MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 23, 2025 9:32 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz sie 26, 2007 10:21 am 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz sie 26, 2007 10:01 am
Posty: 3
witam

od razu pisze ze poraz pierwszy przerabiam temat zwiazany z mercedesami. chce kupic jakiegos szybkiego c-klasse z pierwszych lat produkcji. i standardowe pytanie...chce poznac wasze opinie ktorego polecacie, ktory wg was jest trwalszy, bardziej przyjazny w eksploatacji i ktorego mozna trafic w lepszym stanie. wazna rzecza dla mnie jest rowniez fakt posiadania szpery (lub mozliwosc zakupu uzywanego mostu ze szpera o odpowiednim przelozeniu). lubie niekiedy pojechac na tor i sobie poszalec dlatego pytam rowniez ktory wg was jest najbardziej..jak to sie mowi..debiloodporny...:))

czym sie roznia modele sprzed 1997r od tych po 1997??..tylko kosmetyczne zmiany czy cos powazniejszego ze warto dolozyc do mlodszego rocznika?


z gory dzieki za wszystkie posty

Pozdrawiam!!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 26, 2007 10:27 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
C200K miał chyba na początku 180KM potem 192KM.
C230K miał zawsz 193KM
C280 na początku był R6 potem V6


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 26, 2007 10:36 am 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz sie 26, 2007 10:01 am
Posty: 3
omen: wielkie dzieki za info...a mozesz napisac ktore c280 uchodzily za lepsze i trwalsze..te r6 czy v6? jakie sa typowe usterki c280 r6, c280 v6 oraz obydwu kompressorow? widze ze siedzisz w temacie i posiadasz w202..mozesz napisac cos wiecej o tych autkach??

pozdr.


Ostatnio zmieniony ndz sie 26, 2007 10:40 am przez freex, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 26, 2007 10:40 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
Jeśli chodzi o C280 to nie będę się więcej wypowiadał. Po prostu nie wiem i nie chcę Ci namieszać. Ogólnie autko kompaktowe, nie jest duże ale miejsca mu nie brakuje. 4 osoby podróżują wygodnie. Ja mam model po liftingu czyli mam więcej elektroniki itp. Jak być kupował to bierz wersję elegance - najbogatsza. Odbierz PW


Na górę
Post: ndz sie 26, 2007 8:10 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
freex pisze:
lubie niekiedy pojechac na tor i sobie poszalec dlatego pytam rowniez ktory wg was jest najbardziej..jak to sie mowi..debiloodporny...:))


Witaj!
W W202 nie było szpery.
Był TCS, który do driftu się nie nadaje.
Dołożenie szpery w MB nie jest prostą sprawą.
Do driftów seryjny MB się nie nadaje, kup E30/34/36 lub 200/240SX.
Co do silników to w K będzie mniej palił od R/V6 i R6 będzie mniej palił od V6.
Co do osiągów to 230k i 280 są porównywalne z nieznaczną przewagą 280.

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 26, 2007 10:55 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz sie 26, 2007 10:01 am
Posty: 3
mmm: wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo...fajnie by bylo gdybys jeszcze podal slabe strony c280 r6 i v6..typowe usterki itp...bo po waszych odpowiedziach tylko takie wchodza w gre :) w202 nie nadaje sie do profesjonalnego driftingu...ale aby niekiedy poleciec bokiem dookola ronda to sa super :)

pozdr.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 27, 2007 7:49 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
freex pisze:
mmm: wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo...fajnie by bylo gdybys jeszcze podal slabe strony c280 r6 i v6..typowe usterki


R6:
- zapocenia oleju na silniku
- wiązka elektryczna silnika podatna na przegrzewanie się
- bardzo dobrze znosi LPG

V6:
- paliwożerność
- średni do LPG
- poza tym nie miałem doczynienia z tym silnikiem

PS. Jak chcesz mocne auto, żeby trochę pośmigać bokami, to w niedługim czasie będę sprzedawał swoje coupe 320CE.

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
Post: pn sie 27, 2007 8:17 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
MMM pisze:
Co do osiągów to 230k i 280 są porównywalne z nieznaczną przewagą 280.


W danych od 0-100 230k ma 8.4s a 280 8.5 [zlosnikz] Wiadomo 2 cylindrów nie da się niczym zastąpić ale kompressor będzie mniej palił a i 250km/h pojedzie bo swoim sprawdzałem 8)


Na górę
Post: pn sie 27, 2007 8:24 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
Omen pisze:
MMM pisze:

W danych od 0-100 230k ma 8.4s a 280 8.5 [zlosnikz] Wiadomo 2 cylindrów nie da się niczym zastąpić ale kompressor będzie mniej palił a i 250km/h pojedzie bo swoim sprawdzałem 8)


A powiedz mi kiedy ostatnio używałeś max przyspieszenia od 0 do 100km/h???
W normalnej jeździe to się nie liczy.
Liczy się elestyczność podczas jazdy, a przy większych prędkościach kompresor spuchnie w porównaniu z R6.
Takie jest moje zdanie i jego się będę trzymał. [oczko]

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 27, 2007 8:33 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
Wiem, wiem już mi wiele osób mówiło że kompressor dojdzie do 150km/h i potem będzie ciężko ale wcale tak nie jest :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 27, 2007 8:34 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
Omen pisze:
Wiem, wiem już mi wiele osób mówiło że kompressor dojdzie do 150km/h i potem będzie ciężko ale wcale tak nie jest :)


Nie jeździłeś R6 mercedesa 8)

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 27, 2007 8:41 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz paź 09, 2005 1:28 pm
Posty: 1004
Lokalizacja: Pleszew
jak chcesz autko do jeżdżenia bokiem to polecam W201 EVO 2.5 16 jest naprawdę szybki i lubi jazdę bokiem.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sie 27, 2007 8:47 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
Sokol pisze:
jak chcesz autko do jeżdżenia bokiem to polecam W201 EVO 2.5 16 jest naprawdę szybki i lubi jazdę bokiem.


Zapomniałem, o tym :-)
Mam takie na podwórku, tylko nie EVO i ma szperę i czasami lubi sobie śmignąć bokiem [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl