MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
350 SDL z allegro. czy warto?? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=28055 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | bary123ce [ czw sie 23, 2007 11:48 pm ] |
Tytuł: | 350 SDL z allegro. czy warto?? |
http://www.allegro.pl/item226307553_mer ... iesel.html z Viniarki wynika ze powinno być 500SEL. Spodobał mi się bardzo, ale mam strasznie daleko. Czy w ogóle warto? Czy ktoś go widział lub zna?? Na co zwrócić uwagę, o co pytać przez telefon? Czy jest ktoś, kto mógłby wspomóc i go obejrzeć?? Silnik ze zdjęcia wygląda na zdrowy ![]() |
Autor: | Croolick [ pt sie 24, 2007 12:00 am ] |
Tytuł: | |
Daj spokój. Kompletna rzeżba na drucie. Zderzaki, tapicerki, malowane chromy etc. ![]() Ani to ładne, ani szybkie, ani oszczędne. Lipa. Ale cena niczego sobie. ![]() |
Autor: | witek-sec [ pt sie 24, 2007 11:52 am ] |
Tytuł: | |
Na zdjeciach zle nie wyglada , tylko te malowane chromy ![]() |
Autor: | Egon [ pt sie 24, 2007 12:38 pm ] |
Tytuł: | |
witek-sec pisze: No i jak wyglada sprawa formalna z silnikiem w papierach ? Jesli jest nieformalna, to niebiescy moga Ci zabrac auto na pierwszej kontroli drogowej . hmm moge sie mylic.. ale z tego co wiem to silnika juz sie w dowod nie wpisuje.. wiec chyba nie ma to znaczenia jaki sie wsadzi.. z tym ze byl benzyniak a jest diesel to tu mozesz miec racje..
|
Autor: | broneq [ pt sie 24, 2007 3:17 pm ] |
Tytuł: | |
No ale w dowodzie jest Mercedes-Benz 500SEL albo 350SDL, a tak w ogóle to w 1984 roku nie było 350D tylko 300D, a listwy, zderzaki to są chyba od II serii. |
Autor: | Egon [ pt sie 24, 2007 3:21 pm ] |
Tytuł: | |
broneq pisze: No ale w dowodzie jest Mercedes-Benz 500SEL albo 350SDL, a tak w ogóle to w 1984 roku nie było 350D tylko 300D, a listwy, zderzaki to są chyba od II serii.
dlatego mowie ze tu moga sie jedynie przyczepic do Benzyna Diesel... bo pojemnosci nie sprawdzą ![]() ![]() |
Autor: | Cremek [ pt sie 24, 2007 3:55 pm ] |
Tytuł: | |
Egon pisze: witek-sec pisze: No i jak wyglada sprawa formalna z silnikiem w papierach ? Jesli jest nieformalna, to niebiescy moga Ci zabrac auto na pierwszej kontroli drogowej . hmm moge sie mylic.. ale z tego co wiem to silnika juz sie w dowod nie wpisuje.. wiec chyba nie ma to znaczenia jaki sie wsadzi.. z tym ze byl benzyniak a jest diesel to tu mozesz miec racje..Pozostaje jeszcze fakt od ktorej pojemnosci jest oplacone ubezpieczenie od tej z dowodu czy od tej pod maska ![]() |
Autor: | THC [ pt sie 24, 2007 4:51 pm ] |
Tytuł: | |
OC od poj.skokowej w dowodzie, jeśli w dowodzie ma rodzaj paliwa etylina, a pod maską ON to lipa i laweta przy kontroli drogówki. Teraz silniki można zmieniac codziennie, ale jest coś takiego jak zmiana rodzaju zasilania, wtedy po takiej akcji przegląd i zmiana w DR. Nie wiem jak z pojemnościa, ale bardzo dużo aut ma silniki ponad dwa litry , a w dowodzie 1999cm ![]() Kolega miał sierrę 2,3 D,a w papierach 1,6. Jak policjant jest pełnosprawny to zauważy róznice, wiadomo jak wygląda silnik 1,6 , a jak 3,2 he he. Przy 2 litry w dowodzie i 2,4 pod maską to jeszcze nic ale 300 od 200 jednak różni się i ryzyko jest duże. |
Autor: | witek-sec [ pt sie 24, 2007 8:41 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Jak policjant jest pełnosprawny to zauważy róznice, wiadomo jak wygląda silnik 1,6 , a jak 3,2 he he.
Przy 2 litry w dowodzie i 2,4 pod maską to jeszcze nic ale 300 od 200 jednak różni się i ryzyko jest duże. O to mi wlasnie chodzilo , jeszcze wieksza roznica jest miedzy silnikiem R5 Diesla a V8 Benzin ![]() ![]() |
Autor: | bary123ce [ pt sie 24, 2007 9:59 pm ] |
Tytuł: | |
Papiery to nie problem. Panowie, nie wysuwajmy pochopnych wniosków, bo nie wiadomo- może jest wszystko OK z papierami. Niestety za dużo na "nie" przeważa i rezygnuję z tego auta. dziękuję za rady i swoje uwagi. |
Autor: | THC [ sob sie 25, 2007 9:26 am ] |
Tytuł: | |
witek-sec pisze: Takze kupic takiego szczepana bez odpowiedniej dokumentacji , to moim zdaniem zbyt duze ryzyko. W koncu nie po to kupuje sie MB, coby sie pocic przed kazdym patrolem niebieskich
![]() Rozgraniczmy dwa pojęcia "szczepan" i "kundel". Szczepan to np. 126 560 sel z vinem od 380 sec. Kundel do 500SEL z silnikiem diesla, czy jakikolwiek inny pojazd z nie oryginalnym silnikiem. wnętrzem czy kolorem, a najlepiej wszystkim na raz. To róznica i to spora, gdyż "szczepan" to efekt przestepstwa " kundel" inwencji twórczej właściciela. Do 2 litrów jest inna stawka , i pow. 2 litrów inna. Często pojazdy z fabryki wychodzą z pojemnością np. 2004 cm sześcienne, ale jest podana pojemność 1997 , własnie do ubezpieczenia. |
Autor: | broneq [ sob sie 25, 2007 11:53 am ] |
Tytuł: | |
THC ma rację. Tak jest u nas, ale u Niemców musiało być inaczej, bo nap M102 w mojej beczce ('83) ma TAX CLASSYFICATION 2276ccm, a właściwej pojemności 2298ccm czyli i tak poniżej 2.3, a jednak Niemcy to rozróżnili! |
Autor: | Egon [ pn sie 27, 2007 8:47 am ] |
Tytuł: | |
Cremek pisze: Egon pisze: witek-sec pisze: No i jak wyglada sprawa formalna z silnikiem w papierach ? Jesli jest nieformalna, to niebiescy moga Ci zabrac auto na pierwszej kontroli drogowej . hmm moge sie mylic.. ale z tego co wiem to silnika juz sie w dowod nie wpisuje.. wiec chyba nie ma to znaczenia jaki sie wsadzi.. z tym ze byl benzyniak a jest diesel to tu mozesz miec racje..Pozostaje jeszcze fakt od ktorej pojemnosci jest oplacone ubezpieczenie od tej z dowodu czy od tej pod maska ![]() oczywiscie od tej z dowodu |
Autor: | THC [ pn sie 27, 2007 11:42 am ] |
Tytuł: | |
broneq pisze: ('83) ma TAX CLASSYFICATION 2276ccm, a właściwej pojemności 2298ccm czyli i tak poniżej 2.3, a jednak Niemcy to rozróżnili!
W M-102980 pod maską jest 2299ccm, ja mam w papierach właśnie tak wpisane. |
Autor: | broneq [ pn sie 27, 2007 8:27 pm ] |
Tytuł: | |
No widzisz THC a ja mam 2276ccm ![]() ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |