MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Pytanie do fachowców
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=28300
Strona 1 z 1

Autor:  kwiatkowski.l [ wt wrz 04, 2007 3:54 pm ]
Tytuł:  Pytanie do fachowców

Pytanie jest następujące.
Po zakupie drugiego silnika m103 (w pierwszym majster poukręcał śruby od klawiatury i była kupa) "kasztan" jeździł na gazie jak na benzynce miodek z mlekiem, obroty idealnie 800 zimno czy ciepło na klimi nie spadały ale zeby szczęścia nie było za dużo w deszcz walnąl salwę honorową w kolektor i już niejest tak fajnie (przewody wysokiego napięcia) Ze wzgledu na charakter objawów które się pojawiły (przyducha poniżej 2500rpm) postanowiłem sprawdzić szczelnośc układu wyjąłem przeplywomierz (patelnia prosta dźwignia też bez zastrzerzeń kapeć szczelnie siedzi.
ale......
i tu się pojawiły wątpliwosci: czy zawór powietrza dodatkowego, czy jak kto woli regulator wolnych obrotów powinien być przy braku zasilania całkowicie zamknięty? Bo u mnie ma szparę ok 3mm i swobodnie przepływa powietrze, boję się że własnie przez ten zawór ciągnie lewe powietrze i jest kiepsko
Pozdrawiam

Autor:  mza [ wt wrz 04, 2007 4:25 pm ]
Tytuł: 

kwiatkowski.l pisze:
czy zawór powietrza dodatkowego, czy jak kto woli regulator wolnych obrotów powinien być przy braku zasilania całkowicie zamknięty?

Nie nie powinien.
Bez zasilania jest to tryb awaryjny i powietrze powinno iść :).

Patrząc na Twoje objawy to po pierwsze sprawdziłbym świece, które trzeba wymieniać co 7-15kkm.

Autor:  kwiatkowski.l [ wt wrz 04, 2007 5:22 pm ]
Tytuł: 

Dzięki za poradę świece wymieniałem jakieś 3tys temu, ale przewody już są starawe. W piątek bede miał nowe zobaczymy co się będzie działo.
Pozdrawiam

Autor:  roadrunner [ wt wrz 04, 2007 5:48 pm ]
Tytuł: 

gwinty sie naprawia a nie silnik wymienia [szalone]

Autor:  kwiatkowski.l [ wt wrz 04, 2007 5:58 pm ]
Tytuł: 

Próbowałeś kiedyś naprawiać po kiepskim fachowcu gwinty w aluminiowej głowicy?
Kupiłem na allegro silnik w super stanie suchutki tylko uszczelniacze zaworów wymieniłem za 560 pln bo gość nie dał ceny minimalnej a o amatora cięzko. Imyśle że jestem dobrze do przodu. [zlosnik]

Autor:  roadrunner [ wt wrz 04, 2007 6:31 pm ]
Tytuł: 

kwiatkowski.l pisze:
Próbowałeś kiedyś naprawiać po kiepskim fachowcu gwinty w aluminiowej głowicy?


Wkreca sie reparaturki metalowe i po sprawie. Ale cena za silniczek tez ladna.

Autor:  kwiatkowski.l [ wt wrz 04, 2007 8:12 pm ]
Tytuł: 

Tylko że jak fachowiec minimalnie nieosiowo wkręci bo mu się łapy trzęsą to ciśnienie oleju spod wałka rozrządu ucieka i hydropopychacze szlag trafia.
Razem z silnikiem zmieniłem mechanika.
Pozdrufka

Autor:  THC [ wt wrz 04, 2007 8:44 pm ]
Tytuł: 

Trafiłem raz na pacjenta co przy tej robocie nie utrzymał wiertarki, a potem złamał gwintownik w głowicy jakies 15mm poniżej krawędzi,w tych 15 mm zrobił gwint, rozwiercił dekiel i obsmarował wszystko silikonem.Facio nie ma juz warsztatu.
I też wymieniłem silnik he he he ale trochę później.

Autor:  kwiatkowski.l [ wt wrz 04, 2007 9:57 pm ]
Tytuł: 

THC pisze:
Trafiłem raz na pacjenta co przy tej robocie nie utrzymał wiertarki, a potem złamał gwintownik w głowicy jakies 15mm poniżej krawędzi,w tych 15 mm zrobił gwint, rozwiercił dekiel i obsmarował wszystko silikonem.Facio nie ma juz warsztatu.
I też wymieniłem silnik he he he ale trochę później.



No właśnie

Najlepszy sposób na klawiaturę to nawet jak są dobre gwinty wkręcić do końca szpilki (na dole będą gdzieś ze cztery nie używane nitki) nałożyć klawiaturę i dokręcić nakrętkami. Sprawdzone polecam.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/