MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

E220 T problemów kilka
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=28327
Strona 1 z 1

Autor:  aGhart [ śr wrz 05, 2007 1:39 pm ]
Tytuł:  E220 T problemów kilka

próbowałem znależć rozwiązanie moich problemów w innych postach i mozna powiedzieć że troche mi pomogło ale nie do końca-wpadanie pedału hamulca-prawdopodobnie zapowietrzony układ plus zapieczony zacisk(tył)po wyczyszczeniu problem zniknął z tym że teraz pojawił się następny-zapala się i gaśnie kontrolka ABS(nadal mam nie odpowietrzony układ-pozrywane odpowietrzniki)teraz drugi chyba poważniejszy problem-gaśnie w czasie jazdy,i są problemy z uruchomieniem(ponownym)przewody wys.napięcia mam do wymiany -przebicie na pokrywe-ale czy to może byc przyczyna?wcześniej już miałem ten problem i wymieniłem przekażnik przepięciowy(jakiś zamiennik węgierski ale w ASO kupiony)przez jakieś 12 tys km było ok a teraz jest znów ten problem
i jeszcze jedno-zmiana biegu generalnie odbywa się płynnie dopiero przy puszczeniu gazu w granicznych obrotach(miedzy biegami)skutkuje efektem "dostałem w kufer"czyli wali dość mocno skrzynia,co należy wymienić?
gwoli ścisłości dopisze jeszcze geneze problemu z uruchamianiem: [zlosnik]
oryginalny przekażnik ma jeden bezp.10 był mocno pozalewany i elekryk stwierdził że to jego wina sprzedał mi regenerowany za 100 PLN-efekt-objaw nie zniknął a doszedł drugi dziwny-po wyjęciu kluczyka ze stacyjki silnik dalej pracował [oczko] elektryk stwierdził że to musowo gdzieś w instalacji ale dalej a w ogóle to on diesle robi i niema czasu :-? pojechałem do drugiego,trzeciego,......szósty był specem od alarmów i też wskazał ten przekażnik(po licznych zabiegach z próbówką)że kupiłem złom.Chciał nie chciał wydałem 360PLN za nowy w ASO ale zamiennik(patrz wyżej)tyle że ten posiadał dwa bezp.10-objaw jak był tak został aż do ...no właśnie-wyjąłem jeden bezp.i...cud palił,gasł od dotyku-z tym że teraz znowu objaw powraca(2-3 kręcenia do rozruchu,po ok.12 tyś km)??

E220 T 1994r 150k/m(110 k/w)automat/klima

Autor:  MMM [ sob wrz 08, 2007 11:10 pm ]
Tytuł:  Re: E220 T problemów kilka

Zmień mechaników.
I to wszystkich u których do tej pory byłeś.
To tłumoki i kowale.
Jedź do kogoś, kto siedzi w mercedesie.

PS. Najpierw wymień kable i zrób porządek z hamulcami i nie oszczędzaj...

Autor:  Jarek_W [ sob wrz 08, 2007 11:40 pm ]
Tytuł:  Re: E220 T problemów kilka

aGhart pisze:
i jeszcze jedno-zmiana biegu generalnie odbywa się płynnie dopiero przy puszczeniu gazu w granicznych obrotach(miedzy biegami)skutkuje efektem "dostałem w kufer"czyli wali dość mocno skrzynia,co należy wymienić?


Bhoże ja to przeczytałem i nie wiem o czym piszesz. Jedna kropka i jeden początek zdania. Chyba mi się wydaje, że musisz sprawdzić czujniki w dyfrze i przy przednich kołach - ale co to ma do ASB ???

Autor:  aGhart [ ndz wrz 09, 2007 12:18 pm ]
Tytuł: 

Oszczędzać nie zamierzam :( z tego co poczytałem wynika że być może bede musiał wymienic tylko przegub elastyczny wału ale pewności nie mam -auto idzie w piątek do prawdziwego fachowca od elektryki(1.5 tyg czekania ale warto)co do hamulców to mam pytanie odnośnie przybliżonych cen za regeneracje zacisków(wykręcenie starych urwanych odpow.założenie nowych i wyczyszczenie reszty) pomijając koszt zestawów bo te już mam -przód mam nowe tarcze Brembo+klocki ATE na tył tylko klocki.Niestety chodzi o Warszawe.
po wizycie u doktora napisze co było przyczyną takich dolegliwości

Autor:  aGhart [ pn paź 01, 2007 11:46 am ]
Tytuł: 

przyczyny dwie.Po pierwsze ASO sprzedał mi przekażnik nowy i kompatybilny ale z Dieslem!!!Po drugie osioł który sprzedał mi autko wymieniał szybe przednią i albo robił to sam albo mechanior był do d...bo uszczelka przyszybowa na dole była urżnięta chamsko z obydwu stron przed wycieraczką i cała woda z szyby zamiast do odpływów waliła pod spód i centralnie wyciekała na ten że przekażnik :evil:

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/