MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 5:40 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz sty 20, 2008 2:13 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 27, 2006 7:23 pm
Posty: 426
Lokalizacja: Opole
Dziś w nocy wracając z dłuższej trasy zauważyłem lekko świecącą sie kontrolke ładowania akumulatora. Oprócz niej bardzo lekko świeciły inne kontroli (żółte). Wszystkie przygasały wraz ze wzrostem obrotów silnika. Czyżby szczotki sie kończyły?

_________________
W126 300D '76-ex.
W124 300D '89-ex.
W124 300D`86


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 20, 2008 2:31 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 05, 2007 10:20 pm
Posty: 201
Numer GG: 1111353
Lokalizacja: SK
u mnie bylo podobnie i pomogla wlasnie regeneracja alternatora

_________________
W202 C200 744/001A 02.95
Ex - W208 CLK 200 Kompressor 744/244A 10.97
Ex - S124 E200T 481/001 08.93
Ex - S124 200TE 068/568 12.91
Ex - W124 300D '91


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 20, 2008 2:59 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 03, 2007 6:48 pm
Posty: 43
Lokalizacja: Polkowice
jaka regeneracja? Wymien regulator napiecia i po wszystkim!!!

_________________
MB115-300D-1976
MB123-300D-1981
MB124-200D-1986
MB124-300D-1987
MB124-300TD4Matic-1992


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 20, 2008 3:03 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
F!sh pisze:
jaka regeneracja?


Normalna. Opis wskazuje na uszkodzenie jednej z diod wzbudzenia, a nie na uszkodzenie regulatora.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 21, 2008 8:41 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 27, 2006 7:23 pm
Posty: 426
Lokalizacja: Opole
Co do samego regulatora: warto wymieniać szczotki czy lepiej kupić nówke? Niekoniecznie lepszej firmy.

_________________
W126 300D '76-ex.

W124 300D '89-ex.

W124 300D`86


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 21, 2008 10:01 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Gerri pisze:
Opis wskazuje na uszkodzenie jednej z diod wzbudzenia, a nie na uszkodzenie regulatora.

Ja mam tak samo i pomoże u mnie albo regeneracja albo zakup nowego alternatora. regulator wymienialem i niema on w moim wypadku nic do gadania
Rybaczenkow pisze:
Co do samego regulatora: warto wymieniać szczotki czy lepiej kupić nówke? Niekoniecznie lepszej firmy.

kup cały regulator.. helli do w123 kosztował mnie 45zł wiec niema co panikowac....

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 21, 2008 10:20 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 16, 2007 10:12 pm
Posty: 28
Lokalizacja: Warszawa YELONKY
Też kupiłem Hella za 45. Są też po 25 , nie pamiętam firmy , ale specjalnie obejrzałem czym się różni. Jest tandetnie wykonany, a luty na szczotkach wyglądają tak , jakby miały zaraz odpaść.

_________________
W 124 200D
HONDA CBR 1000F
PATRZ W LUSTERKA, SPRAWDŹ DWA RAZY, MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 21, 2008 3:27 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
INŻYNIER pisze:
a luty na szczotkach wyglądają tak , jakby miały zaraz odpaść.

i odpadły :D .. jak kupilem taki za ok 30zł to kolega 2 razy pstryknął szczotkami i wystrzelily mu w twarz :D

A co ciekawe do beczki bosha moglem miec regulagtor za 70zł .. do 300ce za 140? 170? jakos tak... a czemu :D??

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 21, 2008 3:29 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sty 27, 2006 7:23 pm
Posty: 426
Lokalizacja: Opole
Póki co kupiłem ten tańszy za 30zł, bo co sie okazało połowa szczotki była tylko zjedzona i koleś w sklepie powiedzial ze pierścienie mam do wymiany. Dużo z tym sie wiąze roboty i kosztów?

_________________
W126 300D '76-ex.

W124 300D '89-ex.

W124 300D`86


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 21, 2008 3:39 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 29, 2006 10:00 am
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
Pierścienie ślizgowe można obejrzeć przez otwór po wymontowaniu regulatora lub spróbować wyczuć palcem czy faktycznie mają rowki. Żeby je wymienić trzeba rozmontować alternator. Robota raczej dla wprawnego elektryka. Cena jest taka jaką Ci powie. ,Zjedzona' szczotka jeszcze o niczym nie świadczy, ale faktycznie daje do myślenia.
Pozdrawiam.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 22, 2008 8:28 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz paź 28, 2007 1:39 am
Posty: 792
Lokalizacja: Jarosław, Podkarpackie
Za wymianę pierścieni ślizgowych + łożysko to pierwsze tańsze (126SE) zapłaciłem 100 zł (materiał + robocizna)

_________________
MB 115 200 (benzyna+LPG) rocznik 1976 - służył dzielnie ponad 10 lat - oddałem w dobre ręce
MB 126 260SE rocznik 1989 automat (benzyna+LPG) po 3 latach przegrał z młodszym
MB 126 300SEL rocznik 1991 automat (benzyna+LPG) To jest to !!! (jak na razie :P)


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 22, 2008 3:53 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 pm
Posty: 428
Lokalizacja: Lidzbark warminski
Gerri pisze:
F!sh pisze:
jaka regeneracja?


Normalna. Opis wskazuje na uszkodzenie jednej z diod wzbudzenia, a nie na uszkodzenie regulatora.

da sie to wykryc miernikiem elektrycznym ?????????

_________________
zycie jest piekne
124 300D 1991


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 22, 2008 4:09 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 29, 2006 10:00 am
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
Debesciak pisze:
da sie to wykryc miernikiem elektrycznym ?????????

Oczywiście, że da się sprawdzić diody omomierzem, ale trzeba rozmontować alternator.
Pozdrawiam.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 06, 2008 9:56 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lis 21, 2002 1:10 pm
Posty: 146
Lokalizacja: Toruń
A jakie diody kupić jako zamiennki np alternatora do W124 200D

_________________
Pozdrowienia
Krzysztof z Torunia

był:Mercedes W124 200D ;-)
jest Dodge Grand Caravan


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl