MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt lip 25, 2025 1:02 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: NIVO ponownie
Post: czw paź 11, 2007 11:35 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 29, 2005 1:44 pm
Posty: 445
Lokalizacja: ZGY Gryfice
Witam, archiwum przeczytałem i raczej nic.
124 kombi - auto ma nowe gruszki, nowe amortyzatory, nowy olej. Wszystko było ok, przez jakieś 2 tys km. Teraz nie dość że wysoko to jeszcze twardo.
Czy przyczyną może być problem z pompą? Jakie ciśnienie powinna ona pompować w przewody idące do tyłu? Teraz po popuszczeniu przewodu leci z niego, ale ciśnienie żadne, jakby ktoś strzykawką psikał. Ew gdzie szukać problemu?

pozdr
Michał

_________________
[VW1200, VW1300, bulik - ma już kółka, MB C123, BMW E12 525 i OSA M52 wciąż bez iskry]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 11, 2007 12:34 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 29, 2004 11:44 pm
Posty: 653
Lokalizacja: Kielce
Ciśnienie powinno wynosić min 133 bary przy zapalonym silniku i manometrze podłączonym do odpowietrznika regulatora a dźwignia regulatora ustawiona na napełnianie (do góry).

Skoro jest twardy, wysoko stoi a gruszki są nowe to może z regulatorem coś nie tak. Pompa powinna być raczej ok.

Spróbował bym wleźć pod auto (na kanale) i pokiwać tą dźwignią. Po ustawieniu na dół regulator powinien opuścić auto.

_________________
MB - mój drugi dom


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 11, 2007 6:28 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 29, 2005 1:44 pm
Posty: 445
Lokalizacja: ZGY Gryfice
auto nie reaguje wcale na ruch dźwigni :(

z pompy natomiast po popuszczeniu przewodu zasilającego tył z pompy leci, ale ciśnienie to prawie żadne, muszę podłączyć manometr i mierzyć - się wyjaśni sprawa

dzięki za pomoc, będę się odzywać dalej w razie czego :)

M.

_________________
[VW1200, VW1300, bulik - ma już kółka, MB C123, BMW E12 525 i OSA M52 wciąż bez iskry]


Na górę
 Tytuł:
Post: pt paź 12, 2007 11:22 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 29, 2004 11:44 pm
Posty: 653
Lokalizacja: Kielce
Przy spuszczaniu oleju przez odpowietrznik powinien opaść.
Ja dalej stawiałbym na padnięty regulator -tak na chlopski rozum- skoro auto jest wysoko to znaczy, że pompa daje wystarczajace ciśnienie aby unieść auto.

_________________
MB - mój drugi dom


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl