MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 24, 2025 3:10 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz wrz 09, 2007 11:40 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 14, 2007 11:08 am
Posty: 99
Lokalizacja: Siedlce
Witam wszystkich,po rozwiązaniu kłopotu z popękana głowicą,i przepalonauszczelką pod nią,mam teraz nowy problem,otóż po w/w pracach tzn wymiana gowicy i przy okazji uszczelniaczy,spadło mi ciśnienie oleju na wskażniku na desce,otóż wcześniej na ciepłym silniku około 2,po ostrej jeżdzie 1,7-1,6 a teraz powymianie oleju na ciepłym 1,5 po ostrej jeżdzie 1,2-1 może ktos podpowiedzieć gdzie szukać i co to może byc,motor to 250 TurboD, przebieg niecałe 300tyś,przed wymianą głowicy nic strasznego sie nie działo tzn,ani olej do płynu chłodzącego ,ani odwrotnie sie nie przedostawał.używałem opcji szukaj był podobny przypadek ale tam sytuacja poprawiła sie po wymianie oleju a ja wymieniłem i jest tak jak wyżej napisałem,piszecie o jakimś zaworku na pompie że podobno sie przyciera(przycina)jakie są objawy i jak to naprawic i gdzie on sie dokładnie znajduje,z góry dziękuje pozdrawiam.Pa

_________________
MB W124 250TurboD 95r -Moja pierwsza gwiazdka


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 09, 2007 12:14 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
czy naprawde jest konieczne zakladanie 3 raz tematu o tym samym :evil: :evil: :evil:

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 09, 2007 2:22 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 14, 2007 11:08 am
Posty: 99
Lokalizacja: Siedlce
jak to 3 razy napisałem że przejżałem posty o ciśnieniu oleju i były z pozoru podobne przypadki,ale nie takie jak mój.ostatnio był nawet podobny ale tam problem rozwiązała wymiana oleju a umnie nie nic to nie dało.

_________________
MB W124 250TurboD 95r -Moja pierwsza gwiazdka


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 09, 2007 3:38 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lis 18, 2006 4:41 pm
Posty: 204
Lokalizacja: Kołobrzeg
słyszałem, że czasem przy nieudolnej zmianie uszczelki pod głowicą mechanicy zakładają ja źle, lub w ogóle zakładają zła uszczelkę co skutkuje tym, że otwory z olejem nie pokrywają sie z otworami na uszczelce i to może skutkować spadkiem ciśnienia ;)

_________________
w124 200e... och:D


plus lpg:)


Na górę
Post: pn wrz 10, 2007 6:55 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lip 16, 2007 6:08 pm
Posty: 190
BoB82 pisze:
motor to 250 TurboD, przebieg niecałe 300tyś,


Czy to faktyczny stan i przebieg..????


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 10, 2007 8:55 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 14, 2007 11:08 am
Posty: 99
Lokalizacja: Siedlce
oczywiście,autko z fabryki wyszło jako 200D,znajomy mechanik je kupił w holandi,po jakiejś półrocznej eksploatacji w polsce pękła szklanka w zime i motor kaput,a że on jest w holandii po części 1-2 razy w miesiącu to przywiózł sobie 250TurboD i wcisnął na miejsce tamtej 200,a w raz z motorem poszły inne graty typu,most całe tylne zawieszenie,zegary itp,zegary z oryginalnym przebiegiem siedzą do tej pory,i w taki sposób mam taki przebieg,autko przez pare ostatnich lat wiele nie jeżdziło oni maja Vito na wyjazdy do Holandii,a gruby stał,ja go teraz dojeżdżam,a mechanik kupił okazyjnie porsche w holandii.które też w ciągu roku robi może jakieś 2tyś km.pozdrawiam

_________________
MB W124 250TurboD 95r -Moja pierwsza gwiazdka


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 10, 2007 9:00 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lip 16, 2007 6:08 pm
Posty: 190
Może trzeba by się przyjrzeć hydraulice oleju


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 10, 2007 9:05 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 14, 2007 11:08 am
Posty: 99
Lokalizacja: Siedlce
no tak tylko od czego zacząć?tu czytałem o jakimś zaworku na pompie oleju,że podobno sie przycina nie wiem nie mam pojęcia,tak się zastanawiam jakie bedzie ciśnienie jak bedzie juz olej do wymiany 1 czy poniżej?

_________________
MB W124 250TurboD 95r -Moja pierwsza gwiazdka


Na górę
 Tytuł:
Post: pn wrz 10, 2007 9:10 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
BoB82 pisze:
no tak tylko od czego zacząć?


nr 41- zawor bezpieczenstwa pompy oleju - ma chodzic plynnie bez zaciec. Znajdziesz go w okolicy kola pasowego silnika.

Obrazek

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 11, 2007 12:38 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw sie 31, 2006 1:04 pm
Posty: 135
Lokalizacja: DOLNY ŚlĄSK
Meeta pisze:
lub w ogóle zakładają zła uszczelkę co skutkuje tym, że otwory z olejem nie pokrywają sie z otworami na uszczelce i to może skutkować spadkiem ciśnienia


w przypadku zasłonięcia części otworów skutek byłby akurat odwrotny, ciśnienie oleju by wzrosło, natomiast zmniejszył by się przepływ oleju w układzie (co też jest beee).
BoB82 - napisz jak coś wymyślisz, będzie dla potomnych. Powodzenia, u mniw wystarczyła wymiana oleju, choć do dziś nie wiem co się stało.

_________________
MB 124 200E SportLine + LPG rok 1991
Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 15, 2007 12:46 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw sie 31, 2006 1:04 pm
Posty: 135
Lokalizacja: DOLNY ŚlĄSK
BoB82 napisz jak rozwiązałeś swój problem, przyda się potomnym

_________________
MB 124 200E SportLine + LPG rok 1991

Pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 06, 2007 7:19 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 14, 2007 11:08 am
Posty: 99
Lokalizacja: Siedlce
witam po dość długich poszukiwaniach ikonsultacjach z różnymi mechanikami i znachorami aut z pod znaku gwiazdy,wyciągnełem takie oto wniski i spostrzeżenia.zaczeło się ood tego że postanowiłemsię upewnić jakie faktycznie mam ciśnienie oleju pojechałem do zaprzyjażnionego mechanika i przyżądem zmierzył okazało się żę mam czujnik do wymiany.żle wskazywał na w ta gorszą strone,tznna desce 1,6 a faktycznie na manometrze 1.1, to mnie załamało,powiedział że na 90 % to panewki na wale.postanowiłem to rozebrać i sm sprawdzić,nie było łatwo lało się na głowe ale znalazłem przyczyne(dodam chyba,bo w poniedziałem bede wiedział faktyczne ciśnienie,gdy zmierze manometrem)ale powyjęciu pompy i rozebraniu przestraszyłem sie była tak porysowana obudowa w miejscu gdzie kręcą sie tryby,jakby piach pompowała a nie olej,zawiozłem do mechanika i powiedział że to nie ma prawa pompować oleju,więc założyłem drugą,ładną gładką,bez rys,ina wskażniku odrazu lepiej bo 2 się pokazala bo ostzejszej jeżdzie 1,5. ale w poniedziałek podam faktyczne ciśnienie,odczytane z manometru.pozdrawiam.jak zrobie to dodam fotki zjechanej pompki.

_________________
MB W124 250TurboD 95r -Moja pierwsza gwiazdka


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl