MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 05, 2025 1:27 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt wrz 21, 2007 5:16 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 20, 2007 1:53 pm
Posty: 258
Lokalizacja: puławy(LPU 00091)
Witam kolegów.
Mam pytanie.Wie ktoś z Was jakie jest przełożenie mostu o numerach seryjnych R 124 351 25 08. Nie mogę się nic rozczytać na moście :cry: Proszę o pomoc.Pozdrawiam.Cześć

_________________
Fiat 126 P;) eks
Mercedes 124 200D eks
Mercedes 124 260 E kat eks
Mercedes 124 200D
Chodzę po Tatrach...czasem nawet po ośmiu;)))


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 21, 2007 8:05 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn kwie 30, 2007 1:48 pm
Posty: 33
W ten sposób nie dowiesz się nic,przełożenie mostu jest wybite z tyłu mostu obok dekla (prawy dół).Ewentualnie poszukaj jaki powinien być.

_________________
W124 250D 93r.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 04, 2008 7:51 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
hej
odświeżam temat, by nie mnozyc postow.
na moim moscie widnieje ten sam numer, ale wybite cyfry przelozenia sa nieczytelne.
teoretycznie u mnie powinno byc 3,67, podobnie jest tez w 200E i 300E (wszystko w manualu) a kolega pytal o 200D lub 260E, gdzie wg. danych jest most o innym przelozeniu.
ktos mogl przekladac most lub sam dekielek z numerkiem.
czy ktos ma most o takim numerze jak podany lub zna na 100% (odczytal sam z mostu) przelozenie w moscie w 220E/E220 ze skrzynia biegow manualna?

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 04, 2008 9:32 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Podlewaruj koło - przekręć nim dokładnie 2 razy i policz ile razy wał się zakręci. Otrzymasz przełożenie mostu metodą warsztatową ;-).
Im więcej obrotów koła i zliczeń obrotów wału tym pomiar dokładniejszy :-)

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 04, 2008 9:35 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Albo przy okazji zmiany oleum policz zeby.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 04, 2008 11:31 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
a w środku nie ma przypadkiem przełożenia też?

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 04, 2008 12:50 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
- metoda warsztatowa jest mimo wszystko malo dokladna - przelozenia mostow sie roznia czasem b. malo - w granicy bledu krecenia (a zakrecic sie na smierc nie chce :) )
- olej byl wymieniany niedawno, a do jego wymiany nie trzeba rozbierac mostu (czego wlasnie chce uniknac i stad to pytanie)
- w srodku, moze i jest, ale trzeba rozbierac most, a nie chce

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 04, 2008 1:11 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
bary123ce pisze:
a w środku nie ma przypadkiem przełożenia też?

W jakim srodku? :o Most ma pewna wartosc przelozenia - oczywiscie mechanizm, ktory to realizuje jest w srodku mostu oczywiscie... hmmm.

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 04, 2008 5:13 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
na kole zębatym w w123 jest wybite przełożenie.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 04, 2008 5:33 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Aaaa ;-)

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 04, 2008 7:25 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
No tak jaby rozkręcić most to nie ma problemu z ustaleniem przełożenia ;-)
Bez rozkręcania to metoda warsztatowa albo prześwietlenie promieniami X ;-)

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 23, 2008 8:59 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt cze 29, 2007 1:31 pm
Posty: 20
Lokalizacja: Zielona Góra
Witam, w mojej Mercedes mam most o przełożeniu 3.64 a gdy włoże zamisat niego most o przełożeniu mniejszym np. 3.27 jakie będa objawy? prosze o szybką odpowiedź

_________________
Mercedes W124 2,5D 86rok
Mercedes W140 4,2 98rok


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 23, 2008 9:02 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Wtedy będzie szybszy (Vmax) ale mniej zwinny i stracisz trochę mocy przy ruszaniu.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 23, 2008 9:04 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Nie będzie szybszy (V max równe lub mniejsze) ani zwinniejszy :-) Za to mniej będzie palił.
Aby był szybszy potrzeba by zwiększyć moc silnika - Vmax jest liczone zgodnie z bilansem pomiędzy mocą jaką potrzeba aby pchać samochód z daną prędkością i możliwościami silnika.
Najważniejszym problem to będzie przekłamanie licznika i drogomierza zgodnie z % zmiany przełożenia.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: wt wrz 23, 2008 9:18 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Na pewno będzie mniej zwinny i niekoniecznie mniej spali, bo pedał gazu będzie bardziej oblegany przez jego nogę żeby przyspieszał tak jak przy moście 3.64.
Jeździłem już chyba na każdym moście jaki można było założyć i uwierz, że jak przesadzisz z przełożeniem to nie ruszysz z miejsca.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl