czyli stan bardzo dobry/prawie idealny ) opis wygląda bardzo dobrze ( według mnie ) ( tzn. mówi, że można się przejechac itd. ) 2 auto coś mi się nie widzi, że 180 tys. km. bo : - kierownica " błyszcząca " - w opisie jest coś o tylnej klapie ( pęcherzyki ) więc wątpie, aczkolwiek nie muszę miec racji to tylko moje spostrzeżenia ps co do 200D to ma 75 KM ps2 W201 jest lżejsze od W124, więc silnik 200D w tym aucie nie sprawia, że auto jest strasznie " mulaste " |
Autor: | crach [ czw sie 16, 2007 5:17 pm ] |
Tytuł: | |
Podaje Vin code do tego Merca.Troche jestem zawiedziony ze stoi tam taxi export version...ale czy to oznacza ze to auto na 100% jedzilo jako taxi...? http://moto.gratka.pl/tresc/mercedes-12 ... d48aeb&s=1 WDB1241201A463109 |
Autor: | Żeluś [ czw sie 16, 2007 5:49 pm ] |
Tytuł: | |
VIN WDB1241201A463109 Plant 50 Model 200 D Chassis 1241201A463109 Engine 601912 10 067564 Transmission 716213 00 687875 Tyres Primary SEMPERIT Order 0 5 233 07328 Lights BOSCH Wiper SWF Cab 07448 Delivery date 24.03.87 Dealer Bremen branch (233) Interior fabric black+anthracite (071) Paint 702 smoke silver metallic (с 01.01.1983) Options 260 elimination of model designation on rear lid (с 01.05.1968) 412 electric sliding roof with tilting device (с 01.07.1983) 466 central locking system (с 01.04.1970 по 31.10.1993) 506 outside rear view mirror, left and right, heated (electrically adjustable on the right) (l.h.d.) (с 01.10.1983 по 31.03.1989) outside rear view mirror, right, convex, taxi export version 518 Becker radio Avus cassette, full stereo, Kurier, AM/FM (с 01.08.1986 по 30.11.1990) 531 automatic antenna (с 01.01.1963) 550 trailer coupling (с 01.03.1965) 591 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane, (single-sheet safety glass), Germany green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - Germany (с 01.01.1972) 812 rear-mounted loudspeaker (с 01.11.1974) crach pisze: 100% jedzilo jako taxi...?
skoro zostało wyprodukowane na cel taxi ( kod 506 ) to tak, taxi ma szczególne elementy ( jeżeli zamówienie było złożone na wersję taxi ), np. poszerzona deska rozdzielczą ( tam gdzie są przełączniki, pokrętła itd. ), więc jeżeli będziesz oglądał zwróc na to uwagę, bo jak tego nie będzie to pewnie środek przekładany aha i jeszcze sobie przypomniałem, że chyba wersje taxi mają specjalną tapicerke chyba nazywa sięto MB-tex czy coś takiego |
Autor: | crach [ czw sie 16, 2007 6:26 pm ] |
Tytuł: | |
1.Doprawdy mamy niezły dylemat..... facet twierdzi,ze ma auto 3 lata i kupil od znajomej, czy sasiadki swojej matki chrzestnej z Kiel w DE. Jakim cudem to wersja exportowa taxi? nie mam pojęcia. Czy to mozliwe aby ktos kupil taxi wersje exportowa poza Niemcy i jezdzil nim po Niemczech? Trochę to zawiłe. W sobote pojedziemy go zobaczyc, ale entuzjazm juz nam zmalał ![]() 2.Co do silnika 2500D - jak wyglada jego ekonomia w eksploatacji? W zasadzie jezdzimy w wiekszosci po miescie i troche cykl mieszany. Zona boi sie wiekszego spalania niz dotychczasowe "saj-maleństwo". Prosimy o rade. Z gory dziekujemy ![]() |
Autor: | leggio [ czw sie 16, 2007 6:41 pm ] |
Tytuł: | |
Cześć Crach! Przez 6 lat jeżdziłem 2.5D z 1991r. Piękny czarny+śliczne alu felgi,nic się nie psuło,z poważniejszych napraw to wymiana szklanek. Gorąco polecam auto nie do zajechania,mój miał przebieg 350tys.spalanie maxymalne jakieś 12 litrów po mieście przy ostrej jeżdzie w trasie od 6 do 8-9. Polacam automat..a najlepiej full wypas ze skórami itd. Ogólnie auto na wieki jak się dba i wszystko naprawia na czas. Pozdrawiam. |
Autor: | crach [ czw sie 16, 2007 7:29 pm ] |
Tytuł: | |
Mam goraca prosbe- gdyby ktos z grona Specy Mercedesowych mogł odniesc sie do naszego poprzedniego postu w spr. exportowej taxi, byłoby niezmiernie miło (potrzebujemy wsparcia ![]() Mam jeszcze cos z 124 co chetnie poddam Waszym foto-oględzinom: http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3223987 Sprzedawca mowi, ze ma jeszcze folie w bagazniku niezdjeta. Cóż , laikom cięzko cokolwiek powiedziec.... Ale co Fachowcy na to? Ale ku uciesze oka: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3193262 a kusi nas ten, aczkolwiek pewne obawy..... http://mackuz.bolinko.org/is/img5/11872 ... 4722_1.jpg |
Autor: | Żeluś [ czw sie 16, 2007 7:53 pm ] |
Tytuł: | |
crach pisze: 2.Co do silnika 2500D - jak wyglada jego ekonomia w eksploatacji?
W zasadzie jezdzimy w wiekszosci po miescie i troche cykl mieszany. Zona boi sie wiekszego spalania niz dotychczasowe "saj-maleństwo". Prosimy o rade. Z gory dziekujemy jak głównie jeździcie po mieście to 200 D wystarczy, 200D 7-8 l. 250 D 8-9 l. 300D 10-11 l. tak mi sie to widzi ( spalanie ) 1 autko kiera ... 2 auto czy mi się wydaje czy prawe drzwi na dole zaczynają rdzewiec ? 3 auto sprzedawca pisze, że " auto oceniam na stan idealny ", to dlaczego cena taka mała ? nie ma zdjęc środka z bliska, szkoda bo można by popatrzyc na siedzenia wytarte/nie wytarte i tak samo z pedałami, lewarkiem, kierownica, przełącznikiem kierunkowskazów itd. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |