MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
ce300 chciałbym nabyć więc proszę o opinie https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=28646 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | pientus [ czw wrz 20, 2007 2:32 pm ] |
Tytuł: | ce300 chciałbym nabyć więc proszę o opinie |
witam serdecznie nigdy wcześniej nie posiadałem MB więc nie wiem dużo na temat tych furek ale zawsze podobały mi sie modele ce i sec. w najblizszym czasie chcę kupić jakieś autko w cenie tak 13-14 tyś. więc sec odpada na wstępie (aspekty ekonomiczne... i za tyle to jakies padło można nabyć chyba. jedna z ocpji do rozpatrzenia to ce 300. więc chciałbym wiedzieć czy warto... jak jest z awaryjnością kosztami części co sie psuje ile pali bo dość dużo sie poruszam furką więc jet to ważne ( na allegrosie jest dużo zagazowanych i jak sie to spisuje ... osobiście wolałbym jeździć na Pb ale hmmm ekonomia ...) no itd bardzo proszę o opinie i porady. bo chciałbym mieć furacza do jazdy a nie do postawienia w garażu... dzięki za pomoc i pozdrawiam. |
Autor: | broneq [ czw wrz 20, 2007 2:48 pm ] |
Tytuł: | |
zwolennicy gazu powiedzą, że jest ok, a przeciwnicy, że nie ... Ja jestem przeciwnikiem. Miałem 3 MB z gazem i z dwoma były mniejsze lub większe problemy, ale bez tragedii. Dlaczego więc jestem na nie?? Bo: 1. Dziurawisz auto 2. Tracisz połowę kufra 3. Masz bałagan pod maską 4. Koszt instalacji zwraca się po dopiero około 40-50tys km (jeśli wszystko serwisujesz i wymieniasz terminowo czyli co 7-8tys km) I tu znowu może być inaczej. Bo wielu Ci napisze, że nie trzeba tak często serwisować itd ... jak kto chce ... Co do COUPE to mój podpis mówi sam za siebie co o Twoim pomyśle myślę ![]() Mercedes W124 w wersji COUPE model 300CE to chyba jeden z najlepszych silników jakie MB zrobił w latach '80. Choć mało który silnik Mercedesa jest zły. Jest to tzw model silnika M103 i o jego technicznych aspektach powiedzą Ci więcej użytkownicy tego konkretnego. Niewątpliwie jest oszczędny w porównaniu z poprzednikiem (czyli motorem 2,8 z beczki, bo chyba można M110 nazwać poprzednikiem M103). Spalanie na poziomie 11/100 na trasie jest jak najbardziej realne i to nie będąc zawalidrogą. Szukaj sztuki BEZWYPADKOWEJ, przebiegi rzędu 500-700tys są realne do osiągnięcia na benzynowych silnikach MB (BEZ GAZU). Jak nie ma książki przeglądów, to licz się z tym, że przebieg jest dwa razy większy od tego na liczniku. POWODZENIA! |
Autor: | zegarek [ czw wrz 20, 2007 2:53 pm ] |
Tytuł: | |
Witaj, Odpowiedzi na Twoje pytania znajdziesz za pomoca wyszukiwarki forumowej. Spalanie mojej 300CE PB, to 10-11L przy wyprzedzaniu czego sie da na trasie. Po Warszawie 14-15L, odcinki 10 kilometrowe. Gazu (instalacja patrz nizej), to +1 litr w trasie i +3 litry po miescie. Jesli chcesz gaz, to tylko polecam IGSystem LandiRenzo III generacji (wtrysk ciagly), to jest najnowoczesniejsze co wsadzisz do ke-jeta bez kombinacji. Poczytaj, bylo na forum. II generacja tylko zabijesz auto, pamietaj oszczednosc na gazie w ke-jecie to tylko iluzja ![]() |
Autor: | pientus [ czw wrz 20, 2007 3:05 pm ] |
Tytuł: | |
hehehe wiedziałem że sie pojawi odnośnik do opcji "szukaj" ok poszukam hehehehe. a gaz to sam nie założe na 100% bo jestem 100% przeciwnikiem ale jak będzie ładna sztuka już z gazem to ok... zawsze to jakaś tam ekonomia... jeżeli chodzi o fury to wszystkie moje samochody jakie posiadałem zawsze były we wzorowym stanie technicznym nie mogę znieść jak mi coś w aucie nie działa szlag mnie trafia wtedy więc dlatego pytam czy są jakies czeste usterki w tych furkach (czy kupię sobie beczkę bez dna do inwestycji) (bez urazy dla posiadaczy "beczek" oczywiście... |
Autor: | zegarek [ czw wrz 20, 2007 3:15 pm ] |
Tytuł: | |
Z najczestszych usterek na allegro, to bedzie zepsuty szyberdach i niedzialajaca klima, ale sprzedajacy zawsze bedzie mowil, ze to jakis drobiazg ![]() Jak trafisz na zadbany egzemplarz (za 14-15 ciezko, szczegolnie ze skora i klima) to bedziesz na prawde zadowolony. Chyba, ze kupisz z gazem, ale to poczytaj sobie o problemach gazu z ke-jetem ![]() |
Autor: | kosa [ pt wrz 21, 2007 1:25 am ] |
Tytuł: | |
300 CE ladnie sie prezentuje, to trzeba przyznac. Co do gazu, to moim zdaniem lepiej bez. Ilez razy cos robilem pod maska lub pod spodem i miesem rzucacalem(czyt. #!^@~!!@#$), bo nie moglem reki wlozyc, trudniej srubke odkrecic itd. Sam siebie pytalem, co to za rurki, co to za kable?? Aha, gaz... ![]() I nie jezdze juz z dusza na rameniu czy strzeli?? A i lepiej idzie, czujesz moc pod maska, przyjemnie sie jezdzi i szkoda sobie ten komfort psychiczny psuc jakims LPG. ![]() |
Autor: | kruszyn [ pt wrz 21, 2007 11:53 am ] |
Tytuł: | |
pomijajac opcje gazu ( poza oszczednoscia ktora jest jednak sporawa w porownaniu do PB) bo to temat rzeka .. Radze poszukac czegos z niemiec, mozna tam trafic jeszcze ladne sztuki ktore beda mniej zmeczone mimo nieraz wiekszego przelotu niz to co oferuja w polsce. Mi udalo sie dorwac w DE i naprawde jestem zadowlonony a czlowiek ktory mi przywozil mowil ze widzial kilka 300 w naprawde fajnym stanie i cenie:) |
Autor: | mr_simon [ pt wrz 21, 2007 1:52 pm ] |
Tytuł: | |
broneq pisze: 300CE to chyba jeden z najlepszych silników
Ja mam podobny dylemat, który silnik wybrac z 300 - 180KM czy 300 24V 220KM - chodzi mi głównie o awaryjnośc i trwałośc. |
Autor: | broneq [ pt wrz 21, 2007 2:09 pm ] |
Tytuł: | |
Na pewno 300(C)E-24 jest mniej trwały już choćby przez samo to, że to silnik wysilony znacznie bardziej od wersji 12V. Świadczy o tym na przykład to, że moc osiągana jest przy wyższych obrotach w czterozaworowcu. Który z nich jest lepszy? No tego to nie wiem, lepszy jest zawsze ten z mniejszym przebiegiem (udokumentowanym). Mojemu Tacie marzy się A124 i pod uwagę bierze raczej nie E-klasse, a to daje ograniczony wybór do 300CE-24 ![]() |
Autor: | zegarek [ pt wrz 21, 2007 6:50 pm ] |
Tytuł: | |
broneq pisze: lepszy jest zawsze ten z mniejszym przebiegiem (udokumentowanym).
nieprawda |
Autor: | class [ pt wrz 21, 2007 7:33 pm ] |
Tytuł: | |
zegarek pisze: broneq pisze: lepszy jest zawsze ten z mniejszym przebiegiem (udokumentowanym). nieprawda Dokładnie. Kiedys też tak myślałem ale o modelu 123. Czasami pozorne "świeżynki" z dwucyfrowym, udokumentowanym przebiegiem są gorzej zgnite niż te z <500K km. Samochodom nie służy długotrwałe stanie, zwłaszcza po sezonie zimowym. |
Autor: | MMM [ pt wrz 21, 2007 10:10 pm ] |
Tytuł: | |
mr_simon pisze: broneq pisze: 300CE to chyba jeden z najlepszych silników Ja mam podobny dylemat, który silnik wybrac z 300 - 180KM czy 300 24V 220KM - chodzi mi głównie o awaryjnośc i trwałośc. Wybór jest prosty: 3200 R6. Silnik o niebo lepszy od 3000. Przynajmniej na LPG chodzi normalnie. |
Autor: | BrunoGiamatti [ pt wrz 21, 2007 10:37 pm ] |
Tytuł: | |
a to 3000 nie chodiz normalnie na lpg?? A tak poza tym to co lubi sie zepsuć?? na co zwrócić szczególna uwagę? |
Autor: | MMM [ pt wrz 21, 2007 10:41 pm ] |
Tytuł: | |
ALPAq pisze: a to 3000 nie chodiz normalnie na lpg??
A tak poza tym to co lubi sie zepsuć?? na co zwrócić szczególna uwagę? Ja !#$%^%^!!! Najpierw poczytaj sobie forum, a później szukaj auta. 300 to mechaniczny wtrysk, który nie jest najszczęśliwszym rozwiązaniem pod LPG. WSZYSTKO JUŻ BYŁO DAWNO OMAWIANE!!!! |
Autor: | BrunoGiamatti [ pt wrz 21, 2007 10:56 pm ] |
Tytuł: | |
kulturalniej proszę .. nie trzeba od razu strugać pawia. Poprostu chciałem zebyś dokończył swoja mysl ze 3200 jest lepsze. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |