| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Za wysokie obroty https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=29044 |
Strona 1 z 3 |
| Autor: | butek22 [ śr paź 10, 2007 12:31 pm ] |
| Tytuł: | Za wysokie obroty |
dziś naprawiłem potencjometr w rozdzielaczu paliwa, ale silnik teraz ma bardzo wysokie obroty 2 tys., sprawdzałem juz cięgna, linke od gazu, ale nie da się na tym nic obniżyc obrotów, gdzie je się reguluje??? |
|
| Autor: | TReneR [ śr paź 10, 2007 12:38 pm ] |
| Tytuł: | |
Nie reguluje sie - sprawdz przelaczniki przepustnicy czy dzialaja, sprawdz nastwanik wolnych obrotow, moze sie zacial w polozeniu otwartym |
|
| Autor: | Jurand [ śr paź 10, 2007 3:42 pm ] |
| Tytuł: | |
mati124 coupe pisze: ale nie da się na tym nic obniżyc obrotów, gdzie je się reguluje
one sie regulują same, jesli jest załączony układ biegu jałowego a odpowiedzialny za załączenie jest czujnik położenia przepustnicy a nic "przy" okazji wymiany przepływki nie majstorwałes przy śrubce zderzakowej przepustnicy, bo to wygląda na uszkodzony czujnik lub podregulowana przepustnica.
tak czy siak sterownik dostaje info ze gaz już jest wciśnięty i podkręca obroty ps Mogłeś kontynuować swój temat temat |
|
| Autor: | butek22 [ śr paź 10, 2007 7:42 pm ] |
| Tytuł: | |
Mozliwe że ta śrubka zderzakowa przepustnicy została przestawiona, jak leżał ten rozdzielacz w garażu to kręciłem tą śrubka, aby zobaczyć co ona podnosi |
|
| Autor: | Jurand [ czw paź 11, 2007 8:07 pm ] |
| Tytuł: | |
mati124 coupe pisze: jak leżał ten rozdzielacz w garażu to kręciłem tą śrubka,
Mati - może zapodaj foto jaka śrubka kręciłeś tak będziemy po omacku sie domyślać
|
|
| Autor: | butek22 [ czw paź 11, 2007 8:41 pm ] |
| Tytuł: | |
Kręciłem tą srubką która jest pod filtrem powietrza, w filtrze powietrza na środku jest otwór aby pokręcić tą śrubka, jest ona na imbusa. |
|
| Autor: | roadrunner [ czw paź 11, 2007 8:57 pm ] |
| Tytuł: | |
To sobie zmieniles sklad mieszanki..., wyciagnij bezpiecznik z przekaznika przepieciowego (silnik w noralnej temp. pracy) odpal i wyreguluj tak zeby dobrze chodzil. po wlozeniu bezpiecznika powinno byc juz dobrze o ile masz elektronike ok. |
|
| Autor: | butek22 [ czw paź 11, 2007 9:09 pm ] |
| Tytuł: | |
A czy ten przekaznik przepięciowy znajduje się obok akumulatora razem z innymi przekaznikami??? |
|
| Autor: | roadrunner [ czw paź 11, 2007 9:12 pm ] |
| Tytuł: | |
Tak, to ten z bezpiecznikiem/bezpiecznikami na gorze. |
|
| Autor: | butek22 [ czw paź 11, 2007 9:14 pm ] |
| Tytuł: | |
A więc musze rozgrzać silnik, wyjąć ten bezpiecznik, odpalić samochód i regulować obroty tą śrubką??? |
|
| Autor: | roadrunner [ czw paź 11, 2007 9:21 pm ] |
| Tytuł: | |
mati124 coupe pisze: regulować obroty tą śrubką
Srobka nie reguluje sie obrotow tylko sklad mieszanki ale w tym przypadku mozna uzyc takiego skrutu myslowego. Jesli silnika dobrze bedzie chodzil bez bezpiecznika to mozna przyjac ze wartosc bazowa skladu jest ok i po wlozeniu bezpiecznia juz elektronika bedzie sobie doregulowywac jak bedzie uwazac za stosowne. Mozesz tez odlaczyc calkowicie sterownik (komputer) w razie jakbys mial problemy z dostaniem sie do przekaznika. |
|
| Autor: | butek22 [ czw paź 11, 2007 9:22 pm ] |
| Tytuł: | |
Spróbuje tak zrobić, zobaczymy co z tego wyniknie |
|
| Autor: | butek22 [ pn paź 15, 2007 8:01 pm ] |
| Tytuł: | |
A więc, zrobiłem tak jak kolegaroadrunner mi doradził, wypiołem bezpiecznik z tego przekaznika przepięciowego, silnik był rozgrzany, regulowałem tą śrubką, wszystko było Ok, obroty wręcz idealne, na benzynie, jak i na gazie, ale gdy znowu włożyłem ten bezpiecznik, to silnik dalej miał takie wysokie obroty, jak przed regulacja , co może być uszkodzone, jakiś czujnik??? |
|
| Autor: | Jurand [ wt paź 16, 2007 9:35 am ] |
| Tytuł: | |
mati124 coupe pisze: co może być uszkodzone, jakiś czujnik
Pisałem i napisze jeszcze raz czujnik położenia przepustnicy A teraz łopatologicznie
pod zaznaczona wtyczka masz trzy bolce sprawdź czy od środkowego do któregoś z zewnętrznych masz sygnał zwarcia dla zamkniętej przepustnicy
możliwe tez, że jakim cudem pomyliłeś wtyki pomiędzy czujnikiem przepustnicy a potencjometrem, no ale w M103 to trzeba sie postarać aby coś takiego zrobić
|
|
| Autor: | TReneR [ wt paź 16, 2007 9:40 am ] |
| Tytuł: | |
~Jurand - rurka z chlodnicy Ci spadla :-D |
|
| Strona 1 z 3 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|