MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
stacyjka od 123?? zegary od 124 ??? diesel?? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=28839 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | bary123ce [ sob wrz 29, 2007 9:28 pm ] |
Tytuł: | stacyjka od 123?? zegary od 124 ??? diesel?? |
Czy do SEC'a podejdzie stacyjka od W123? I czy zegary (same w sobie, bez obudowy) podejdą od W124 Diesel?? |
Autor: | Gerri [ sob wrz 29, 2007 9:59 pm ] |
Tytuł: | Re: stacyjka od 123?? zegary od 124 ??? diesel?? |
bary123ce pisze: Czy do SEC'a podejdzie stacyjka od W123? Pierwsze 126 miały stacyjkę ze 123 - W CAŁOŚCI podejdzie bary123ce pisze: I czy zegary (same w sobie, bez obudowy) podejdą od W124 Diesel??
Nie podejdą. Zupełnie inny gabaryt. Inne połączenia na wtyczce. Inna zasada działania prędkościomierza. |
Autor: | bary123ce [ sob wrz 29, 2007 10:12 pm ] |
Tytuł: | |
Gerri pisze: Pierwsze 126 miały stacyjkę ze 123 - W CAŁOŚCI podejdzie a do 1990 r. ??? Gerri pisze: Zupełnie inny gabaryt ale jakbym odkręcił od obudowy? bo na oko są takie same... Gerri pisze: Inne połączenia na wtyczce. Inna zasada działania prędkościomierza
Prędkościomierz mam z linki od skrzyni więc pasić będzie ![]() |
Autor: | Gerri [ ndz wrz 30, 2007 11:10 am ] |
Tytuł: | |
bary123ce pisze: a do 1990 r. ???
W CAŁOŚCI podejdzie. |
Autor: | adler1934 [ ndz wrz 30, 2007 9:51 pm ] |
Tytuł: | |
bary123ce pisze: ale jakbym odkręcił od obudowy? bo na oko są takie same...
Musiałbyś wyciąć kawałek obudowy a wtedy nie będziesz miał podświetlenia zegarów,kontrolek kierunków i kasowania licznika. Nie warto. A jeśli nie zmieniłeś przekładni głównej to i tak będą błedne wskazania. |
Autor: | adam.ok [ pn paź 01, 2007 11:34 pm ] |
Tytuł: | |
może powiedz co chcesz zrobić to ci podpowiem, bo tak trudno powiedzieć... pewnie masz kłopot z gaszeniem diesla ![]() |
Autor: | bary123ce [ czw paź 04, 2007 12:30 pm ] |
Tytuł: | |
adam.ok pisze: może powiedz co chcesz zrobić to ci podpowiem, bo tak trudno powiedzieć... pewnie masz kłopot z gaszeniem diesla
Otóż po tym jak niestety okazało się, że remont jednostki napędowej w moim 560SEC jest bez sensu, postanowiłem zamontować tam 300 turbodiesel OM617A, który stał sobie i czekał na czarną godzinę. kłopotu z gaszeniem nie będzie, bo wezmę stacyjkę od 123, ale jak przerobić zegary?? obrotomierz elektryk zobowiązał się podłączyć pod alternator, ale co z prędkościomierzem i naliczaniem kilometrow... byłem u pewnego gościa, który montuje kasy fiskalne w taxówkach. Może zrobić prądniczkę, ale musi wyliczyć przełożenia, żeby prędkość była prawidłowa. Ale ja chciałbym wykorzystać linkę ze skrzyni biegów... chciałem wpakować tył zegarów od 124 ale adler1934 mnie zniechęcił ![]() aha! jeszcze jedno- gdzie jest czujnik ciśnienia oleju w tym V8 ?? |
Autor: | adler1934 [ czw paź 04, 2007 7:51 pm ] |
Tytuł: | |
bary123ce pisze: chciałem wpakować tył zegarów od 124 ale adler1934 mnie zniechęcił
Kolego , ja to już robiłem i trafiło do śmietnika.Ale słyszałem o zegarach do 126 na linkę.Nie widziałem-nie wierzę,tak jak nie wierzę w prąd. |
Autor: | Mor [ czw paź 04, 2007 8:08 pm ] |
Tytuł: | |
bary123ce pisze: aha! jeszcze jedno- gdzie jest czujnik ciśnienia oleju w tym V8 ??
W V8 jest zaraz pod filtrem oleju |
Autor: | bary123ce [ czw paź 04, 2007 8:24 pm ] |
Tytuł: | |
adler1934 pisze: Kolego , ja to już robiłem i trafiło do śmietnika dlatego odpuszczę ![]() adler1934 pisze: Ale słyszałem o zegarach do 126 na linkę no muszą takie być bo te turbodiesle w końcu w W126 chodziły. Mor pisze: W V8 jest zaraz pod filtrem oleju
a sprawdzę dokładniej, bo chyba już szukałem tam... thx! w ten sposób mógłbym podłączyć wskaźnik ciśnienia oleju... w ogóle troche dużo tych wtyczek do zegarów od SECa ![]() |
Autor: | Mor [ czw paź 04, 2007 8:29 pm ] |
Tytuł: | |
A tu masz zdjęcie, w czerwonym kółku jest czujnik. Udanej operacji ![]() Sorry, że taką cieńką linią zaznaczyłem... |
Autor: | adam.ok [ czw paź 04, 2007 8:36 pm ] |
Tytuł: | |
bary123ce pisze: Otóż po tym jak niestety okazało się, że remont jednostki napędowej w moim 560SEC jest bez sensu, postanowiłem zamontować tam 300 turbodiesel OM617A, który stał sobie i czekał na czarną godzinę.
kłopotu z gaszeniem nie będzie, bo wezmę stacyjkę od 123, ale jak przerobić zegary?? obrotomierz elektryk zobowiązał się podłączyć pod alternator, ale co z prędkościomierzem i naliczaniem kilometrow... byłem u pewnego gościa, który montuje kasy fiskalne w taxówkach. Może zrobić prądniczkę, ale musi wyliczyć przełożenia, żeby prędkość była prawidłowa. Ale ja chciałbym wykorzystać linkę ze skrzyni biegów... chciałem wpakować tył zegarów od 124 ale adler1934 mnie zniechęcił ![]() aha! jeszcze jedno- gdzie jest czujnik ciśnienia oleju w tym V8 ?? hmmmm, ja też mam 300turbo D od 124 w moim sec, mi wszystko podpasowało, stacyjke mam oryginalną z sec500 auto gaszę normalnie, obrotomierz mam oryginalny z sec500 (tylko tarcza od diesla), prędkościomierz też i pokazuje poprawnie (przekłamuje o 5km) ale to w granicach tolerancji, dyfer mam od 420sec, obecnie jestem na etapie montowania turbiny od scani, mam dołożony intercooler, chłodnice wody od cantera, chłodnice oleju silnikowego od vectry C 3.2 GTS, chłodnice oleju od skrzyni aut. od pajero, klima orginalna, jeszcze kilka usprawnień żeby nie klekotał za mocno bo planowałem głowice, więc mogę powiedzieć że nic nie trzeba przerabiać wszystko pasuje!!!!!!!! tylko trzeba troszkę ruszyć głową |
Autor: | adler1934 [ czw paź 04, 2007 9:49 pm ] |
Tytuł: | |
adam.ok pisze: hmmmm, ja też mam 300turbo D od 124 w moim sec, mi wszystko podpasowało, stacyjke mam oryginalną z sec500 auto gaszę normalnie, obrotomierz mam oryginalny z sec500 (tylko tarcza od diesla), prędkościomierz też i pokazuje poprawnie (przekłamuje o 5km) ale to w granicach tolerancji, dyfer mam od 420sec, obecnie jestem na etapie montowania turbiny od scani, mam dołożony intercooler, chłodnice wody od cantera, chłodnice oleju silnikowego od vectry C 3.2 GTS, chłodnice oleju od skrzyni aut. od pajero, klima orginalna, jeszcze kilka usprawnień żeby nie klekotał za mocno bo planowałem głowice, więc mogę powiedzieć że nic nie trzeba przerabiać wszystko pasuje!!!!!!!! tylko trzeba troszkę ruszyć głową
Nie napisałeś od czego masz skrzynię biegów. |
Autor: | adam.ok [ pt paź 05, 2007 9:20 am ] |
Tytuł: | |
od 124, wał pasuje nic nie trzeba przerabiać, łapy i poduszki też pasują, wybierak od biegów też, pręt 5cm trzeba wydłużyć |
Autor: | bary123ce [ pt paź 05, 2007 3:24 pm ] |
Tytuł: | |
adam.ok pisze: stacyjke mam oryginalną z sec500 ja muszę gasić podciśnieniem. założe stacyjkę od W123 adam.ok pisze: prędkościomierz też
ja muszę mieć na linkę albo jakąś prądniczkę ![]() ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |