MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Jakie przełożenie???? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=28675 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | gwiazda [ pt wrz 21, 2007 5:16 pm ] |
Tytuł: | Jakie przełożenie???? |
Witam kolegów. Mam pytanie.Wie ktoś z Was jakie jest przełożenie mostu o numerach seryjnych R 124 351 25 08. Nie mogę się nic rozczytać na moście ![]() |
Autor: | adamo64 [ pt wrz 21, 2007 8:05 pm ] |
Tytuł: | |
W ten sposób nie dowiesz się nic,przełożenie mostu jest wybite z tyłu mostu obok dekla (prawy dół).Ewentualnie poszukaj jaki powinien być. |
Autor: | lysy2 [ czw wrz 04, 2008 7:51 am ] |
Tytuł: | |
hej odświeżam temat, by nie mnozyc postow. na moim moscie widnieje ten sam numer, ale wybite cyfry przelozenia sa nieczytelne. teoretycznie u mnie powinno byc 3,67, podobnie jest tez w 200E i 300E (wszystko w manualu) a kolega pytal o 200D lub 260E, gdzie wg. danych jest most o innym przelozeniu. ktos mogl przekladac most lub sam dekielek z numerkiem. czy ktos ma most o takim numerze jak podany lub zna na 100% (odczytal sam z mostu) przelozenie w moscie w 220E/E220 ze skrzynia biegow manualna? |
Autor: | ukaniu [ czw wrz 04, 2008 9:32 am ] |
Tytuł: | |
Podlewaruj koło - przekręć nim dokładnie 2 razy i policz ile razy wał się zakręci. Otrzymasz przełożenie mostu metodą warsztatową ![]() Im więcej obrotów koła i zliczeń obrotów wału tym pomiar dokładniejszy ![]() |
Autor: | TReneR [ czw wrz 04, 2008 9:35 am ] |
Tytuł: | |
Albo przy okazji zmiany oleum policz zeby. |
Autor: | bary123ce [ czw wrz 04, 2008 11:31 am ] |
Tytuł: | |
a w środku nie ma przypadkiem przełożenia też? |
Autor: | lysy2 [ czw wrz 04, 2008 12:50 pm ] |
Tytuł: | |
- metoda warsztatowa jest mimo wszystko malo dokladna - przelozenia mostow sie roznia czasem b. malo - w granicy bledu krecenia (a zakrecic sie na smierc nie chce ![]() - olej byl wymieniany niedawno, a do jego wymiany nie trzeba rozbierac mostu (czego wlasnie chce uniknac i stad to pytanie) - w srodku, moze i jest, ale trzeba rozbierac most, a nie chce |
Autor: | TReneR [ czw wrz 04, 2008 1:11 pm ] |
Tytuł: | |
bary123ce pisze: a w środku nie ma przypadkiem przełożenia też?
W jakim srodku? ![]() |
Autor: | bary123ce [ czw wrz 04, 2008 5:13 pm ] |
Tytuł: | |
na kole zębatym w w123 jest wybite przełożenie. |
Autor: | TReneR [ czw wrz 04, 2008 5:33 pm ] |
Tytuł: | |
Aaaa ![]() |
Autor: | ukaniu [ czw wrz 04, 2008 7:25 pm ] |
Tytuł: | |
No tak jaby rozkręcić most to nie ma problemu z ustaleniem przełożenia ![]() Bez rozkręcania to metoda warsztatowa albo prześwietlenie promieniami X ![]() |
Autor: | lojzek [ wt wrz 23, 2008 8:59 pm ] |
Tytuł: | |
Witam, w mojej Mercedes mam most o przełożeniu 3.64 a gdy włoże zamisat niego most o przełożeniu mniejszym np. 3.27 jakie będa objawy? prosze o szybką odpowiedź |
Autor: | bary123ce [ wt wrz 23, 2008 9:02 pm ] |
Tytuł: | |
Wtedy będzie szybszy (Vmax) ale mniej zwinny i stracisz trochę mocy przy ruszaniu. |
Autor: | ukaniu [ wt wrz 23, 2008 9:04 pm ] |
Tytuł: | |
Nie będzie szybszy (V max równe lub mniejsze) ani zwinniejszy ![]() Aby był szybszy potrzeba by zwiększyć moc silnika - Vmax jest liczone zgodnie z bilansem pomiędzy mocą jaką potrzeba aby pchać samochód z daną prędkością i możliwościami silnika. Najważniejszym problem to będzie przekłamanie licznika i drogomierza zgodnie z % zmiany przełożenia. |
Autor: | bary123ce [ wt wrz 23, 2008 9:18 pm ] |
Tytuł: | |
Na pewno będzie mniej zwinny i niekoniecznie mniej spali, bo pedał gazu będzie bardziej oblegany przez jego nogę żeby przyspieszał tak jak przy moście 3.64. Jeździłem już chyba na każdym moście jaki można było założyć i uwierz, że jak przesadzisz z przełożeniem to nie ruszysz z miejsca. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |