MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 23, 2025 7:22 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Klocki
Post: pn paź 01, 2007 4:02 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 29, 2006 3:10 pm
Posty: 111
Lokalizacja: Warszawa
Wybaczcie, że z taką bzdurą. Jadę dziś do znajomego wieczorkiem i przy okazji zmienimy klocki z przodu. No i tu zaczynam mieć wątpliwości. Przy W124 była to prosta czynność. Ale już słyszałem o akcjach przy wymianie klocków w W211 gdy ktoś nie chcący otworzył drzwi :lol:
Czy jest to na zwykłej zasadzie wymiana czy też trzeba najpierw jakoś "zaczarować" samochód? 8)

_________________
W124 E 200, 94' M111 [LPG], golas manual - niestety sprzedany
W210 E 220 CDI, 00', Elegance, automat. 430 tys. km i szybko rośnie
W124 250TD, 92', maunal - istne cudo! 380 tys.
Autor powyższego postu najczęściej plecie bzdury...


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 01, 2007 6:33 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sie 02, 2006 1:25 pm
Posty: 860
Lokalizacja: Gdańsk
:o :o Odkręcamy koło, zdejmujemy sprężynkę (drut) zabezpieczający, odkręcamy 2 śruby mocujące łeb imbusem (można 1 ale wtedy trzeba się gimnastykować) , łychą rozpychamy tłoczki, wkładamy nowe klocki , następnie powtarzamy powyższe czynności w odwrotnej kolejności. Cała fizolofia ....

_________________
S124 E220 '95
Škoda Fabia '17 1.0 TSI DSG

Ex: S202 C180 '97


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 01, 2007 9:00 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
master pisze:
:o :o Odkręcamy koło, zdejmujemy sprężynkę (drut) zabezpieczający, odkręcamy 2 śruby mocujące łeb imbusem (można 1 ale wtedy trzeba się gimnastykować) , łychą rozpychamy tłoczki, wkładamy nowe klocki , następnie powtarzamy powyższe czynności w odwrotnej kolejności. Cała fizolofia ....

miałes kiedys W 211???? tam sa hamulce elektryczne i bez wizyty w ASO lub bez kompa sie niewymieni.

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 01, 2007 9:18 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sie 02, 2006 1:25 pm
Posty: 860
Lokalizacja: Gdańsk
pisałem o W210 - tak jak w temacie .... - opisałem czynności które trzeba wykonać podczas wymiany klocków w W210

PS W211 nie miałem i nie bede miał ... i szczerze mówiąc nie obchodzi mnie jakie tam są hamulce ..

_________________
S124 E220 '95
Škoda Fabia '17 1.0 TSI DSG

Ex: S202 C180 '97


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 01, 2007 9:52 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
master pisze:
:o :o Odkręcamy koło, zdejmujemy sprężynkę (drut) zabezpieczający, odkręcamy 2 śruby mocujące łeb imbusem (można 1 ale wtedy trzeba się gimnastykować) , łychą rozpychamy tłoczki, wkładamy nowe klocki , następnie powtarzamy powyższe czynności w odwrotnej kolejności. Cała fizolofia ....

master pisze:
pisałem o W210 - tak jak w temacie .... - opisałem czynności które trzeba wykonać podczas wymiany klocków w W210

PS W211 nie miałem i nie bede miał ... i szczerze mówiąc nie obchodzi mnie jakie tam są hamulce ..


Nie zmienia to faktu ze po 2-3 takich wymianach mamy zapieczone tloczki i prowadnice [szalone]

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 01, 2007 11:19 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sie 02, 2006 1:25 pm
Posty: 860
Lokalizacja: Gdańsk
Cytuj:
Nie zmienia to faktu ze po 2-3 takich wymianach mamy zapieczone tloczki i prowadnice


tiaaa
master pisze:
łychą rozpychamy tłoczki


nie po to pisałem aby rozepchać (maksymalnie oczywiście, co jest chyba logiczne) aby się później zapiekły ... Jakoś przez 17 lat, czyli od kiedy mam styczność z MB, poprzez takie zabiegi nie dopuściłem nigdy do zapieczenia ... a ile razy wymieniałem to nawet nie będę szacował ...

Serdecznie Was pozdrawiam!!

_________________
S124 E220 '95
Škoda Fabia '17 1.0 TSI DSG

Ex: S202 C180 '97


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 02, 2007 10:50 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 29, 2006 3:10 pm
Posty: 111
Lokalizacja: Warszawa
master pisze:
:o :o Odkręcamy koło, zdejmujemy sprężynkę (drut) zabezpieczający, odkręcamy 2 śruby mocujące łeb imbusem (można 1 ale wtedy trzeba się gimnastykować) , łychą rozpychamy tłoczki, wkładamy nowe klocki , następnie powtarzamy powyższe czynności w odwrotnej kolejności. Cała fizolofia ....


Dzięki Master. Tę czynność wykonałem tak samo jak w Twoim opisie... bo sam tak robię od wielu lat :lol:
Chodziło mi po prostu o jakieś nie spodziewajki. Mój MB jest z 01 roku i miałem małe obawy czy przypadkiem coś im do głowy nie strzeliło i nie zafundowali mi zbyt dużych niespodzianek tak jak to jest właśnie z W211...

Jeszcze raz dzięki

_________________
W124 E 200, 94' M111 [LPG], golas manual - niestety sprzedany
W210 E 220 CDI, 00', Elegance, automat. 430 tys. km i szybko rośnie
W124 250TD, 92', maunal - istne cudo! 380 tys.
Autor powyższego postu najczęściej plecie bzdury...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl