MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob lip 26, 2025 1:16 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr paź 24, 2007 4:58 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: śr paź 24, 2007 2:37 pm
Posty: 2
Ponieważ jestem tu nowy więc chciałbym was serdecznie powitać :lol: .Postaram sie wszystko możliwie w skrócie opisac ulozylem kilka pytan:
1.Czy ciśnienie sprężania 26;27,5;27;28 jest ok było miezone przy temp. 20 i 70 ???
2.ciśnienie oleju 1,8 na biegu jałowym 4 przy okolo 3 tys. obrotów silnik gorący (nie przegoniony) co o tym myslicie?
3.czy to pompa wtryskowa moze powodowac nastepujace objawy: zimny silnik po nocy pracuje względnie równo kilkanascie sekund po czym stopniowo zaczyna przerywac trząść kopcic lekko na biało. Pracuje wtedy "ciężko" . Usterka dotyczy biegu jałowego do około 1300 obrotow. Praca silnika wyrównuje sie wraz ze wzrostem temperatury nagrzany pracuje wzglednie równo ale nadal "cięzko" .
4.Czy dawką paliwa steruje listwa przesuwana czymś w rodzaju elektromagnesu? Co z kątem wtrysku? jest sterowany mechanicznie czy elektronicznie? Przesuniecie klapki przepływki o okolo 3 mm powoduje gasniecie silnika.
5.Czy dobrze kojarze silnik 2,3 był stosowany w innych MB zanim "wrzucono" go do Vito , jesli tak to w jakich modelach? Myśle o wyrzuceniu elektroniki i zamianie pompy na zwykła rzędówke jesli okaze sie ze moja jest powaznie uszkodzona.
6.Czy ten silnik ma czujnik zz . A jesli tak to gdzie?
7.Prosił bym o namiary na solidnego pompiarza w okolicy Płock Łódż(pompa rzedowka sterowana elektronicznie).

Vito 2,3 TDI pali na dotyk zimny i ciepły nie gasnie na biegu jałowym , świece,wtryski,flitry, itd ok. Nagrzany zero dymu. Jezeli bierze olej to nie wiele . Sterownik boscha przepływka recylkulacja spalin itd. Pompa rzędówka sterowana elektronicznie.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 24, 2007 7:29 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 28, 2007 2:46 am
Posty: 1254
Lokalizacja: Bydgoszcz
maxym05 pisze:
2.ciśnienie oleju 1,8 na biegu jałowym 4 przy okolo 3 tys. obrotów

jak by moje gwiazdy pokazywały takie ciśnienie,to bym chyba zawału dostał [szalone] ;

_________________
Dunkelheit !


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 24, 2007 7:44 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
maxym05 pisze:
1.Czy ciśnienie sprężania 26;27,5;27;28 jest ok było miezone przy temp. 20 i 70

Zasada nr 1: sprężanie mierzymy tylko i wyłącznie na zimnym silniku i to nie jak ostygnie, a takim, który jest zimny po np całej nocy nie odpalania. W tym wypadku wskazania mogą być oszukane. Gdyby to był zimny silnik, to sprężanie OK.
P.S: kiedy była wymiana filtrów?? Kiedy regulowane/wymieniane były wtryski? Na jakim paliwie jeździsz? ;)

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: śr paź 24, 2007 9:33 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: śr paź 24, 2007 2:37 pm
Posty: 2
do "bary123ce" prawdopodobnie masz racje ale co mechanik to inna opinia . filtry byly zmienione kilka dni temu . Podobnie byly sprawdzone wtryski wszystkie pylą slicznie jak nówki Odziwo rowniej pracuje na oo niz na solidnym on . Nie mam pojecia dleczego.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 25, 2007 7:27 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
maxym05 pisze:
Odziwo rowniej pracuje na oo niz na solidnym on . Nie mam pojecia dleczego.


Jak kazdy diesel [zlosnik] - roznica w tym ze wszystkie powyzej 124 pracuja lepiej do czasu... [zlosnikz]

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 25, 2007 7:38 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
bary123ce pisze:
Zasada nr 1: sprężanie mierzymy tylko i wyłącznie na zimnym silniku i to nie jak ostygnie, a takim, który jest zimny po np całej nocy nie odpalania. W tym wypadku wskazania mogą być oszukane. Gdyby to był zimny silnik, to sprężanie OK.



Ja mierze i na zimnym i na cieplym moim zdaniem dopiero dwa pomiary daja pelny obraz i sa podstawa do dalszych wnioskow. Oczywiscie jesli chce sie zmierzyc cisnienie tylko informacyjnie (jesli nic z motorem sie zlego nie dzieje i ma to zaspokoic tylko ciekawosc) to wystarczy to zrobic na zimnym silniku

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 25, 2007 8:15 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
a jaka różnica między cylindrami jest dopuszczalna??

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 25, 2007 9:30 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 11, 2004 7:01 pm
Posty: 810
Numer GG: 7505845
Lokalizacja: Grzebień k/Radomska (51.0302, 19.4963)
Taka na ktorej nie wyrywa silnika z poduszek [zlosnik] [zlosnik]

_________________
W202 C180 1994r. Manual @ White
EX: S124 200 TE 1990r. Automatic @ Arctic White
W124 200 E 1991r. Manual @ Metallic Blue-Black
EX: W123 200 D 1985r. Manual @ White
EX: W123 300 D 1981r. Automatic @ White


Na górę
 Tytuł:
Post: czw paź 25, 2007 10:11 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
a kiedy wyrywa?? [zlosnik]

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 27, 2007 1:13 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Jaka może być ta różnica między cylindrami??

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl