MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 26, 2025 2:13 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
Post: pn paź 08, 2007 8:50 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Czy ktoś montował u siebie centrale sterowniczą do centralnego zamka, bo ja nabyłem taką ale nie wiem gdzie ja podłączyć.
Oto link do tego sterownika:
http://moto.allegro.pl/item253251142_mi ... zamka.html

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 08, 2007 9:09 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Wybór taki sobie...

-zaoszczędzasz parę złotych - masz za to jeden pilot. A jak go zgubisz?
-w opisie nie ma mowy o tym, że mozna wydłużyć impuls do trzech sekund, żeby wysterować zamek pneumatyczny
-na wyjściu modułu są dwa "gołe" niskopradowe wyjścia. I tak trzeba zastosować dodatkowy moduł z przekaźnikami.
-akurat dla mnie reklama: "super zminiaturyzowany" to antyreklama. W aucie można spokojnie zmieścić moduł wielkości stacji "CD", a z doświadczenia wiem, że miniaturyzacja zawsze wprowadza pewne ograniczenia parametrów.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 08, 2007 9:43 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
No tak tylko ze ja go już kupiłem :(

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 08, 2007 10:52 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 27, 2005 9:08 pm
Posty: 518
Lokalizacja: z Wrocka
Akurat w tym modelu nie ma problemu z jednym pilotem, bo łatwo się wprogramowuje do niego kolejnego pilota.

Po drugie akurat w 124 tak trzeba zastosować zewnętrzne przekaźniki, bo pompka centralnego sterowanan jest impulsami "+" i "-", których nie daje żaden kupny sterownik.

Urządzenie jest miniaturowe ale niezawodne i do tego ma atrakcyjne wizualnie piloty.

Moim zdaniem to dobry wybór. Montowałem taki kilka razy i zawsze działał bezproblemowo.

http://www.amt-alarmy.pl/download/zamki_centralne/Mikro-Ster_169.01.01.pdf
Tu jest instrukcja w PDF-ie. Oczywiście można wydłużyć czas impulsu do 3 sek.

GERRI - w opisie aukcji nie ma wszystkich informacji, trzeba odwiedzić stronę producenta.

_________________
W201
W124
W168


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 09, 2007 9:12 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Akurat posiadam taka instrukcje, była w opakowaniu, ale gdzie mam ją podłączyś, wiesz pod jakie kabelki, bo ja jestem w tym zielony :(
Gdzie to trzeba podłączyć gdzieś przy pompce od centralnego, czy może w drzwiach???

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 09, 2007 12:16 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
czy te dwa przekazniki co widnieja w instrukcji sa w zestawie? Jesli nie, to musisz je nabyc, bo bez nich nie podlaczysz. Ja dwa przekazniki zastapilem takim kombo co daje sie dowolnie skonfigurowac http://www.testronik.neostrada.pl/ins-st112.htm

Przewod sterujacy (NIEBIESKI) znajdziesz z lewej strony pod dywanikiem przy pedalach. Znajduje sie on w ktorejs wiazce bodajrze.
Przecinasz przewod i rozrozniasz kierunki "do przelacznika w drzwiach" i "do pompy".
+12V i mase musisz podawac w strone pompy, bo jesli pomylisz kierunki, to przelacznik w drzwiach sie zjara.

Fachowcem nie jestem, tylko kiedys montowalem sobie alarm do 124 :)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 09, 2007 1:06 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 28, 2005 6:34 pm
Posty: 1631
Lokalizacja: Praga ma się rozumieć Północ
witam

otwieranie + przy pompie zielony kabelek
zamykanie - przy pompie żółty kabelek

podanie na kabelki +, lub - powoduje otwarcie lub zamkniecie centralnego.

impuls musi trwać 3 sekundy.

Musisz zapewene podłączyć to ustrojstwo przez przekaźniki, sam może nie mieć tyle siły aby pociągnąć pompkę.

_________________
Pozdrawiam Irek
W123 300D, automat, biały, a jego imię "Helmut" ex.
VW T4 Multivan - ale na kołach MB :)
http://www.beczkolandia.pl
http://www.kali-tramp.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 09, 2007 3:34 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Panowie powoli, teraz to już nic nie rozumiem, czy musze coś dokupic do tego sterownika???

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 09, 2007 4:13 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
Dwa przekazniki, jezeli ich nie ma w komplecie

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 09, 2007 7:58 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
A jak one wyglądają

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 09, 2007 9:41 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
kali pisze:
otwieranie + przy pompie zielony kabelek
zamykanie - przy pompie żółty kabelek

podanie na kabelki +, lub - powoduje otwarcie lub zamkniecie centralnego.

impuls musi trwać 3 sekundy.

Musisz zapewene podłączyć to ustrojstwo przez przekaźniki, sam może nie mieć tyle siły aby pociągnąć pompkę.


Niestety: zalecenia nie pasują do samochodu zgłoszonego w temacie.
Opis bardziej wygląda na bardzo wczesne 126 - sterowanie w 124 jest zupełnie inne!


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 09, 2007 9:44 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 28, 2005 6:34 pm
Posty: 1631
Lokalizacja: Praga ma się rozumieć Północ
Gerri pisze:
Opis bardziej wygląda na bardzo wczesne 126 - sterowanie w 124 jest zupełnie inne!


tak podłączyłem w swoim C124, może dwa lata później było inaczej

_________________
Pozdrawiam Irek
W123 300D, automat, biały, a jego imię "Helmut" ex.
VW T4 Multivan - ale na kołach MB :)
http://www.beczkolandia.pl
http://www.kali-tramp.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 09, 2007 9:49 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
No dobra ale skąd mam wziaść te przekazniki - allegro???

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: wt paź 09, 2007 10:21 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
mati124 coupe pisze:
No dobra ale skąd mam wziaść te przekazniki - allegro???

To są dwa najzwyklejsze przekaźniki połączone wg schematu na tej stronie:

http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... d09b9bfcc5


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 10, 2007 8:44 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
A gdzie mozna kupić takie przekażniki , jak one wygladają w rzecztwistości???

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl