MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 23, 2025 7:13 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt wrz 04, 2007 3:54 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 17, 2007 10:04 am
Posty: 62
Lokalizacja: Mazowieckie
Pytanie jest następujące.
Po zakupie drugiego silnika m103 (w pierwszym majster poukręcał śruby od klawiatury i była kupa) "kasztan" jeździł na gazie jak na benzynce miodek z mlekiem, obroty idealnie 800 zimno czy ciepło na klimi nie spadały ale zeby szczęścia nie było za dużo w deszcz walnąl salwę honorową w kolektor i już niejest tak fajnie (przewody wysokiego napięcia) Ze wzgledu na charakter objawów które się pojawiły (przyducha poniżej 2500rpm) postanowiłem sprawdzić szczelnośc układu wyjąłem przeplywomierz (patelnia prosta dźwignia też bez zastrzerzeń kapeć szczelnie siedzi.
ale......
i tu się pojawiły wątpliwosci: czy zawór powietrza dodatkowego, czy jak kto woli regulator wolnych obrotów powinien być przy braku zasilania całkowicie zamknięty? Bo u mnie ma szparę ok 3mm i swobodnie przepływa powietrze, boję się że własnie przez ten zawór ciągnie lewe powietrze i jest kiepsko
Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 04, 2007 4:25 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 22, 2005 7:38 am
Posty: 365
Lokalizacja: Jelenia Góra, Wrocław
kwiatkowski.l pisze:
czy zawór powietrza dodatkowego, czy jak kto woli regulator wolnych obrotów powinien być przy braku zasilania całkowicie zamknięty?

Nie nie powinien.
Bez zasilania jest to tryb awaryjny i powietrze powinno iść :).

Patrząc na Twoje objawy to po pierwsze sprawdziłbym świece, które trzeba wymieniać co 7-15kkm.

_________________
Pozdrówka,
MB W124 220 TE, MB C140 S420 Coupe


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 04, 2007 5:22 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 17, 2007 10:04 am
Posty: 62
Lokalizacja: Mazowieckie
Dzięki za poradę świece wymieniałem jakieś 3tys temu, ale przewody już są starawe. W piątek bede miał nowe zobaczymy co się będzie działo.
Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 04, 2007 5:48 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
gwinty sie naprawia a nie silnik wymienia [szalone]

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 04, 2007 5:58 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 17, 2007 10:04 am
Posty: 62
Lokalizacja: Mazowieckie
Próbowałeś kiedyś naprawiać po kiepskim fachowcu gwinty w aluminiowej głowicy?
Kupiłem na allegro silnik w super stanie suchutki tylko uszczelniacze zaworów wymieniłem za 560 pln bo gość nie dał ceny minimalnej a o amatora cięzko. Imyśle że jestem dobrze do przodu. [zlosnik]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 04, 2007 6:31 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
kwiatkowski.l pisze:
Próbowałeś kiedyś naprawiać po kiepskim fachowcu gwinty w aluminiowej głowicy?


Wkreca sie reparaturki metalowe i po sprawie. Ale cena za silniczek tez ladna.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 04, 2007 8:12 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 17, 2007 10:04 am
Posty: 62
Lokalizacja: Mazowieckie
Tylko że jak fachowiec minimalnie nieosiowo wkręci bo mu się łapy trzęsą to ciśnienie oleju spod wałka rozrządu ucieka i hydropopychacze szlag trafia.
Razem z silnikiem zmieniłem mechanika.
Pozdrufka


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 04, 2007 8:44 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Trafiłem raz na pacjenta co przy tej robocie nie utrzymał wiertarki, a potem złamał gwintownik w głowicy jakies 15mm poniżej krawędzi,w tych 15 mm zrobił gwint, rozwiercił dekiel i obsmarował wszystko silikonem.Facio nie ma juz warsztatu.
I też wymieniłem silnik he he he ale trochę później.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 04, 2007 9:57 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 17, 2007 10:04 am
Posty: 62
Lokalizacja: Mazowieckie
THC pisze:
Trafiłem raz na pacjenta co przy tej robocie nie utrzymał wiertarki, a potem złamał gwintownik w głowicy jakies 15mm poniżej krawędzi,w tych 15 mm zrobił gwint, rozwiercił dekiel i obsmarował wszystko silikonem.Facio nie ma juz warsztatu.
I też wymieniłem silnik he he he ale trochę później.



No właśnie

Najlepszy sposób na klawiaturę to nawet jak są dobre gwinty wkręcić do końca szpilki (na dole będą gdzieś ze cztery nie używane nitki) nałożyć klawiaturę i dokręcić nakrętkami. Sprawdzone polecam.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl