MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lip 25, 2025 1:00 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt wrz 25, 2007 11:13 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 15, 2006 10:06 am
Posty: 523
Lokalizacja: PRA
szukałem na forum i nie widze informacji mi potrzebnych....

problem w tym, że jak odpale silnik 250D w moim W124, nie mogę go zgasić. Wyłączę zapłon, a silnik pracuje.
- co może być uszkodzone?
- przy założeniu że mam jakieś tam zdolności manualne, naprawie sam, czy mechanik?
- jakie orientacyjne koszty naprawy?

Pomózcie ;)

_________________
ex MB W201 200D '85 automat w stanie agonalnym. Panie, świeć nad jego gwiazdą...
ex MB W124 250D '85 manual w stanie dobrym plus plus (astral silver metalic)


W210 E220D 97 budyń do sprzedania

Oo==oO


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 25, 2007 11:17 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Zdaje sie tam jest podcisnieniowe gaszenie silnika - moze podscisnienie do stacyjki nie dochodzi?

ps. wytrzyj nos! ;-)

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 25, 2007 11:31 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 15, 2006 10:06 am
Posty: 523
Lokalizacja: PRA
coś może być na rzeczy, bo niedawno wyciągałem licznik... może przypadkiem uszkodziłem te podciśnienie?? Ale wcześniej nie mogłem go zgasić jak był zimny, gdy się lekko rozgrzał, gasł od razu. Myśle że to postępowało aż do teraz gdy pomaga mu tylko gaszenie "ręczne" spod maski. Jest jakiś zawór czy coś pod maską który należy wymienić?

ad. ps

to nie gile ;) to WĄĄĄSY [zlosnik]

_________________
ex MB W201 200D '85 automat w stanie agonalnym. Panie, świeć nad jego gwiazdą...

ex MB W124 250D '85 manual w stanie dobrym plus plus (astral silver metalic)





W210 E220D 97 budyń do sprzedania



Oo==oO


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 25, 2007 11:42 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
415 na rys.
Obrazek

rurka 47
Obrazek

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Post: wt wrz 25, 2007 12:39 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 17, 2006 6:56 pm
Posty: 102
Lokalizacja: Oleśnica
Witam ! Pare tygodni temu miałem podobny problem ,okazało sie ze spadła rurka od podcisnienia przy takim "rozdzielaczu " po kolektorem dolotowym.Niezła ginekologia była zeby to założyć (do tego wszystko gorace) Ale dałem rade.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 25, 2007 3:37 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 pm
Posty: 428
Lokalizacja: Lidzbark warminski
miałem taki objaw w beczce jak poszło wspomaganie hamulców :)

_________________
zycie jest piekne
124 300D 1991


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 25, 2007 4:50 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
Na 100% coś z podciśnieniem. Jak był zimny to nie było na tyle podciśnienia żeby zgasić. Jak chwile pochodził to powietrze sie nazbierało i działał. A jak zamki w dzrzwiach chodzą??


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 25, 2007 5:17 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Ale zamki to zupelnie rozny system walutowy?! Osobna pompka!

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 25, 2007 6:09 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sie 15, 2007 9:04 pm
Posty: 77
Lokalizacja: Warszawa
Witam,miałem kiedyś taki sam problem w takim samym modelu W124 250D......padł czujnik podciśnienia tzw. Diabełek :)

_________________
W 126/380SE/1983r


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 25, 2007 6:26 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lip 23, 2005 7:43 pm
Posty: 852
TReneR pisze:
Ale zamki to zupelnie rozny system walutowy?! Osobna pompka!


Oops mój błąd, to nie to co w W123 [zlosnikz]


Na górę
Post: wt wrz 25, 2007 8:24 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
leggio pisze:
padł czujnik podciśnienia tzw. Diabełek :)


W tym aucie o ile pamiętam nie ma żadnego czujnika podciśnienia.
Martini pisze:
szukałem na forum i nie widze informacji mi potrzebnych....


Oj! Cuś nie tak z pamięcią...

Tutaj:

http://www.w114-115.org.pl/forum/viewto ... =zdychawka

Kolega NAWET się wypowiadał w tym temacie [zlosnik]

Można jeszcze do wyszukiwarki wpisać "gaszak" i czytania jest na cały wieczór.

WYSZUKIWARKA NIE GRYZIE :lol:

.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 26, 2007 12:16 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr sie 15, 2007 9:04 pm
Posty: 77
Lokalizacja: Warszawa
Z pamięcią w porządku....kupiłem go na ul.Odolańskiej w Warszawie,wymieniłem i wszystko wróciło do normy.

_________________
W 126/380SE/1983r


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 26, 2007 12:49 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz cze 18, 2006 6:30 pm
Posty: 66
uszkodozny jest pewnie zawor gaszenia ,chyba cos ok.30-40 zl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr wrz 26, 2007 9:16 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob maja 12, 2007 6:38 pm
Posty: 13
Lokalizacja: Warszawa
o ile gaszenie podobnie rozwiązane jest w 250D jak w 200d to proponuje od razu rozpiąć rurkę od zdychawki i zassać ustami ;D jak zgaśnie znaczy ze zdychawka dobra..potem trzeba przejrzeć rureczki bo obok licznika jest rozgałęźnik a na 99% jeżeli budowa podobna jest do 190D mógł spaść wężyk ze stacyjki lub w okolicach sterowania nadmuchem ;D

_________________
Mercedes 190 D 84' 430 000 km i wciąż rośnie ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 29, 2007 7:27 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 15, 2006 10:06 am
Posty: 523
Lokalizacja: PRA
jestem po kilku dniach nieobecności.

Więc wygląda na schemacie tak, że trzy rurki idą do konsoli i tak fizycznie mam. Bordowa, kremowa i czarna. Wyjąłem ponownie licznik i kremowa wraz z bordową podłączone są po stacyjkę, a czarna kończy się niczym, tzn ani zaślepiona ani do czegoś podłączona, poprostu 5cm od przegrody wisi sobie w komorze licznika. Dmuchałem, ciągnąłem powietrze i zapychałem ją, ale to nie miało wpływu na gaszenie. Tak samo rozłączyłem po koleji bordową i kremową dmuchając i ciągnąc powietrze i nic, autko nie zgasło. Czy ta czarna rurka do czegoś jest podłączona? Ona wychodzi w silniku z takiej beczułki niedaleko trójnika. Co to jest ta biało zielona beczłóka? Wyglądem coś ala filtr. Reszta rurek na swoim miejscu i szczelne (wybadane organoleptycznie). <br>Dodano po 2 minutach.:<br> ale na schemacie też jest inaczej, niż faktyczni8e mam w aucie. Macie opis tych cyferek do schematu przy rurkach? <br>Dodano po 10 minutach.:<br> dobra, poczytałem, wiem już na 99% ża mam gaszak walnięty. Przycisk STOP leci w górę od kilku tygodni, a tak nie było... objawy wskazują na gaszak. Ile to kosztuje? ma ktoś???

_________________
ex MB W201 200D '85 automat w stanie agonalnym. Panie, świeć nad jego gwiazdą...

ex MB W124 250D '85 manual w stanie dobrym plus plus (astral silver metalic)





W210 E220D 97 budyń do sprzedania



Oo==oO


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl