MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Prośba o pomoc przed zakupem. https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=28639 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | DL778 [ śr wrz 19, 2007 8:48 pm ] |
Tytuł: | Prośba o pomoc przed zakupem. |
Witam!! Dobry znajomy chce kupić takie cudo z silnikiem 2.7 CDI w autoamcie. Poradźcie proszę na co zwrócić uwagę, jakie są znane mankamenty tych samochodów, czy raczej sprowadzany, czy może być krajowy. Dzięki!! |
Autor: | Żeluś [ śr wrz 19, 2007 9:35 pm ] |
Tytuł: | |
nie można miec animacji w avatarze ps w regulaminie pisze |
Autor: | voytas [ śr wrz 19, 2007 9:46 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: ps w regulaminie pisze chyba jest napisane...
|
Autor: | WojtekW [ śr wrz 19, 2007 10:07 pm ] |
Tytuł: | |
W potocznej mowie można użyć formy "pisze" ![]() |
Autor: | DL778 [ czw wrz 20, 2007 8:04 am ] |
Tytuł: | |
Nie wiedziałem że aż tak awaryjny jest ten model... Dzięki ![]() |
Autor: | WojtekW [ czw wrz 20, 2007 8:32 am ] |
Tytuł: | |
Ja wychodzę z założenia, że dobrego diesela można kupić jedynie od właściciela w Niemczech... Wtedy wiesz co kupujesz i zawsze można sprawdzić w niemieckim salonie czy i kiedy był serwisowany.. A co do silnika - to jak będziesz kupował od Niemca i auto będzie zadbane, to może mieć silnik 2.7, 2.9, 2.2 ... jakikolwiek - będziesz z każdego zadowolony. |
Autor: | DL778 [ czw wrz 20, 2007 9:08 am ] |
Tytuł: | |
Podtrzymując jednak pojemność 2.7, taki sobie upatrzył, znane są jakieś jego słabe strony, może coś o spalaniu? Nie mam tu na myśli katalogowego spalania. Ów znajomy ma raczej mizerne pojęcie o naprawach i obsłudze większej niż odkurzyć i dolać spryskiwacza, chciałbym mu oszczędzić powszechnych problemów jakie nękają różne samochody. Chyba że ten model jest doskonały ![]() Jeszcze może jakieś wskazówki jak ocenić przy oględzinach czy jakieś elementy karoserii nie były uszkdzone i w konsekwencji naprawiane. Wiem, to dość ogólne pytanie, ale najpopularniejsze są błotniki, przedni pas, drzwi... Dzięki |
Autor: | WojtekW [ czw wrz 20, 2007 10:41 am ] |
Tytuł: | |
Spalania ci nie podam ... nie jeździłem takim .. choć z drugiej strony, czytałem jakieś 5 lat temu test w AŚ aut co potrafią na "kropelce" jeździć. Razem z takimi autami jak Lupo 3L testowali W210 2,9 Diesel. Minimalne spalanie udało się chłopakom zrobić na poziomie pomiędzy 4 a 5 l/100 km (nie pamiętam dokładnie - ale wydaje mi się, że bliżej 4 niż 5), jazda extremalnie emerycka ... no ale dało się. A co do karoserii - to najlepszym przyjacielem kupującego jest miernik grubości powłoki lakierniczej. Kosztuje to na allegro od 250 zł (po zakupie auta można wystawić na sprzedaż) - ale warto. Jak części nie były wymieniane w ASO na nowe to miernikiem wykryje drugie malowania itd. Jak naprawa była w ASO, to w niemieckich dokumentach już jakaś wzmianka powinna być - poza tym, jak w Niemczech naprawiali auto w ASO, to naprawa zapewne solidnie wykonana była. Nie polecam zakupu takiego auta z Polski ... bardzo duża szansa na albo na egzemplarz z 500-600 000 km przebiegiem (z cofniętym na 180 000 km licznikiem), albo niedoinwestowany (co się mści bardzo mocno).... |
Autor: | DL778 [ czw wrz 20, 2007 12:32 pm ] |
Tytuł: | |
Zaprawdę Swój Chłop Wielkie dzięki, ale chętnie poznam inne opinie!! Zakup jest pewny, stąd poważne zainteresowanie! Wielkie dzięki WojtekW |
Autor: | Żeluś [ czw wrz 20, 2007 2:25 pm ] |
Tytuł: | |
voytas pisze: chyba jest napisane... ![]() DL778 pisze: Dzięki
![]() |
Autor: | master [ czw wrz 20, 2007 6:50 pm ] |
Tytuł: | |
2,7 będzie z pewnościa bardziej żywotny od 2,2 - "mały silnik w dużej budzie to nie jest dobre rozwiązanie ... " 2,7 do małych nie należy, więc nie ma problemu ![]() Co do ogólnych wad CDI (wszystkich): pod względem mechanicznym niczym się nie różni od tego z "niezniszczalnego" W124 , tyle że tu mamy turbo + jakaś tam elektronika ![]() ![]() ![]() Blacha: no cóż - można znaleźć rudzielca, ale jak autko jest serwisowane (czyli na gwarancji) to do 7 lat od produkcji mamy usuwana korozję za jedyne 0 zł ![]() ![]() aha - ja polecam automatyczną skrzynie - zmienia lepiej i szybciej biegi niż człowiek ![]() ![]() |
Autor: | DL778 [ czw wrz 20, 2007 8:34 pm ] |
Tytuł: | |
Master, dzięki za konkrety!! Taki jest plan, ma być automat. Gdyby ktoś coś jeszcze chciał dodać, bardzo proszę. Do dnia zakupu czekam, a później się pośmiejemy ![]() pzdr |
Autor: | denton [ czw wrz 20, 2007 11:09 pm ] |
Tytuł: | |
Mam 320CDI w automacie i odpukac nie narzekam.Spalanie na trasie miesci sie w 8 przy pelnym zakresie predkosci-z reguly gorna granica ![]() |
Autor: | WojtekW [ pt wrz 21, 2007 10:39 am ] |
Tytuł: | |
DL778 - pamiętaj, że CDI są wrażliwe na paliwo. Tzn - dobre paliwo z dobrych stacji jest naprawdę OK. Jednak tankowanie "bele gdzie" na stacji Janko&Szwagier Tanie Dobre Ceny - może się zakończyć koniecznością poważnej naprawy. Tak miał mój znajomy ... zatankował, bo bał się, że do kolejnej stacji nie dojedzie ... To już nie te czasy, że silnik pojedzie na mazucie rozcieńczonym olejem rzepakowym ![]() |
Autor: | DL778 [ pt wrz 21, 2007 10:53 am ] |
Tytuł: | |
WojtekW - święte słowa, sam na codzień jeżdżę kopciuchem i preferuję tylko jedną stację paliw. Jednak i na nich są odczuwalne różnice w jakości paliwa. CDI to jak mniemam CommonRail, a one podobnie jak mój pompowtryskiwacz wymagają dobrego papu. Eeech jak wspomnę tankowanie w Chorwacji, Austrii czy Niemczech... A tu "do 36km więcej na baku". Na szczęście na razie mam spokój. Wielkie dzięki WojtekW za pomoc i wszystkim którzy pisali albo dopiero napiszą. Już niebawem zacznie się wielkie poszukiwanie ![]() Pozdrawiam, zwłaszcza tych co wolą pełnoletnie autka (mój ma dopiero 22lata ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |