MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Stacyjka na podczerwień - problem. https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=29138 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | siekan [ pn paź 15, 2007 2:18 pm ] |
Tytuł: | Stacyjka na podczerwień - problem. |
Witam! Niedawno mój ojciec stał się posiadaczem upragnionego okularnika. Niestety radość nie trwała długo. W sobotę zaczęły sie problemy ze stacyjką i magnetycznym kluczykiem. Nie dało sie odpalić Mesia. Po kilku minutach prób wreszcie sie udało. Jednak w niedzielę rano sytuacja się powtórzyła ale już bez szczęśliwego końca. Po włożeniu kluczyka do stacyjki nic sie dzieje, nie słychać żadnego mechanizmu odblokowującego kierownicę, nie da się wogule przekręcić klucza. Centralka działa normalnie, otwieranie klapy z kluczyka również. Dodam, że jest to Mercedes w210 z 1997 roku z benzynowym silnikiem o pojemności 2.3 litra. Miał ktoś taki problem? Może ktoś wie jak to naprawić? Ludzie pomocy!!!! |
Autor: | Karol Gda [ pn paź 15, 2007 5:16 pm ] |
Tytuł: | |
Spróbuj wymienić baterie lub użyć drugiego klucza (jeśli jest). |
Autor: | siekan [ pn paź 15, 2007 5:31 pm ] |
Tytuł: | |
niestety mam tylko jeden kluczyk ![]() a może odłączenie akumulatora na jakiś czas coś tu zmieni? |
Autor: | master [ pn paź 15, 2007 6:41 pm ] |
Tytuł: | |
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... czerwie%F1 ciężko stwierdzić co jest nie tak - na pewno to nie jest wina baterii ![]() |
Autor: | Gerri [ pn paź 15, 2007 8:06 pm ] |
Tytuł: | |
W kluczyku są dwie, prawie niezależne części: jedna służy do operowania centralnym zamkiem i jest zasilana z baterii, druga odpowiada za stacyjkę, i jest zasilana indukcyjnie z cewki znajdującej sie w "szpicu" klucza wsadzanym do stacyjki. Zazwyczaj obrywa się właśnie ta ceweczka na połączeniu z płytką drukowaną kluczyka. Potrzebna jest jednak dobra lupa, miernik i trochę umiejętności w operowaniu lutownicą. |
Autor: | Martini [ pn paź 15, 2007 9:18 pm ] |
Tytuł: | |
Gerri pisze: W kluczyku są dwie, prawie niezależne części: jedna służy do operowania centralnym zamkiem i jest zasilana z baterii, druga odpowiada za stacyjkę, i jest zasilana indukcyjnie z cewki znajdującej sie w "szpicu" klucza wsadzanym do stacyjki. Zazwyczaj obrywa się właśnie ta ceweczka na połączeniu z płytką drukowaną kluczyka. Potrzebna jest jednak dobra lupa, miernik i trochę umiejętności w operowaniu lutownicą.
dokładnie! Również kulam się teraz 210 i mam 3 klucze, 2 zwykłe i jeden serwisowy. Zwykłe "rybki" nie łapały immo przy stacyjce. Trzeba wyjąć baterię i wysunąć płytkę z "rybki". Tam jest ceweczka indukcyjna. Robota zegarmistrzowska, ale obydwa klucze reanimowane i nie ma bata, zawsze immo załapie. A w ASO Mercedesa nawet na klucz nie chcieli patrzeć, tylko zaraz formularz zamówienia nowego mi kazali picać ![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |