MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

c200 kompressor, c230 kompressor czy c280
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=28098
Strona 1 z 1

Autor:  freex [ ndz sie 26, 2007 10:21 am ]
Tytuł:  c200 kompressor, c230 kompressor czy c280

witam

od razu pisze ze poraz pierwszy przerabiam temat zwiazany z mercedesami. chce kupic jakiegos szybkiego c-klasse z pierwszych lat produkcji. i standardowe pytanie...chce poznac wasze opinie ktorego polecacie, ktory wg was jest trwalszy, bardziej przyjazny w eksploatacji i ktorego mozna trafic w lepszym stanie. wazna rzecza dla mnie jest rowniez fakt posiadania szpery (lub mozliwosc zakupu uzywanego mostu ze szpera o odpowiednim przelozeniu). lubie niekiedy pojechac na tor i sobie poszalec dlatego pytam rowniez ktory wg was jest najbardziej..jak to sie mowi..debiloodporny...:))

czym sie roznia modele sprzed 1997r od tych po 1997??..tylko kosmetyczne zmiany czy cos powazniejszego ze warto dolozyc do mlodszego rocznika?


z gory dzieki za wszystkie posty

Pozdrawiam!!!!

Autor:  Omen [ ndz sie 26, 2007 10:27 am ]
Tytuł: 

C200K miał chyba na początku 180KM potem 192KM.
C230K miał zawsz 193KM
C280 na początku był R6 potem V6

Autor:  freex [ ndz sie 26, 2007 10:36 am ]
Tytuł: 

omen: wielkie dzieki za info...a mozesz napisac ktore c280 uchodzily za lepsze i trwalsze..te r6 czy v6? jakie sa typowe usterki c280 r6, c280 v6 oraz obydwu kompressorow? widze ze siedzisz w temacie i posiadasz w202..mozesz napisac cos wiecej o tych autkach??

pozdr.

Autor:  Omen [ ndz sie 26, 2007 10:40 am ]
Tytuł: 

Jeśli chodzi o C280 to nie będę się więcej wypowiadał. Po prostu nie wiem i nie chcę Ci namieszać. Ogólnie autko kompaktowe, nie jest duże ale miejsca mu nie brakuje. 4 osoby podróżują wygodnie. Ja mam model po liftingu czyli mam więcej elektroniki itp. Jak być kupował to bierz wersję elegance - najbogatsza. Odbierz PW

Autor:  MMM [ ndz sie 26, 2007 8:10 pm ]
Tytuł:  Re: c200 kompressor, c230 kompressor czy c280

freex pisze:
lubie niekiedy pojechac na tor i sobie poszalec dlatego pytam rowniez ktory wg was jest najbardziej..jak to sie mowi..debiloodporny...:))


Witaj!
W W202 nie było szpery.
Był TCS, który do driftu się nie nadaje.
Dołożenie szpery w MB nie jest prostą sprawą.
Do driftów seryjny MB się nie nadaje, kup E30/34/36 lub 200/240SX.
Co do silników to w K będzie mniej palił od R/V6 i R6 będzie mniej palił od V6.
Co do osiągów to 230k i 280 są porównywalne z nieznaczną przewagą 280.

Autor:  freex [ ndz sie 26, 2007 10:55 pm ]
Tytuł: 

mmm: wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo...fajnie by bylo gdybys jeszcze podal slabe strony c280 r6 i v6..typowe usterki itp...bo po waszych odpowiedziach tylko takie wchodza w gre :) w202 nie nadaje sie do profesjonalnego driftingu...ale aby niekiedy poleciec bokiem dookola ronda to sa super :)

pozdr.

Autor:  MMM [ pn sie 27, 2007 7:49 am ]
Tytuł: 

freex pisze:
mmm: wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo...fajnie by bylo gdybys jeszcze podal slabe strony c280 r6 i v6..typowe usterki


R6:
- zapocenia oleju na silniku
- wiązka elektryczna silnika podatna na przegrzewanie się
- bardzo dobrze znosi LPG

V6:
- paliwożerność
- średni do LPG
- poza tym nie miałem doczynienia z tym silnikiem

PS. Jak chcesz mocne auto, żeby trochę pośmigać bokami, to w niedługim czasie będę sprzedawał swoje coupe 320CE.

Autor:  Omen [ pn sie 27, 2007 8:17 am ]
Tytuł:  Re: c200 kompressor, c230 kompressor czy c280

MMM pisze:
Co do osiągów to 230k i 280 są porównywalne z nieznaczną przewagą 280.


W danych od 0-100 230k ma 8.4s a 280 8.5 [zlosnikz] Wiadomo 2 cylindrów nie da się niczym zastąpić ale kompressor będzie mniej palił a i 250km/h pojedzie bo swoim sprawdzałem 8)

Autor:  MMM [ pn sie 27, 2007 8:24 am ]
Tytuł:  Re: c200 kompressor, c230 kompressor czy c280

Omen pisze:
MMM pisze:

W danych od 0-100 230k ma 8.4s a 280 8.5 [zlosnikz] Wiadomo 2 cylindrów nie da się niczym zastąpić ale kompressor będzie mniej palił a i 250km/h pojedzie bo swoim sprawdzałem 8)


A powiedz mi kiedy ostatnio używałeś max przyspieszenia od 0 do 100km/h???
W normalnej jeździe to się nie liczy.
Liczy się elestyczność podczas jazdy, a przy większych prędkościach kompresor spuchnie w porównaniu z R6.
Takie jest moje zdanie i jego się będę trzymał. [oczko]

Autor:  Omen [ pn sie 27, 2007 8:33 am ]
Tytuł: 

Wiem, wiem już mi wiele osób mówiło że kompressor dojdzie do 150km/h i potem będzie ciężko ale wcale tak nie jest :)

Autor:  MMM [ pn sie 27, 2007 8:34 am ]
Tytuł: 

Omen pisze:
Wiem, wiem już mi wiele osób mówiło że kompressor dojdzie do 150km/h i potem będzie ciężko ale wcale tak nie jest :)


Nie jeździłeś R6 mercedesa 8)

Autor:  Sokol [ pn sie 27, 2007 8:41 am ]
Tytuł: 

jak chcesz autko do jeżdżenia bokiem to polecam W201 EVO 2.5 16 jest naprawdę szybki i lubi jazdę bokiem.

Autor:  MMM [ pn sie 27, 2007 8:47 am ]
Tytuł: 

Sokol pisze:
jak chcesz autko do jeżdżenia bokiem to polecam W201 EVO 2.5 16 jest naprawdę szybki i lubi jazdę bokiem.


Zapomniałem, o tym :-)
Mam takie na podwórku, tylko nie EVO i ma szperę i czasami lubi sobie śmignąć bokiem [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik]

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/