MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lip 25, 2025 4:01 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr wrz 19, 2007 7:59 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: czw sie 16, 2001 2:00 am
Posty: 143
Lokalizacja: Warszawa (ostatnio)
Panie i Panowie.
Widziałem okularnika, rocznik 1999, ładny całkiem ale z wolnossącym silnikiem 220, 95 koni + Lucas. Wydawało mi się, ze w 1999r. wszystkie okulary 220 miały już CDI. Możliwe to, ze jeszcze jakiś się z początku roku zawieruszył ze starym silnikiem, czy auto raczej ma przeszczepiony silnik od starszego modelu?

Użyłem szukajki, ale niestety nie znalazłem nic na ten temat, poza tym, ze ten silnik w okularze to muł. Może i muł, ale auto duże i jeździć się da. A po mojej beczce to i tak będzie rakieta. Tylko ciągle się zastanawiam, czy takie modele faktycznie były.

_________________
Piotrek z Jaworzna.
(acz od 15 lat w Warszawie)
W124 300 Diesel


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 20, 2007 7:31 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:51 am
Posty: 117
Lokalizacja: Lubartów
Witam. W 1998 były równolegle montowane oba typy silników, CDI i wolnossące. Możliwe że w 1999 też, przynajmniej początkowo. Wskazywać może na to katalog jaki mam ( jakiś polski) na 1999r są w nim wykazane oba typy silników. Najłatwiej sprawdzić po nr VIN. Sam jeżdżę takim autem 96r, mi się bardzo podoba. Jest wygodne, bardzo oszczędne i jak narazie niezawodne. Jeśli samochód, który chcesz kupić, ma nie za duży przebieg i nie miał wypadku to zachęcam.

_________________
W210 220 DIESEL
W163 500 WDC1631751A327554


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 22, 2007 9:54 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lut 19, 2004 11:36 pm
Posty: 290
Lokalizacja: Wieluń
Ja widziałem C-klasse z 1999r sprowadzoną z Niemiec też 220D

_________________
Mercedes W114 - 280CE , 250C (USA)
Mercedes 450SLC 5.0
Mercedes (R107)500SL, 3x560SL, (R129)SL320
Honda Odyssey
Audi A8 4.2
Smart ForTwo


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 22, 2007 11:26 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Znajomy ma ten silnik w c-klasie... Krew go zalewa z tą pompą Lucasa - szwankuje, a nie znalazł jeszcze żadnego serwisu, który chciałby mu to naprawić. Nowa to podobno jakiś duży koszt...

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 22, 2007 11:50 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
Idzik pisze:
Znajomy ma ten silnik w c-klasie... Krew go zalewa z tą pompą Lucasa - szwankuje, a nie znalazł jeszcze żadnego serwisu, który chciałby mu to naprawić. Nowa to podobno jakiś duży koszt...


niech poszuka na forum C-klasy http://www.w202.pl/
tam były osoby które same dokonywały naprawy pompy - wydaje mi się że to nic trudnego.
Problem przereklamowany
Co do 220D - też mam takiego z 98 rok - W202 , problemów nie ma , czytałem do tego że problem został wyeliminowany pod koniec 97 roku - niestety źródła dla potwierdzenia nie podam - gdzieś wciołem.

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 22, 2007 11:54 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
mojojojo13 pisze:
niech poszuka na forum C-klasy http://www.w202.pl/
tam były osoby które same dokonywały naprawy pompy - wydaje mi się że to nic trudnego.
Problem przereklamowany
Co do 220D - też mam takiego z 98 rok - W202 , problemów nie ma , czytałem do tego że problem został wyeliminowany pod koniec 97 roku - niestety źródła dla potwierdzenia nie podam - gdzieś wciołem.


Dzięki za namiar - podrzucę mu, może sobie poradzi... Czy to problem przereklamowany czy nie to nie wiem, opieram się tylko na jego opinii i tym co mi opowiadał jak szukał warsztatu (jak padło słowo Lucas, to rozmowa się kończyła)... Nie zgłębiałem tego tematu [oczko]

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 23, 2007 7:30 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sie 15, 2006 10:06 am
Posty: 523
Lokalizacja: PRA
Panowie, serwisy w Polsce zrobiły się w ostatnich kilku latach typowo "zachodnie". Mówi tu o tym, że jeśli jest usterka, gdzie trzeba troche pomyśleć, mieć ponad przeciętne zdolności manualne i "nie wypada" ogolić przy tym klienta z całej jego kasy to serwis umywa ręce. W serwisach przyzwyczajają klienta do wymiany modułów i mają wszystko w pompce. Tak się dzieje w RTV, i samochodówce też. Mam przykład z ost. kilku dni, ten mój klucz z immobilaizerem [zlosnik] co miałem w ASO 800zł wywalić, a sam zrobiłem w pół dnia [zlosnik] okazało się że TYPOWA usterka, oberwanacewka indukcyjna. Ale serwis natychmiast wymiana na nowy, element nie do naprawienia i dowidzenia. Przypuszczam, że gdybym uszkodzoną pompę LUCASa miał na stole rozebraną, to da się ją zregenerować i pochodzi dłużej jak nówka ;) <br>Dodano po 1 minutach.:<br> a co do 220D to też mam tego traktorka pod maską, do 98 roku chyba one szły.

_________________
ex MB W201 200D '85 automat w stanie agonalnym. Panie, świeć nad jego gwiazdą...
ex MB W124 250D '85 manual w stanie dobrym plus plus (astral silver metalic)


W210 E220D 97 budyń do sprzedania

Oo==oO


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 23, 2007 8:10 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:51 am
Posty: 117
Lokalizacja: Lubartów
http://www.mercmania.pl/forum/topics3/5134.htm
to link do forum mercmaniaków dotyczy pompy lukasa. Jestem sam zainteresowany tym tematem, bo mam tę pompę pod maską. Na forum do którego podałem link temat był wielokrotnie przerabiany, chyba niektorzy sami uszczelniali pompę kupująć gotowy zestaw naprawczy, wtedy to nie jest drogie. Niestedy wszelkiej maści fachowcy pompiarze wykorzystują ludzką niewiedzę i czeszą ludzi aż strach. Wiem o tym bo mieszkam niedaleko Skarobowa gdzie jest zakład robiący pompyi znam właścicieli.

_________________
W210 220 DIESEL
W163 500 WDC1631751A327554


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 23, 2007 8:18 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lip 03, 2005 1:49 pm
Posty: 90
Lokalizacja: KRAKOW
Witam tu jest jak chlopak sam naprawil pompe lukasa http://www.mercmania.pl/forum/topics22/5718.htm

_________________
Ex.W124 250D
W210 E 200Cdi


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 26, 2007 8:02 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 07, 2007 9:51 pm
Posty: 107
Witaj Piotrex. Jaki problem zadzwonic do ASO podać numer VIN i dowiedzieć sie jaki samochód ma motor. To chyba najprostsze


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl