MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
NIVO ponownie https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=29059 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | me-how [ czw paź 11, 2007 11:35 am ] |
Tytuł: | NIVO ponownie |
Witam, archiwum przeczytałem i raczej nic. 124 kombi - auto ma nowe gruszki, nowe amortyzatory, nowy olej. Wszystko było ok, przez jakieś 2 tys km. Teraz nie dość że wysoko to jeszcze twardo. Czy przyczyną może być problem z pompą? Jakie ciśnienie powinna ona pompować w przewody idące do tyłu? Teraz po popuszczeniu przewodu leci z niego, ale ciśnienie żadne, jakby ktoś strzykawką psikał. Ew gdzie szukać problemu? pozdr Michał |
Autor: | kit [ czw paź 11, 2007 12:34 pm ] |
Tytuł: | |
Ciśnienie powinno wynosić min 133 bary przy zapalonym silniku i manometrze podłączonym do odpowietrznika regulatora a dźwignia regulatora ustawiona na napełnianie (do góry). Skoro jest twardy, wysoko stoi a gruszki są nowe to może z regulatorem coś nie tak. Pompa powinna być raczej ok. Spróbował bym wleźć pod auto (na kanale) i pokiwać tą dźwignią. Po ustawieniu na dół regulator powinien opuścić auto. |
Autor: | me-how [ czw paź 11, 2007 6:28 pm ] |
Tytuł: | |
auto nie reaguje wcale na ruch dźwigni ![]() z pompy natomiast po popuszczeniu przewodu zasilającego tył z pompy leci, ale ciśnienie to prawie żadne, muszę podłączyć manometr i mierzyć - się wyjaśni sprawa dzięki za pomoc, będę się odzywać dalej w razie czego ![]() M. |
Autor: | kit [ pt paź 12, 2007 11:22 pm ] |
Tytuł: | |
Przy spuszczaniu oleju przez odpowietrznik powinien opaść. Ja dalej stawiałbym na padnięty regulator -tak na chlopski rozum- skoro auto jest wysoko to znaczy, że pompa daje wystarczajace ciśnienie aby unieść auto. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |