MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Szukam bratniej duszy z V8 3800, sam sobie nie radzę, Wawa.
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=28568
Strona 1 z 1

Autor:  DL778 [ ndz wrz 16, 2007 8:15 pm ]
Tytuł:  Szukam bratniej duszy z V8 3800, sam sobie nie radzę, Wawa.

Witam.
W zasadzie wszystko w tytule. Szukam kogoś kto ma już jakieś doświadczenie z tego typu silnikiem i podzieli się swoją wiedzą, najlepiej w Warszawie. Konkretnie W126 380SE automat tylko PB.
Pzdr

Autor:  lukasz [ pn wrz 17, 2007 12:57 pm ]
Tytuł: 

Mam takiego, nawet stoi w Wawie. Co prawda nim już nie jeżdzę ale pytaj, może coś pomogę.

Autor:  DL778 [ pn wrz 17, 2007 1:09 pm ]
Tytuł: 

WITAM!!
Co tam na Pomorzu? :)
1. Ile chcesz za swoje 380SE?
2. A może na części?
3. Czy to automat?
4. Czy w modelu do 85 roku jest sonda lambda?
5. Jak się reguluje wolne obroty, bieg jałowy?
6. Tylne lampki, te takie w słupku powinny zapalać się tylko z własnego pstryczka czy jeszcze gdzieś?
7. Jak zdjąć przednie podszybie i stacyjkę?
8. Na pewno coś jeszczę wymyślę, o ile wystarczy Ci cierpliwości...
Pozdrowionka!!
Przemek

Autor:  lukasz [ pn wrz 17, 2007 1:29 pm ]
Tytuł: 

Na części to go trochę szkoda, oto link do ogłoszenia:
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1973949
Sprzedaję już kilka miesięcy więc chyba pora na zmniejszenie ceny:).
V8 było produkowane tylko z automatem.
Sondy lambda raczej nie ma ale pewien na 100% nie jestem.
W zasadzie są tylko dwie śruby regulacyjne:
-wolne obroty gdzieś z boku rozdzielacza paliwa lub jego podstawy na płaski szeroki śrubokręt (dokładnie nie pamiętam bo dawno mojego 380SE nie widziałem)
-skład mieszanki od góry filtra powietrza przez mały otworek długim kluczem imbusowym
Lepiej nie kręcić tymi śrubami bez podłączenia pod analizator spalin, za wysokie wolne obroty mogą zresztą wynikać niekoniecznie ze złej regulacji ale też z zawieszania się "ssania" - jest tam jakiś czujnik bimetalowy sterujący dodatakowym powietrzem gdy silnik jest zimny.
Tylne lampki tylko na pstryk.
W podszybiu nigdy nie grzebałem.
Jedyny problem jaki miałem z silnikiem okazał się być spowodowany modułem zapłonu, który się rozszczelnił i został zalany wodą z wielkiej kałuży...
Problemem w tych silnikach jest właściwie brak możliwości zdiagnozowania przyczy usterek inną metodą niż na czuja lub eliminowania poszczególnych elementów.
Dojście do tego że przyczyną jest moduł zajęło jakiś miesiąc.

Autor:  DL778 [ pn wrz 17, 2007 1:58 pm ]
Tytuł: 

Wielkie dzięki Brachu za pomoc!!
Nie twierdzę że nie będę dalej głowy zawracał :) ,ale dzięki takim ludziom buduję wiarę w przyjemność jazdy tym autem.
Masz u mnie browara, w Wawie lub w Gdyni (Gdańsku) bo czasem tam bywam!!
Faktycznie, Twoje autko to bardzo ładna sztuka. I kolor... ech mój jest biały :( (narazie)
Pzdr

Autor:  yotpe [ pn lis 19, 2007 9:56 pm ]
Tytuł: 

Mam 380 SEC
Silnik na pewno ten sam. Ostatnio walczyłem z K-jet. Mechaniczny wtrysk. Kosztowało mnie to sporo niepotrzebnie wydanej kasy [zlosnikz]
Służę pomocą w miarę możliwości oczywiście : )))
Zanim zaczniesz demontować rozdzielacz paliwa, skontaktuj się ze mną yotpe@o2.pl
Niestety mieszkam w Gdańsku
Serwis BOSCHa chciał się podjąć regulacji mojego silnika, ale pojęcia nie mieli co trzeba zrobić (tak to jest z K-JET )
Samochód zostawić na tydzień i kupa kasy : )))
Ostatecznie poradziłem sobie sam

Pozdrawiam

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/