cięgno awaryjne jest we wnętrzu bagażnika. Wystarczy w bagażniku odchylić tapicerkę i szukać na wysokości wlewu paliwa czegoś za co można pociągnąć

Albo wcisnąć, bo jeśli będziesz w bagażniku to zamki wtedy są otworzone. Ten cycek do ciągnięcia uratował już niejedna klapkę :d u mnie niestety ojciec dowiedział się po fakcie kiedy to już było po lakierze
Co do zdjęcia fotela chodzi o to, abyś podjechał nim na maksa do przodu i podniósł do góry pokrętłem po jego lewej stronie, aby ułatwić sobie manewrowanie pod nim. Bierzesz obcęgi, bądź coś czym chwycisz sprężynę i po prostu wyciągasz ją z zaczepu. Robisz to samo z druga sprężyna. Siadasz na fotelu, chwytasz wajchę po lewej stronie, ciągniesz do góry i całym ciałem pchasz fotel do przodu aż zjedzie z prowadnicy. Wyciągasz z samochodu i masz dostęp do prowadnicy i śrub
