MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

350 SDL z allegro. czy warto??
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=28055
Strona 1 z 2

Autor:  bary123ce [ czw sie 23, 2007 11:48 pm ]
Tytuł:  350 SDL z allegro. czy warto??

http://www.allegro.pl/item226307553_mer ... iesel.html
z Viniarki wynika ze powinno być 500SEL. Spodobał mi się bardzo, ale mam strasznie daleko. Czy w ogóle warto? Czy ktoś go widział lub zna?? Na co zwrócić uwagę, o co pytać przez telefon? Czy jest ktoś, kto mógłby wspomóc i go obejrzeć?? Silnik ze zdjęcia wygląda na zdrowy [zlosnik]

Autor:  Croolick [ pt sie 24, 2007 12:00 am ]
Tytuł: 

Daj spokój. Kompletna rzeżba na drucie.
Zderzaki, tapicerki, malowane chromy etc. [szalone]
Ani to ładne, ani szybkie, ani oszczędne. Lipa.
Ale cena niczego sobie. :lol: "Dla konesera".

Autor:  witek-sec [ pt sie 24, 2007 11:52 am ]
Tytuł: 

Na zdjeciach zle nie wyglada , tylko te malowane chromy :evil: ( zawsze mozna zmyc farbe ).Jak przekladka z 500 to moze byc niezla rzezba ( polowa wyposazenia moze nie dzialac ). No i jak wyglada sprawa formalna z silnikiem w papierach ? Jesli jest nieformalna, to niebiescy moga Ci zabrac auto na pierwszej kontroli drogowej .

Autor:  Egon [ pt sie 24, 2007 12:38 pm ]
Tytuł: 

witek-sec pisze:
No i jak wyglada sprawa formalna z silnikiem w papierach ? Jesli jest nieformalna, to niebiescy moga Ci zabrac auto na pierwszej kontroli drogowej .
hmm moge sie mylic.. ale z tego co wiem to silnika juz sie w dowod nie wpisuje.. wiec chyba nie ma to znaczenia jaki sie wsadzi.. z tym ze byl benzyniak a jest diesel to tu mozesz miec racje..

Autor:  broneq [ pt sie 24, 2007 3:17 pm ]
Tytuł: 

No ale w dowodzie jest Mercedes-Benz 500SEL albo 350SDL, a tak w ogóle to w 1984 roku nie było 350D tylko 300D, a listwy, zderzaki to są chyba od II serii.

Autor:  Egon [ pt sie 24, 2007 3:21 pm ]
Tytuł: 

broneq pisze:
No ale w dowodzie jest Mercedes-Benz 500SEL albo 350SDL, a tak w ogóle to w 1984 roku nie było 350D tylko 300D, a listwy, zderzaki to są chyba od II serii.

dlatego mowie ze tu moga sie jedynie przyczepic do Benzyna Diesel... bo pojemnosci nie sprawdzą ;) osobiscie mialem w W123 silnik 200d (tak zarejestrowany) a wsadzony byl 300D i problemow nie mial ani poprzedni wlasciciel uzytkowanie 8 lat, ani ja uzytkowanie 3 lata :)

Autor:  Cremek [ pt sie 24, 2007 3:55 pm ]
Tytuł: 

Egon pisze:
witek-sec pisze:
No i jak wyglada sprawa formalna z silnikiem w papierach ? Jesli jest nieformalna, to niebiescy moga Ci zabrac auto na pierwszej kontroli drogowej .
hmm moge sie mylic.. ale z tego co wiem to silnika juz sie w dowod nie wpisuje.. wiec chyba nie ma to znaczenia jaki sie wsadzi.. z tym ze byl benzyniak a jest diesel to tu mozesz miec racje..


Pozostaje jeszcze fakt od ktorej pojemnosci jest oplacone ubezpieczenie od tej z dowodu czy od tej pod maska [zlosnik]

Autor:  THC [ pt sie 24, 2007 4:51 pm ]
Tytuł: 

OC od poj.skokowej w dowodzie, jeśli w dowodzie ma rodzaj paliwa etylina, a pod maską ON to lipa i laweta przy kontroli drogówki.
Teraz silniki można zmieniac codziennie, ale jest coś takiego jak zmiana rodzaju zasilania, wtedy po takiej akcji przegląd i zmiana w DR.
Nie wiem jak z pojemnościa, ale bardzo dużo aut ma silniki ponad dwa litry , a w dowodzie 1999cm :).
Kolega miał sierrę 2,3 D,a w papierach 1,6.
Jak policjant jest pełnosprawny to zauważy róznice, wiadomo jak wygląda silnik 1,6 , a jak 3,2 he he.
Przy 2 litry w dowodzie i 2,4 pod maską to jeszcze nic ale 300 od 200 jednak różni się i ryzyko jest duże.

Autor:  witek-sec [ pt sie 24, 2007 8:41 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
Jak policjant jest pełnosprawny to zauważy róznice, wiadomo jak wygląda silnik 1,6 , a jak 3,2 he he.
Przy 2 litry w dowodzie i 2,4 pod maską to jeszcze nic ale 300 od 200 jednak różni się i ryzyko jest duże.


O to mi wlasnie chodzilo , jeszcze wieksza roznica jest miedzy silnikiem R5 Diesla a V8 Benzin
[totalszok] Takze kupic takiego szczepana bez odpowiedniej dokumentacji , to moim zdaniem zbyt duze ryzyko. W koncu nie po to kupuje sie MB, coby sie pocic przed kazdym patrolem niebieskich [cool] A stawka OC powyzej poj.2200ccm to i tak chyba jest najwyzsza.

Autor:  bary123ce [ pt sie 24, 2007 9:59 pm ]
Tytuł: 

Papiery to nie problem. Panowie, nie wysuwajmy pochopnych wniosków, bo nie wiadomo- może jest wszystko OK z papierami. Niestety za dużo na "nie" przeważa i rezygnuję z tego auta. dziękuję za rady i swoje uwagi.

Autor:  THC [ sob sie 25, 2007 9:26 am ]
Tytuł: 

witek-sec pisze:
Takze kupic takiego szczepana bez odpowiedniej dokumentacji , to moim zdaniem zbyt duze ryzyko. W koncu nie po to kupuje sie MB, coby sie pocic przed kazdym patrolem niebieskich [cool] A stawka OC powyzej poj.2200ccm to i tak chyba jest najwyzsza.


Rozgraniczmy dwa pojęcia "szczepan" i "kundel".
Szczepan to np. 126 560 sel z vinem od 380 sec.
Kundel do 500SEL z silnikiem diesla, czy jakikolwiek inny pojazd z nie oryginalnym silnikiem. wnętrzem czy kolorem, a najlepiej wszystkim na raz.

To róznica i to spora, gdyż "szczepan" to efekt przestepstwa " kundel" inwencji twórczej właściciela.
Do 2 litrów jest inna stawka , i pow. 2 litrów inna.
Często pojazdy z fabryki wychodzą z pojemnością np. 2004 cm sześcienne, ale jest podana pojemność 1997 , własnie do ubezpieczenia.

Autor:  broneq [ sob sie 25, 2007 11:53 am ]
Tytuł: 

THC ma rację. Tak jest u nas, ale u Niemców musiało być inaczej, bo nap M102 w mojej beczce ('83) ma TAX CLASSYFICATION 2276ccm, a właściwej pojemności 2298ccm czyli i tak poniżej 2.3, a jednak Niemcy to rozróżnili!

Autor:  Egon [ pn sie 27, 2007 8:47 am ]
Tytuł: 

Cremek pisze:
Egon pisze:
witek-sec pisze:
No i jak wyglada sprawa formalna z silnikiem w papierach ? Jesli jest nieformalna, to niebiescy moga Ci zabrac auto na pierwszej kontroli drogowej .
hmm moge sie mylic.. ale z tego co wiem to silnika juz sie w dowod nie wpisuje.. wiec chyba nie ma to znaczenia jaki sie wsadzi.. z tym ze byl benzyniak a jest diesel to tu mozesz miec racje..


Pozostaje jeszcze fakt od ktorej pojemnosci jest oplacone ubezpieczenie od tej z dowodu czy od tej pod maska [zlosnik]


oczywiscie od tej z dowodu :D

Autor:  THC [ pn sie 27, 2007 11:42 am ]
Tytuł: 

broneq pisze:
('83) ma TAX CLASSYFICATION 2276ccm, a właściwej pojemności 2298ccm czyli i tak poniżej 2.3, a jednak Niemcy to rozróżnili!


W M-102980 pod maską jest 2299ccm, ja mam w papierach właśnie tak wpisane.

Autor:  broneq [ pn sie 27, 2007 8:27 pm ]
Tytuł: 

No widzisz THC a ja mam 2276ccm [zlosnik] [zlosnik]

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/