MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Montaż sterownika do centralnego zamka https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=29009 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | butek22 [ pn paź 08, 2007 8:50 pm ] |
Tytuł: | Montaż sterownika do centralnego zamka |
Czy ktoś montował u siebie centrale sterowniczą do centralnego zamka, bo ja nabyłem taką ale nie wiem gdzie ja podłączyć. Oto link do tego sterownika: http://moto.allegro.pl/item253251142_mi ... zamka.html |
Autor: | Gerri [ pn paź 08, 2007 9:09 pm ] |
Tytuł: | |
Wybór taki sobie... -zaoszczędzasz parę złotych - masz za to jeden pilot. A jak go zgubisz? -w opisie nie ma mowy o tym, że mozna wydłużyć impuls do trzech sekund, żeby wysterować zamek pneumatyczny -na wyjściu modułu są dwa "gołe" niskopradowe wyjścia. I tak trzeba zastosować dodatkowy moduł z przekaźnikami. -akurat dla mnie reklama: "super zminiaturyzowany" to antyreklama. W aucie można spokojnie zmieścić moduł wielkości stacji "CD", a z doświadczenia wiem, że miniaturyzacja zawsze wprowadza pewne ograniczenia parametrów. |
Autor: | butek22 [ pn paź 08, 2007 9:43 pm ] |
Tytuł: | |
No tak tylko ze ja go już kupiłem ![]() |
Autor: | ghost2255 [ pn paź 08, 2007 10:52 pm ] |
Tytuł: | |
Akurat w tym modelu nie ma problemu z jednym pilotem, bo łatwo się wprogramowuje do niego kolejnego pilota. Po drugie akurat w 124 tak trzeba zastosować zewnętrzne przekaźniki, bo pompka centralnego sterowanan jest impulsami "+" i "-", których nie daje żaden kupny sterownik. Urządzenie jest miniaturowe ale niezawodne i do tego ma atrakcyjne wizualnie piloty. Moim zdaniem to dobry wybór. Montowałem taki kilka razy i zawsze działał bezproblemowo. http://www.amt-alarmy.pl/download/zamki_centralne/Mikro-Ster_169.01.01.pdf Tu jest instrukcja w PDF-ie. Oczywiście można wydłużyć czas impulsu do 3 sek. GERRI - w opisie aukcji nie ma wszystkich informacji, trzeba odwiedzić stronę producenta. |
Autor: | butek22 [ wt paź 09, 2007 9:12 am ] |
Tytuł: | |
Akurat posiadam taka instrukcje, była w opakowaniu, ale gdzie mam ją podłączyś, wiesz pod jakie kabelki, bo ja jestem w tym zielony ![]() Gdzie to trzeba podłączyć gdzieś przy pompce od centralnego, czy może w drzwiach??? |
Autor: | zegarek [ wt paź 09, 2007 12:16 pm ] |
Tytuł: | |
czy te dwa przekazniki co widnieja w instrukcji sa w zestawie? Jesli nie, to musisz je nabyc, bo bez nich nie podlaczysz. Ja dwa przekazniki zastapilem takim kombo co daje sie dowolnie skonfigurowac http://www.testronik.neostrada.pl/ins-st112.htm Przewod sterujacy (NIEBIESKI) znajdziesz z lewej strony pod dywanikiem przy pedalach. Znajduje sie on w ktorejs wiazce bodajrze. Przecinasz przewod i rozrozniasz kierunki "do przelacznika w drzwiach" i "do pompy". +12V i mase musisz podawac w strone pompy, bo jesli pomylisz kierunki, to przelacznik w drzwiach sie zjara. Fachowcem nie jestem, tylko kiedys montowalem sobie alarm do 124 ![]() |
Autor: | kali [ wt paź 09, 2007 1:06 pm ] |
Tytuł: | |
witam otwieranie + przy pompie zielony kabelek zamykanie - przy pompie żółty kabelek podanie na kabelki +, lub - powoduje otwarcie lub zamkniecie centralnego. impuls musi trwać 3 sekundy. Musisz zapewene podłączyć to ustrojstwo przez przekaźniki, sam może nie mieć tyle siły aby pociągnąć pompkę. |
Autor: | butek22 [ wt paź 09, 2007 3:34 pm ] |
Tytuł: | |
Panowie powoli, teraz to już nic nie rozumiem, czy musze coś dokupic do tego sterownika??? |
Autor: | TReneR [ wt paź 09, 2007 4:13 pm ] |
Tytuł: | |
Dwa przekazniki, jezeli ich nie ma w komplecie |
Autor: | butek22 [ wt paź 09, 2007 7:58 pm ] |
Tytuł: | |
A jak one wyglądają |
Autor: | Gerri [ wt paź 09, 2007 9:41 pm ] |
Tytuł: | |
kali pisze: otwieranie + przy pompie zielony kabelek
zamykanie - przy pompie żółty kabelek podanie na kabelki +, lub - powoduje otwarcie lub zamkniecie centralnego. impuls musi trwać 3 sekundy. Musisz zapewene podłączyć to ustrojstwo przez przekaźniki, sam może nie mieć tyle siły aby pociągnąć pompkę. Niestety: zalecenia nie pasują do samochodu zgłoszonego w temacie. Opis bardziej wygląda na bardzo wczesne 126 - sterowanie w 124 jest zupełnie inne! |
Autor: | kali [ wt paź 09, 2007 9:44 pm ] |
Tytuł: | |
Gerri pisze: Opis bardziej wygląda na bardzo wczesne 126 - sterowanie w 124 jest zupełnie inne!
tak podłączyłem w swoim C124, może dwa lata później było inaczej |
Autor: | butek22 [ wt paź 09, 2007 9:49 pm ] |
Tytuł: | |
No dobra ale skąd mam wziaść te przekazniki - allegro??? |
Autor: | Gerri [ wt paź 09, 2007 10:21 pm ] |
Tytuł: | |
mati124 coupe pisze: No dobra ale skąd mam wziaść te przekazniki - allegro???
To są dwa najzwyklejsze przekaźniki połączone wg schematu na tej stronie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... d09b9bfcc5 |
Autor: | butek22 [ śr paź 10, 2007 8:44 am ] |
Tytuł: | |
A gdzie mozna kupić takie przekażniki , jak one wygladają w rzecztwistości??? |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |