MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Co to za dzwiek?
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=28177
Strona 1 z 1

Autor:  Huzar [ śr sie 29, 2007 10:11 pm ]
Tytuł:  Co to za dzwiek?

Witam,

Prosilbym o pomoc w zidentyfikowaniu zrodla dzwieku jaki wydobywa sie z ukladu kierowniczego. Gdy w czasie jazdy obracam kierownica to slychac takie "szszszszszsz". Dzwiek trwa jakies 0.5s, brzmi troche tak jakby skads uciekalo powietrze. Jest lekko przytlumiony, zawsze trwa mniej wiecej tak samo dlugo i jest tak samo glosny bez wzgledu na to jak szybko obracam kierownica. Do tego wystepuje kilka razy na obrot kierownica. Jest on jakby wyzwalany tzn, gdy krece bardzo powoli i osiagne jakas pozycje to wtedy slychac to "szszszsz" nawet jesli od razu przestane obracac to on i tak syknie tak samo dlugo i glosno jakbym obracal kierownica bardzo szybko. Nie mam pojecia co to moze byc. Gdyby cos obcieralo to by pewnie syczalo raz na pelny obrot kierownica i pewnie przy malych predkosciach obrotu by nie wystepowalo.
Pompa wspomagania ma zamiar sie zepsuc?

Autor:  TReneR [ czw sie 30, 2007 9:05 am ]
Tytuł: 

Sprawdziles poziom plynu w zbiorniczku wspomagania?

Autor:  Huzar [ czw sie 30, 2007 10:16 am ]
Tytuł: 

Sprawdzilem poziom w zbiorniczku ( ten za prawym reflektorem z napisem hydraulikol? ) i jest na poziomie 40% roznicy max-min. Kolor oleju: lekko zczernialy.
Inna rzecza o jakiej zapomnialem napisac jest cichy pisk/wycie gdy kierownica osiagne opor. Tez nie wiem czy to jest normalne.

Autor:  monster18.09 [ czw sie 30, 2007 12:16 pm ]
Tytuł: 

\
Huzar pisze:
ten za prawym reflektorem z napisem hydraulikol?

nie, po lewej stronie silnika z przodu, taki dekielek przykrecony plastykowa nakretka, dodam ze oprocz wlasciwej ilosci plynu musi on byc czysty (czerwony) i jest tam wymienny filterek ktory warto wymienic
Obrazek
o ten

Pozdrawiam

Autor:  Huzar [ czw sie 30, 2007 1:07 pm ]
Tytuł: 

Zrobilem szybka inspekcje zbiorniczka (w pracy siedze wiec na jakies wieksze rozkrecanie nie ma czasu) i wyglada on tak:

Obrazek

Plyn ma kolor ... nazwalbym go rudy, ale moze to kwestia swiatla.

Filtra nie wyciagalem, bo sie jeszcze zestawu kluczy nie dorobilem :)

Autor:  Omen [ czw sie 30, 2007 1:13 pm ]
Tytuł: 

Huzar pisze:
Inna rzecza o jakiej zapomnialem napisac jest cichy pisk/wycie gdy kierownica osiagne opor. Tez nie wiem czy to jest normalne.


To jest chyba normalne, w W123 i W202 mam tak samo.

Autor:  miś89 [ czw sie 30, 2007 1:51 pm ]
Tytuł: 

monster18.09 pisze:
dodam ze oprocz wlasciwej ilosci plynu musi on byc czysty (czerwony) i jest tam wymienny filterek ktory warto wymienic


gdzie dokladnie jest ten lilterek bo umnie chyba pasowaloby juz go wymienic zawsze niedawno wymienilem plyn ale po niewielkim przebiegu wygladal on dokladnie tak samo jak przed wymiana czyli byl metny i mial rudawy kolor

Autor:  szeryf [ czw sie 30, 2007 3:06 pm ]
Tytuł: 

Wymieniles olej i nie znalazles filterka?

Autor:  monster18.09 [ czw sie 30, 2007 4:12 pm ]
Tytuł: 

miś89 pisze:
gdzie dokladnie jest ten lilterek

Tam na dnie został Jego ślad...

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/