MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 23, 2025 9:39 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw sie 30, 2007 10:30 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sie 20, 2007 12:26 am
Posty: 40
Jednak zdecydowalem sie kupic ta 500 z norweskiej strony o ktorej pisalem wczesniej....
Niestety autko nie jest w b.dobrym stanie co nie znaczy ze jest zle utrzymane.
Mam kilka pytan:

Cieknie powaznie olej ze skrzyni- stan oleju sprawdza sie na wlaczonym silniku?

Czy silniczek od szyb jest taki sam w dzwiach tylnych co przednich?

Czy moge przelozyc klamke przednia prawa w miejsce przedniej lewej(od strony kierowcy nie dziala zamek)?

Wracalem autem przez ok 1600 km - wydaje mi sie ze silnik jest w stanie idealny ale zawieszeniowo trzeba nad nim troche popracowac. Przy predkosci 110 km/h zaczyna sie bardzo duze bicie na kierownicy (az caly przod auta sie trzesie) i przy 120 km/h ustepuje. Co moze byc przyczyna? Dodam jeszcze ze zbieznosci brak i luz na kierownicy duzy.

Mam problem z ogrzewaniem tzn. Znajduje sie tam jedno kulko ktore jak jest ustawione na "min" to wlacza zimny nawiew, lecz gdy tylko przekrece kolko delikatnie w gore to zaczyna od razu grzac na maxa. Nie ma zadnej regulacji albo upal albo zimnica... Co moze byc przyczyna?

Dziekuje za pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 30, 2007 11:32 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 13, 2006 11:00 am
Posty: 342
Lokalizacja: Rzeszów
Gratuluję zakupu.
Na właczonym i skrzynia musi być nagrzana. Nie chcę cię martwić, ale jeśli ze skrzyni cieknie to mogła być już "przytarta" i tylko kwestia czasu jak poleci.

_________________
W 124 200E 1990 Ex


Na górę
Post: czw sie 30, 2007 12:07 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
PRZEMEK1234 pisze:
Jednak zdecydowalem sie kupic ta 500 z norweskiej strony o ktorej pisalem wczesniej....
Niestety autko nie jest w b.dobrym stanie co nie znaczy ze jest zle utrzymane.
Mam kilka pytan:

Cieknie powaznie olej ze skrzyni- stan oleju sprawdza sie na wlaczonym silniku?

Czy silniczek od szyb jest taki sam w dzwiach tylnych co przednich?

Czy moge przelozyc klamke przednia prawa w miejsce przedniej lewej(od strony kierowcy nie dziala zamek)?

Wracalem autem przez ok 1600 km - wydaje mi sie ze silnik jest w stanie idealny ale zawieszeniowo trzeba nad nim troche popracowac. Przy predkosci 110 km/h zaczyna sie bardzo duze bicie na kierownicy (az caly przod auta sie trzesie) i przy 120 km/h ustepuje. Co moze byc przyczyna? Dodam jeszcze ze zbieznosci brak i luz na kierownicy duzy.

Mam problem z ogrzewaniem tzn. Znajduje sie tam jedno kulko ktore jak jest ustawione na "min" to wlacza zimny nawiew, lecz gdy tylko przekrece kolko delikatnie w gore to zaczyna od razu grzac na maxa. Nie ma zadnej regulacji albo upal albo zimnica... Co moze byc przyczyna?

Dziekuje za pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Witaj!
Odpowiedzi na wszystkie pytania już były omawiane na forum kilkanaście razy, wystarczy użyć magicznej opcji "SZUKAJ".
Gratuluję zakupu auta i domniemam, że masz kurę znoszącą złote jajka, żeby doprowadzić auto do stanu pierwotnego i poruszania się nim w sposób bezstresowy [oczko]
Gratuluję za

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 30, 2007 2:16 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
ale co tam gadanie dawaj foty autaaaa !!!!
co do tej skrzyni ... to co pisze ro2man to takie przepowiadanie z fusow :P u mnie tez cieklo i nie bylo nic przytare.. z tego co mi wiadomo lecialo na uszczelniaczu takze nie strasz kolegi :P a kolega dowie sie jak wjedzie na warsztat i zagladnie tam jakis fachowiec ( ale nie mylic z ,,fachowcem,, )

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 30, 2007 3:13 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 13, 2006 11:00 am
Posty: 342
Lokalizacja: Rzeszów
ee, kruszyn, na warsztacie przecież nie będą skrzyni darli, ale masz rację zdjęcia powinnien zapodać a i słowo napisać o norweżkach [oczko]

_________________
W 124 200E 1990 Ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 30, 2007 8:26 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sie 20, 2007 12:26 am
Posty: 40
[url]http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10539976&sid=xz5ecdcDAi567812Witam To jest link z ogłoszenia ktory juz zamieszczalem w innym temacie..
Auto generalnie jest niesamowite!!! Jezuu jak sie tym jezdzi... Mam wrazenie jakby wszyscy uciekali z drogi :D
Bylem dzis na stacji i spotkalem goscia ktory ma dokladnie takiego samego 500 sel. Dowiedzialem sie ze sa to dwa jedyne w miescie. Bardzo fajny klimat ze uzytkownicy tych aut od razu nawiązują kontakt wszedzie na swiecie.. dodam ze mieszkam 200 km na polnoc od kola podbiegunowego :D
Za dwa tygodnie jade do polski naprawic auto- jestem z Lodzi- znacie jakis dobry warsztat?[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 30, 2007 9:39 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 05, 2006 1:41 pm
Posty: 259
Lokalizacja: Warszawa
PRZEMEK1234 pisze:
Przy predkosci 110 km/h zaczyna sie bardzo duze bicie na kierownicy (az caly przod auta sie trzesie) i przy 120 km/h ustepuje.

Miałem takie coś.
Zniknęło po wymianie tarcz hamulcowych, chociaż mechanik obstawiał coś całkiem innego :)
Gratuluję auta i pokaż fotki.

_________________
________________
W126 300SE


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 30, 2007 10:21 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
PRZEMEK1234 pisze:
jestem z Lodzi- znacie jakis dobry warsztat?

polecam GUCIO-listę http://mb.org.pl/~pete123/GUCIO Lista.htm

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 31, 2007 12:12 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 29, 2004 11:44 pm
Posty: 653
Lokalizacja: Kielce
Gratulacje!
Czekam na sesję zdjęciową :P

_________________
MB - mój drugi dom


Na górę
Post: pt sie 31, 2007 9:33 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
PRZEMEK1234 pisze:
Przy predkosci 110 km/h zaczyna sie bardzo duze bicie na kierownicy (az caly przod auta sie trzesie) i przy 120 km/h ustepuje. Co moze byc przyczyna? Dodam jeszcze ze zbieznosci brak i luz na kierownicy duzy.


No jak juz zbierznosci brak to przerabane!! :lol:
Sprawdz felgi - jezeli jest wykrzywiona lub bardzo niewywazona to daje taki efekt (uszkodzona opona tez da taki efekt). Warto przy okazji sprawdzic amortyzator skretu - czy jeszcze zyje.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 31, 2007 5:07 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
tak popatrzylem na fotki iiiii szykuj sie brachu na blacharke :) i nie mysl ze skonczy sie na malych poprawkach bo slady korozji masz zupelnie jak u mnie :) moze i nawet wieksze :) Niestety I seryja ma to do siebie ze bardzo ja zreeeeeeeeee :P I ladny wzro drewna :) myslalem ze takie bylo dopiero w II serii :) tak czy tak niezle sie zapowiada :)
powodzenia i duzo cierpliwosci :):)

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 31, 2007 6:22 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 20, 2006 9:16 am
Posty: 49
Lokalizacja: Warszawa
Witam kolejne w126, powodzenia :)

_________________
MB W126 420 1985 :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 31, 2007 11:23 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sie 20, 2007 12:26 am
Posty: 40
Panowie!!! Godzina 23-cia wlasnie skonczylem czyscic fotel kierowcy. Udalo mi sie doprowiadzic skore do stanu niemal dziewiczego... Byla tak brudna ze fotel jest z 5 tonow jasniejszy, nie posiada zadnych przetarc.Nie sadzilem ze tak pieknie da sie go metodami domowymi odrestaurowac.

Co do blacharki to na wiosne bede chcial polakierowac i zrobic cala blache.

W niedziele bede mial dostep do garazu wiec wejde pod auto i zobaczymy co sie tam dzieje. Apropo bardzo tepych hamulcow to planowalem wymienic plyn (tzn wypompowywac stary i lac nowy tak aby nie zapowietrzyc).
Moge zrobic cos jeszcze co moglo by pomoc ozywic hamulce?(nie jestem mechanikiem wiec ogranicza sie to do prostszych czynnosci).

Odpiszcie mi apropo klamki bo dosc meczące jest otwieranie auto od strony pasazera
[zlosnikz]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 01, 2007 8:26 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
PRZEMEK1234 pisze:
Odpiszcie mi apropo klamki bo dosc meczące jest otwieranie auto od strony pasazera


Nie wiem czy cala klamke ale pewnie da sie wkladke zamka przelozyc.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 01, 2007 9:42 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob paź 20, 2001 2:00 am
Posty: 2387
Lokalizacja: Stargard
hamulce ... najlepiej bylo by rozkrecic wszystko zaciski, wezyki . Zaciski z tlokami mozesz zregenerowac w firmie albo samodzielnie jezeli masz taka wiedze i umiesz to zrobic , rurku metalowe + gumowe dobrze jest pozmieniac (przynajmniej u mnie polecialy jedna po drugiej) tarcze albo zmienic albo przetoczyc w ostatecznosci...:/ no i sprawdzic pompe hamulcowa.

_________________
w124 230 CE '89r Przyrósł do mnie i nie chce się odczepić ;P
300c 5.7 hemi 2004 (tak znowu to zrobiłem ... prawie jak Kijek)
i jeszcze ze 2 inne na F i na... VW :P
ex 126 280se Kijek
ex 115 220d


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl