MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
warto? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=28226 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | zabawa01 [ sob wrz 01, 2007 1:26 am ] |
Tytuł: | warto? |
witam kolegów, jak myślicie, warto sie takim zainteresować? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3285127 może już ktoś oglądał? trochę wydaje sie drogo ... |
Autor: | Debesciak [ sob wrz 01, 2007 2:09 am ] |
Tytuł: | |
towar jest tyle wart ile ktos za niego chce dac ![]() ![]() |
Autor: | Piterek86 [ sob wrz 01, 2007 7:53 am ] |
Tytuł: | |
Za drogo, jak za benzynę ![]() ![]() |
Autor: | roadrunner [ sob wrz 01, 2007 8:10 am ] |
Tytuł: | |
Cytuj: towar jest tyle wart ile ktos za niego chce dac za benzyne to jak dla mnie to drogo Cytuj: Za drogo, jak za benzynę Moim zdaniem nie warto, tyle wydawać
A panowie widzieli kiedys 124C w dieslu? |
Autor: | monster18.09 [ sob wrz 01, 2007 10:08 am ] |
Tytuł: | |
Wyglada przyzwoicie, tylko ta maska i lampy od EEEE......... Trza oblookac i zlustrowac jego przeszlosc Pozdrawiam |
Autor: | witek-sec [ sob wrz 01, 2007 11:15 am ] |
Tytuł: | |
roadrunner pisze: A panowie widzieli kiedys 124C w dieslu?
A widzieli ... Na blotniku bylo napisane Hand Made by Zdzisio ![]() A czy warto ? Trzeba by pojechac oblukac itd. Jesli stan jest idealny , to mysle ze warto. Ale po co komu niepraktyczne Coupe z tak paliwozernym silnikiem ?? ![]() |
Autor: | kosa [ sob wrz 01, 2007 12:50 pm ] |
Tytuł: | |
Co do maski, to bardzo wiele Coupe jezdzi z maskami od E-klasy. Lepiej to wyglada niz oryginalna maska z gwiazda na grilu + stojacy emblemat, moim zdaniem przesada. Co do spalania, to nie sa one az tak paliwozerne, jak sie dba o silniczek i reszte, to mozna osiagnac spalanie zblizone do katalowego. Coupe jest niewygodna dla pasazerow, ktorzy musza sie silic i wysiadac przodem, ale dla kierowcy, to nie robi roznicy, pomijam, ze trza zwracac uwage, zeby butami nie jezdzili po siedzeniach, gdy wysiadaja.Tylna kanapa jest jednak bardzo wygodna, nie ma co narzekac. Co do ceny tego auta, mhh, nie podpowiem, jedz z jakims znajomym mechanikiem i niech obejrzy go swoim 'okiem'. Czesto sie okazuje, ze cos tam nie dziala (choc w ogloszeniu jest jako git) dopiero w czasie eksploatacji. Jak cos nie tak, to zbijaj cene, bo Ty i tak bedziesz musial to wymienic, pomijam bajery np. typu skladanie tylnich zaglowkow z konsoli. Sprawdz dokladnie i nie spiesz sie, bo ladnie wyglada i owszem, tylko, ze pozniej mozna wkladac i wkladac, ocziwiscie jak juz cos zrobisz, to bedziesz wiedzial, ze nie trzeba bedzie tam zagladac, ale przeciez nie musisz od razu robic pol auta. Wiec solidnie go obejrzyj i powodzenia, pamietaj, ze sprzedajacy zawsze chwali swoj towar!! |
Autor: | WojtekW [ sob wrz 01, 2007 2:53 pm ] |
Tytuł: | Re: warto? |
Wygląda jakby był walnięty w przód... potwierdza to wymieniona kierownica (pewnie poducha wywaliła). Jak jest dobrze poskładany, nie ma problemów z zawieszeniem, skrzynia i silnikiem to warto |
Autor: | Meeta [ ndz wrz 02, 2007 6:18 pm ] |
Tytuł: | |
A czy przypadkiem zegary tez nie były wymienione?? przecież benzyna ma ekonomizer, a tu jakoś brak ![]() |
Autor: | kali [ ndz wrz 02, 2007 6:49 pm ] |
Tytuł: | |
jeśli chodzi o opinie na temat 124 CE zachecam do zapoznania się z watkiem http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=27251 , następnie jechać z kartką, oglądać i podejmować decyzję ![]() |
Autor: | zabawa01 [ ndz wrz 02, 2007 9:16 pm ] |
Tytuł: | |
bardzo dziękuję, a czy maska od E-Klasse w modelach CE w 1992 roku to był standard czy w tych modelach weszła tak samo jak w innych modelach (w 1994 roku albo koniec 1993?) co do silnika to najlepiej pasowałby mi 220, ale trudno taki znaleźć. 300 poza tym to chyba najbardziej popularny - części itp. A co do kosztów to na gazie to może jakoś bym wydolił ... Mylę się??? pozdrawiam a to jest super: "A SECa i tak kiedyś kupisz On jest jak narkotyk" - miałem juz 2x124 i 1xW201 i 1xW123, teraz jeżdźę landrover Discovery, ale ciągle mnie ciągnie mercedesowy nałóg i po 2 miesięcznej przerwie widzę, że bez merxa nie wydolę ... |
Autor: | trocin [ ndz wrz 02, 2007 9:51 pm ] |
Tytuł: | |
Dla mnie na pierwszy rzut oka 2 wady: 1 brak skóry 2 brak tempomatu I z tego względu nawet bym go nie oglądał, muszę mieć skórę automat i tempomat, bez tego nawet nie oglądam auta. Ale to tylko moje zdanie, najważniejsze żeby się tobie podobał ![]() Ale ma fajną kierownicę... Cena wysoka, za tą kasę auto powinno być w bardzo dobrym stanie, czy jest trzeba by pojechać obejrzeć... Posdroofka <br>Dodano po 3 minutach.:<br> zabawa01 pisze: a czy maska od E-Klasse w modelach CE w 1992 roku to był standard czy w tych modelach weszła tak samo jak w innych modelach (w 1994 roku albo koniec 1993?)
E klasa od czerwca 1993. |
Autor: | WojtekW [ pn wrz 03, 2007 10:40 am ] |
Tytuł: | |
Maska w CE była wkładana podobnie jak w innych W124 E-klasse (w '92 roku nie była). Ta była wymieniana albo z powodów estetycznych (15% szans) albo z powodu dzwona (85% szans). TO samo w sobie nie jest aż tak istotne - ważne aby auto było sprawne. Silnik 230 oraz 300 na mechanicznym wtrysku z gazem chodzą dobrze ... do pierwszego strzału do gazu b.dobrze nadają się silniki 220 oraz 320 24V (nie wiem jak 300 24V - nie znam tego silnika) - na wtrysku elektronicznym. Wkładasz sekwencję i masz spokój. Koszty paliwa w tych autach to spora część wydatków - ale na tym się nie kończy. JA po zakupie aby odchuchać auto włożyłem też kilka tysi (a kupiłem auto zadbane w całkiem przyzwoitym stanie - a na pewno lepszym niż te "allegrowe igły"). Ale tak po prostu jest jak kupujesz używany samochód. Poza tym co roku kilka złotych (od 500 do ....) też trzeba wkładać. Jak nie stać cię na CE220 to może kup sobie zwykłego sedana W124 E220 - są tańsze. Trochę gorzej się prezentują od CE - ale jednak patrząc pod kątem kosztów eksploatacji jest to lepszy wybór niż silnik 230 czy 260 (właśnie z powodu elektronicznego wtrysku, który z gazem ładnie działa). |
Autor: | TReneR [ pn wrz 03, 2007 11:25 am ] |
Tytuł: | |
Mam gaz w 230 (II gen) i nie ma z nim problemow. Strzelil juz 2-3 razy ale zawsze przyczyna bylo albo zaciecie linki gazu albo wylacznik biegu jalowego. Zadnych problemow po strzalach nie stwierdzilem (rurka jest przywiazana sznurkiem ![]() |
Autor: | blurp [ pn wrz 03, 2007 6:17 pm ] |
Tytuł: | |
nie warto popatrz np na tego http://www.autoscout24.pl/home/index/de ... =4000&zip= |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |