| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| W124 250D 10V vs. W124 250D20V https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=29221 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | ojś [ czw paź 18, 2007 10:26 pm ] |
| Tytuł: | W124 250D 10V vs. W124 250D20V |
Witam wszystkich!! Zamierzam kupić sobie kolejne W124 tyle że 250D taki kompromis mocy i ekonomiczności. myślałem o 250 D z turbo ale chyba głowica nie wytrzymuje wiecie coś może o 250D 20V czy jest tak samo trwały jak 10V i kiedy był produkowany? |
|
| Autor: | BrunoGiamatti [ czw paź 18, 2007 10:45 pm ] |
| Tytuł: | Re: W124 250D 10V vs. W124 250D20V |
ojś pisze: Witam wszystkich!!
myślałem o 250 D z turbo ale chyba głowica nie wytrzymuje wiecie coś może o 250D 20V czy jest tak samo trwały jak 10V i kiedy był produkowany? głowica nie wytrzymuje?
hmm no faktycznie czasami nie wytrzyma tego 1mln km .. no ale ze od razu "nie wytrzymuje" ? .. takiego określenia można użyć do głowicy toyoty previi ... Tak to już jest z mercedesami, ze lepiej najpierw znaleźć coś w naprawde dobrym stanie, coś wartego zakupu a dopiero myśleć o tym silniku ...
Co do 250 diesel turbo to miałem kontakt z takowym z 1992r .. furka bardzo fajna .. miał przebieg cos ok 370 tys km a stan miał bardzo dobry .... (i głowica była cała |
|
| Autor: | ojś [ czw paź 18, 2007 10:56 pm ] |
| Tytuł: | |
No sorry ale wiesz mam W124 200D i na liczniku 1 785 000 km
więc wszystko co pojedzie mniej niż 1 mln km to MAŁO
mimo wszystko dzięki za inf. |
|
| Autor: | BrunoGiamatti [ czw paź 18, 2007 11:00 pm ] |
| Tytuł: | |
hehe to gratuluje przebiegu czyli mowisz że wszystko oprócz W123 i W124 na dieslu, jednego toledo w dieslu i lincolna pewnego hamerykańskiego taksówkarza jest nic nie warte bo nie dobijają do 1 mln?? .. pamietaj, że dla normalnego samochodu przebieg rzędu 400 000km jest ogromny ... a taki W124 250 D turbo przy podobnym przebiegu był w super stanie ... wiec mimo wszystko to mówi samo za siebie... |
|
| Autor: | beet [ czw paź 18, 2007 11:01 pm ] |
| Tytuł: | |
ojś pisze: na liczniku 1 785 000 km
Gdzie Ci sie to zmiescilo? |
|
| Autor: | mr_simon [ czw paź 18, 2007 11:04 pm ] |
| Tytuł: | |
ojś pisze: No sorry ale wiesz mam W124 200D i na liczniku 1 785 000 km
No rewelacja, jeszcze trochę i pobijesz rekord greckiego taksówkarza, może też Ci dadzą nową S
|
|
| Autor: | ojś [ pt paź 19, 2007 9:45 am ] |
| Tytuł: | |
beet pisze: Gdzie Ci sie to zmiescilo? A noo dodatkowy obrót na liczniku mr_simon pisze: No rewelacja, jeszcze trochę i pobijesz rekord greckiego taksówkarza, może też Ci dadzą nową S
heh.....nie miał bym nic przeciwko...hoć jak dobrze pamiętam [ale głowy nie daje] to On miał W115 i na liczniku coś ~3,5 mln no i niestety moje W124 blacharsko niewyrabia....jakby nie to to bym nie zmieniał Nigdy nie jeździłem niczym z turbo tzn. tak ale CDI więc sie nie liczy Ale sie chyba zdecyduje zaryzykować, mimo obaw o trwałości [w końcu to W124 ! ! ! ] |
|
| Autor: | BrunoGiamatti [ pt paź 19, 2007 9:58 am ] |
| Tytuł: | |
hmm o trwałość to ty się nie martw... jak znajdziesz dobry egzemplarz to ci ładnie bedzie służył ... a turbina to najmniejszy problem |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|