Ponieważ jestem tu nowy więc chciałbym was serdecznie powitać

.Postaram sie wszystko możliwie w skrócie opisac ulozylem kilka pytan:
1.Czy ciśnienie sprężania 26;27,5;27;28 jest ok było miezone przy temp. 20 i 70 ???
2.ciśnienie oleju 1,8 na biegu jałowym 4 przy okolo 3 tys. obrotów silnik gorący (nie przegoniony) co o tym myslicie?
3.czy to pompa wtryskowa moze powodowac nastepujace objawy: zimny silnik po nocy pracuje względnie równo kilkanascie sekund po czym stopniowo zaczyna przerywac trząść kopcic lekko na biało. Pracuje wtedy "ciężko" . Usterka dotyczy biegu jałowego do około 1300 obrotow. Praca silnika wyrównuje sie wraz ze wzrostem temperatury nagrzany pracuje wzglednie równo ale nadal "cięzko" .
4.Czy dawką paliwa steruje listwa przesuwana czymś w rodzaju elektromagnesu? Co z kątem wtrysku? jest sterowany mechanicznie czy elektronicznie? Przesuniecie klapki przepływki o okolo 3 mm powoduje gasniecie silnika.
5.Czy dobrze kojarze silnik 2,3 był stosowany w innych MB zanim "wrzucono" go do Vito , jesli tak to w jakich modelach? Myśle o wyrzuceniu elektroniki i zamianie pompy na zwykła rzędówke jesli okaze sie ze moja jest powaznie uszkodzona.
6.Czy ten silnik ma czujnik zz . A jesli tak to gdzie?
7.Prosił bym o namiary na solidnego pompiarza w okolicy Płock Łódż(pompa rzedowka sterowana elektronicznie).
Vito 2,3 TDI pali na dotyk zimny i ciepły nie gasnie na biegu jałowym , świece,wtryski,flitry, itd ok. Nagrzany zero dymu. Jezeli bierze olej to nie wiele . Sterownik boscha przepływka recylkulacja spalin itd. Pompa rzędówka sterowana elektronicznie.