MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Montaż sterownika do centralnego zamka
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=29009
Strona 1 z 3

Autor:  butek22 [ pn paź 08, 2007 8:50 pm ]
Tytuł:  Montaż sterownika do centralnego zamka

Czy ktoś montował u siebie centrale sterowniczą do centralnego zamka, bo ja nabyłem taką ale nie wiem gdzie ja podłączyć.
Oto link do tego sterownika:
http://moto.allegro.pl/item253251142_mi ... zamka.html

Autor:  Gerri [ pn paź 08, 2007 9:09 pm ]
Tytuł: 

Wybór taki sobie...

-zaoszczędzasz parę złotych - masz za to jeden pilot. A jak go zgubisz?
-w opisie nie ma mowy o tym, że mozna wydłużyć impuls do trzech sekund, żeby wysterować zamek pneumatyczny
-na wyjściu modułu są dwa "gołe" niskopradowe wyjścia. I tak trzeba zastosować dodatkowy moduł z przekaźnikami.
-akurat dla mnie reklama: "super zminiaturyzowany" to antyreklama. W aucie można spokojnie zmieścić moduł wielkości stacji "CD", a z doświadczenia wiem, że miniaturyzacja zawsze wprowadza pewne ograniczenia parametrów.

Autor:  butek22 [ pn paź 08, 2007 9:43 pm ]
Tytuł: 

No tak tylko ze ja go już kupiłem :(

Autor:  ghost2255 [ pn paź 08, 2007 10:52 pm ]
Tytuł: 

Akurat w tym modelu nie ma problemu z jednym pilotem, bo łatwo się wprogramowuje do niego kolejnego pilota.

Po drugie akurat w 124 tak trzeba zastosować zewnętrzne przekaźniki, bo pompka centralnego sterowanan jest impulsami "+" i "-", których nie daje żaden kupny sterownik.

Urządzenie jest miniaturowe ale niezawodne i do tego ma atrakcyjne wizualnie piloty.

Moim zdaniem to dobry wybór. Montowałem taki kilka razy i zawsze działał bezproblemowo.

http://www.amt-alarmy.pl/download/zamki_centralne/Mikro-Ster_169.01.01.pdf
Tu jest instrukcja w PDF-ie. Oczywiście można wydłużyć czas impulsu do 3 sek.

GERRI - w opisie aukcji nie ma wszystkich informacji, trzeba odwiedzić stronę producenta.

Autor:  butek22 [ wt paź 09, 2007 9:12 am ]
Tytuł: 

Akurat posiadam taka instrukcje, była w opakowaniu, ale gdzie mam ją podłączyś, wiesz pod jakie kabelki, bo ja jestem w tym zielony :(
Gdzie to trzeba podłączyć gdzieś przy pompce od centralnego, czy może w drzwiach???

Autor:  zegarek [ wt paź 09, 2007 12:16 pm ]
Tytuł: 

czy te dwa przekazniki co widnieja w instrukcji sa w zestawie? Jesli nie, to musisz je nabyc, bo bez nich nie podlaczysz. Ja dwa przekazniki zastapilem takim kombo co daje sie dowolnie skonfigurowac http://www.testronik.neostrada.pl/ins-st112.htm

Przewod sterujacy (NIEBIESKI) znajdziesz z lewej strony pod dywanikiem przy pedalach. Znajduje sie on w ktorejs wiazce bodajrze.
Przecinasz przewod i rozrozniasz kierunki "do przelacznika w drzwiach" i "do pompy".
+12V i mase musisz podawac w strone pompy, bo jesli pomylisz kierunki, to przelacznik w drzwiach sie zjara.

Fachowcem nie jestem, tylko kiedys montowalem sobie alarm do 124 :)

Autor:  kali [ wt paź 09, 2007 1:06 pm ]
Tytuł: 

witam

otwieranie + przy pompie zielony kabelek
zamykanie - przy pompie żółty kabelek

podanie na kabelki +, lub - powoduje otwarcie lub zamkniecie centralnego.

impuls musi trwać 3 sekundy.

Musisz zapewene podłączyć to ustrojstwo przez przekaźniki, sam może nie mieć tyle siły aby pociągnąć pompkę.

Autor:  butek22 [ wt paź 09, 2007 3:34 pm ]
Tytuł: 

Panowie powoli, teraz to już nic nie rozumiem, czy musze coś dokupic do tego sterownika???

Autor:  TReneR [ wt paź 09, 2007 4:13 pm ]
Tytuł: 

Dwa przekazniki, jezeli ich nie ma w komplecie

Autor:  butek22 [ wt paź 09, 2007 7:58 pm ]
Tytuł: 

A jak one wyglądają

Autor:  Gerri [ wt paź 09, 2007 9:41 pm ]
Tytuł: 

kali pisze:
otwieranie + przy pompie zielony kabelek
zamykanie - przy pompie żółty kabelek

podanie na kabelki +, lub - powoduje otwarcie lub zamkniecie centralnego.

impuls musi trwać 3 sekundy.

Musisz zapewene podłączyć to ustrojstwo przez przekaźniki, sam może nie mieć tyle siły aby pociągnąć pompkę.


Niestety: zalecenia nie pasują do samochodu zgłoszonego w temacie.
Opis bardziej wygląda na bardzo wczesne 126 - sterowanie w 124 jest zupełnie inne!

Autor:  kali [ wt paź 09, 2007 9:44 pm ]
Tytuł: 

Gerri pisze:
Opis bardziej wygląda na bardzo wczesne 126 - sterowanie w 124 jest zupełnie inne!


tak podłączyłem w swoim C124, może dwa lata później było inaczej

Autor:  butek22 [ wt paź 09, 2007 9:49 pm ]
Tytuł: 

No dobra ale skąd mam wziaść te przekazniki - allegro???

Autor:  Gerri [ wt paź 09, 2007 10:21 pm ]
Tytuł: 

mati124 coupe pisze:
No dobra ale skąd mam wziaść te przekazniki - allegro???

To są dwa najzwyklejsze przekaźniki połączone wg schematu na tej stronie:

http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... d09b9bfcc5

Autor:  butek22 [ śr paź 10, 2007 8:44 am ]
Tytuł: 

A gdzie mozna kupić takie przekażniki , jak one wygladają w rzecztwistości???

Strona 1 z 3 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/