MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lip 25, 2025 1:02 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob wrz 29, 2007 4:30 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 25, 2006 7:47 pm
Posty: 1907
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Witam!


Mam problem z oparciami foteli... a dokładnie chodzi o to, że oparcia wogule sie nie chca blokować, w fotelu kierowcy i pasażera. Czy Ktoś spotkał sie już z takim problem?

_________________
S123 300TD


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 29, 2007 4:57 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 09, 2007 4:23 pm
Posty: 60
Tak, ja, ale problemu jeszcze nie rzowiazalem. Blokuja sie one po zapaleniu silnika (lub ruszeniu, nie pamietam dokladnie).
Tu masz schemat, mam nadzieje, ze bedzie pomocny
Obrazek


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 29, 2007 5:00 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Blokada nie jest czasem na podcisnienie, co mogloby wynikac z nieszczelnosci(problem oczywiscie) ?


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 29, 2007 5:37 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 09, 2007 4:23 pm
Posty: 60
Tak, oczywiscie, na podcisnienie. Ten przewody od przycisku (nr32 na rysunku), to przewody podcisnieniowe.

_________________
MB W124 300CE - Sprzedam lub zamienię na kombi


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 29, 2007 5:43 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Wg. mnie amsz wlasnie cos z tym ukłądem podcisnienia... a nie syczy ci nic? u mnie tylko "tssss" słychać po zgaszeniu silnika ... i chyba tak byc powinno

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 29, 2007 6:00 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 25, 2006 7:47 pm
Posty: 1907
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Syczy tylko gdy sie wciśnie guzik. A może poprostu kable sa zle podpiete?

_________________
S123 300TD


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz wrz 30, 2007 7:51 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
Może być również problem z czujnikiem w drzwiach (po otwarciu drzwi można otwierać fotele bez guzika) albo z zaworkiem sterowanym tymi czujnikami, który puszcza lub nie podciśnienie na układ.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 01, 2007 11:48 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
Czy na pewno po ruszeniu drzwi sie nie blokuja?


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 01, 2007 1:58 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 09, 2007 4:23 pm
Posty: 60
Ja zrobilem probe. Kolega ssal powietrze z przewodow (nr 26) i fotele sie blokuja, sa sztywne, ani rusz. Podcisnienie do zaworu (nr 5) dochodzi, ale chyba jest za slabe, bo nie blokuje.
Podlaczylem wiec przewod podcisnienowy od tylnych zaglowkow i mialem bablokowany jeden fotel.
Widocznie mam gdzies nieszczelny przewod :-?
Mam pytanko do kolegow- jak wyglada u Was ten zawor pod tylnym siedzeniem od tych foteli, bo u mnie sa 2 wyjscia na fotele ( po boku ), 1 wejscie na podcisnienie ( na dole ) i 1 niepodlaczony ( na gorze). Wlasnie do tego na gorze nie moge znalesc zadnego przewodu, a skoro to jest jakies wejscie/ wyjscie to powinien obwod sie zamknac.
Jak to u Was wyglada??

_________________
MB W124 300CE - Sprzedam lub zamienię na kombi


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 13, 2007 12:24 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn kwie 09, 2007 4:23 pm
Posty: 60
Witam po dłuższej przerwie w temacie. Jak widzę temat zamarzł :(
Problem rozwiązany, może ktoś skorzysta...
Podciśnienie 'ukradłem' z zagłówków przez czwórnik. Podciśnienie zasilające zagłówki teraz daje na zagłówki i fotele. Ten oryginalny 'wspomaga' tylko układ blokowania foteli [zlosnik]
Wszystko działa jak należy, choć moze nie wedle oryginalnego schematu... [cool]

Pozdrawiam

_________________
MB W124 300CE - Sprzedam lub zamienię na kombi


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl